دانلود و خرید کتاب قانون ۵ ثانیه مل رابینز ترجمه فهیمه شریفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون ۵ ثانیه اثر مل رابینز

کتاب قانون ۵ ثانیه

نویسنده:مل رابینز
ویراستار:نازنین آذرسا
انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۴.۰از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قانون ۵ ثانیه

کتاب قانون ۵ثانیه، اثر مل رابینز با ترجمه فهیمه شریفی منتشر شده است. این کتاب فرصتی برای متحول کردن زندگی، کار و اعتماد به نفس‌تان را با نیروی شجاعت فراهم می‌کند.

درباره قانون ۵ ثانیه

مل رابینز در کتاب قانون ۵ ثانیه بر این نکته تاکید می‌کند که مغز ما انسان‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده که دربرابر انجام کارهای جدید یا سخت و ناراحت‌کننده مقاومت می‌کند. به همین علت است که برای شروع هر کار جدیدی احساس عدم آمادگی به سراغمان می‌آید. کما اینکه مشاهده می‌کنیم بسیاری از مردم ایده‌های فوق‌العاده‌ای دارند که به سراغ اجرایی کردن آن‌ها نمی‌روند.

رابینز در این کتاب به شما کمک می‌کند تا شجاع باشید و از منطقه امن خود خارج شوید. ما در هر روز تازه‌ای که از زندگی‌مان می‌گذرد با شرایط سختی همچون سختی، بلاتکلیفی و ترس مواجه هستیم؛ بنابراین برای زندگی کردن باید شجاع باشیم. قانون 5 ثانیه به شما کمک می‌کند تا شجاع باشید و به بهترین شخصی که می‌توانید تبدیل شوید.

خواندن قانون ۵ ثانیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 قانون 5 ثانیه را به تمامی کسانی که اجرای ایده‌های خود را به تعویق می‌اندازند و همچنان منتظر زمان مناسب هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از قانون ۵ ثانیه

من امروز از قانون ۵ ثانیه استفاده کردم که شروع کسب‌وکار پرتره‌های اسب و سوارکار را اعلام کنم. سال‌ها بود که می‌خواستم این کار را بکنم، اما فقط مانع خودم می‌شدم. بی‌صبرانه منتظرم و حالا چیزی دارم که به خاطرش دیگر آن دکمه‌ی تکرار زنگ را نزنم! ممنونم مل! همه‌ی ما سزاوار این هستیم که آنقدر هیجان‌‌زده از خواب بیدار شویم که نخواهیم مثل میکال «آن دکمه‌ی تکرار ساعت را بزنیم». اگر در فکر پرشی مثل او هستید، حواس‌تان باشد که درباره‌ی پرسیدن این سؤال از خودتان کاملا آگاه باشید.

باید از خودتان این سؤال دلی «آیا آماده‌ام که به این کار متعهد شوم؟»، نه این سؤال احساسی «آیا حس می‌کنم برای متعهد شدن به این کار آماده‌ام؟» را بپرسید. هیچ‌‌وقت احساس آمادگی نمی‌کنید؟ وقتی که به سؤال «آیا آماده‌ام که به این کار متعهد شوم؟» پاسخ مثبت بدهید، باید از این قانون استفاده کنید که آن هل آخر را بدهید.

برای شنیدن جمله‌های بیشتری از کتاب قانون 5 ثانیه، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید

فهرست قانون ۵ ثانیه

• پنج ثانیه برای تغییر زندگی

• قانون 5 ثانیه را چگونه کشف کردم

• وقتی از آن استفاده می‌کنید، می‌توانید انتظار این‌ها را داشته باشید

• چرا این قانون جواب می‌دهد

• قدرت شجاعت

• شجاعت هر روزه

• منتظر چی هستید؟

• هیچ ‌وقت این احساس را نخواهید داشت

• چطور استفاده از آن را شروع کنیم

• شجاعت رفتار شما را عوض می‌کند

• وضع سلامت‌تان را بهتر کنید

• افزایش بهره‌وری

• به تعویق پایان دهید

• شجاعت طرز فکر‌تان را تغییر می‌دهد

• دست از نگرانی بردارید

• به اضطراب پایان دهید

• غلبه بر ترس

• شجاعت همه‌چیز را تغییر می‌دهد

• ساختن اعتماد به نفس واقعی

• پی آرزوها رفتن

• روابط‌تان را غنا ببخشید

نظرات کاربران

mostafa2520
۱۳۹۹/۱۲/۰۱

کتاب خوبی هست ولی این نسخه زیادی زیادی خلاصه هست

کاربر 7017407
۱۴۰۲/۰۷/۱۴

به نظر من خانم فهیمه شریفی از همین قانون 5ثانیه کمک گرفته برای ترجمه این کتاب و خلاصه این کتاب برای من جذاب بود زیرا چکیده ای از مطالبی را در این کتاب آورده که باید ساعتها وقت می گذاشتیم

- بیشتر
m.r.t
۱۴۰۱/۱۰/۲۵

گفتن خلاصه و نه اینقدر لااقل سی صفحه چهل صفحه و با این تعداد صفحه این قیمت گریه کنم یا بخندم😂😏🙄🤔🤨

بهاره دادرس
۱۳۹۸/۱۱/۲۳

به خانم شریفی بابت کتابهای خوب و کاربردی تبریک میگم به امید کارهای بیشتر

سیداحمد حسینی
۱۴۰۳/۰۱/۱۷

به نام خدا سلام. خلاصه‌ی خوبی بود. در پنج دقیقه مطالعه‌اش کردم، و چیزهایی که در این دقایق اندک فهمیدم، ارزشش بیشتر بودند. با مطالعه‌ی نظرات پیرامون اصل کتاب، متوجه شدم که آن کتاب هم همین‌طور پیرامون قاعده‌ی از پنج تا

- بیشتر
Omid.As
۱۴۰۲/۰۹/۰۸

اصلا پیشنهاد به خرید این کتاب خلاصه نمی‌کنم. ۱۳ صفحه که اصلا مفید نبود!

استامینوفن
۱۴۰۲/۰۲/۲۳

کتاب در حد یک پاورقی کوتاه و خلاصه هست ولی طبق نظرات کتاب اصلی هم فقط چند تا مثال از افرادی که این حرکت را زدند گفته و گفتند زیاد توضیح داده اصل مطلب کتاب اصلی کمه به به نویسنده خلاصه

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
«لحظه‌ای که می‌خواهید کاری را در راستای اهدافتان انجام دهید، شروع به شمارش کنید: ۱...۲...۳...۴...۵ و بعد به شکل فیزیکی حرکت کنید و گرنه مغز شما، مانع اقدامتان خواهد شد.»
s.latifi
این قانون تصدیق می‌کند که شما بهانه‌ها و ترس‌هایی دارید؛ اما از شما می‌خواهد که از این ترس‌ها بزرگتر شوید، به ترس‌های خود فکر نکنید و فقط کارهای خود را انجام دهید. عظمتی در درون شما وجود دارد که با بهانه‌هایتان پوشیده شده است و با این حقه می‌توانید این بهانه‌ها را تارومار کنید!
samira
اگر به دنبال کسی هستید که زندگی شما را تغییر دهد، باید در آینه نگاه کنید.
s.latifi
وقتی بیشتر و بیشتر از این قانون ساده استفاده کنید، به تدریج شجاعت، اعتماد به نفس، غرور و نوعی کنترل بر اوضاع را احساس خواهید کرد. این قانون بسیار موثر است و بعد از مدتی، شما را اسیر خودش می‌کند!!
C2H6O
با شمارش معکوس، حواس شما از نگرانی‌ها پرت می‌شود، شما برای عمل کردن بیشتر ترغیب می‌شوید و عادات مخرب مانند تعلل کردن یا زیادی فکر کردن را مختل خواهید کرد.
C2H6O
در واقع مغز شما تمام تلاشش را می‌کند تا شما را از انجام کارهای سخت منصرف کند و شما را در حالتی قرار می‌دهد که کمترین انرژی را صرف کنید. پس این انتظار بیهوده را نداشته باشید که بالاخره روزی از خواب بیدار شوید و بدون معطلی به باشگاه بروید! حالا که انگیزه به‌تنهایی کافی نیست؛ شما می‌توانید با یک ترفند ساده، روند پیش‌فرض مغزتان را عوض کنید.
C2H6O

حجم

۷٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۷ صفحه

حجم

۷٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۷ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان