دانلود و خرید کتاب هفت روز دیگر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هفت روز دیگر اثر مصیب معصومیان

کتاب هفت روز دیگر

گردآورنده:مصیب معصومیان
امتیاز:
۴.۸از ۲۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هفت روز دیگر

کتاب هفت روز دیگر، نوشته‌ی مصیب معصومیان، مجموعه خاطرات شهید مدافع حرم؛ محمدتقی سال‌خورده از زندگی تا زمان شهادت است.

درباره‌ی کتاب هفت روز دیگر

مصیب معصومیان در کتاب هفت روز دیگر، ماجرایی از زندگی و شجاعت یکی از شهیدان مدافع حرم، شهید محمدتقی سال‌خورده را نوشته است. جوانی که عشق شهادت در دلش داشت. برای او شهادت راهی بود که به محبوبش برسد. شهادت چیزی بود که به او در زندگی شجاعت و شهامت می‌داد. در کتاب هفت روز دیگر، زندگی شهید محمدتقی سال‌خورده را می‌خوانیم. از زمان ازدواج پدر و مادرش، متولد شدن خودش، بزرگ شدن و ازدواج کردنش و در نهایت شهادتش. کتاب هفت روز دیگر با استفاده از خاطرات و سخنان پدر و مادر شهید نوشته شده است.

کتاب هفت روز دیگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید درباره‌ی زندگی شهید محمدتقی سال‌خورده بدانید، کتاب هفت روز دیگر را بخوانید. کتاب هفت روز دیگر برای دوست‌داران خاطرات و زندگی شهدا، خواندنی و جذاب است.

جملاتی از کتاب هفت روز دیگر

محمدتقی رفت، وارد شد و سربه‌زیر و مؤدب وارد خانه شد و سر جایش نشست. پدر سیده‌نرگس از محمدتقی خواست که سرش را بالا بگیرد که سیده‌نرگس را نگاه کند!

همه‌چیز در کمـال شرافـت و بزرگـواری و ادب پیـش رفـت. هفتـه بعـد هـم مراسـم عقدشـان را در یکی از مسـاجد نکا برگزار کردیم. سـفره عقد سـاده‌ای چیدنـد. دوسـتان و رفقـای محمدتقـی هـم آمـده بودنـد، همان‌هـا کـه در خانه مـا بـا محمدتقـی شـوخی می‌کردنـد، در عـروسی‌اش سـنگ تمـام گذاشـتند.عروسی را در حسینیه برگزار کردیم. وقتی با لباس دامادی وارد مجلس شد، خواسـت بیایـد سـمت مـن. اشـاره کـردم کـه اول بـرود سـمت پدرخانمـش. رفـت و صـورت همدیگـر را بوسـیدند، بعـد رفـت سـمت اقـوام و دوسـتانش کـه بـا خنـده و صلـوات از او اسـتقبال کـرده بودنـد. دوسـتانش محمدتقـی را بلنـد کردنـد و سـوار شانه‌شـان کردنـد و او را گرداندنـد. همـه داشـتند، می‌خندیدنـد. مولـودی خواندنـد، خیلـی باصفـا شـده بـود عـروسی‌اش. خیلـی زود در دل خانـواده خانـم و فامیل‌هایشـان جـا بـاز کـرد. همـه آنها همـان حسی را بـه محمدتقـی داشـتند کـه مـا داشـتیم.

فهرست

  • مقدمه
  • اشاره.
  • فصل اول/ خاطرات کودکی و نوجوانی تا ... 
  • فصل دوم/ مأموریت‌های داخلی
  • فصل سوم/ سوریه
  • فرازی از وصیتنامه شهید
  • آلبوم تصاویر
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه