دانلود و خرید کتاب رسیدن به بله ویلیام یوری ترجمه عباس عبدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رسیدن به بله اثر ویلیام یوری

کتاب رسیدن به بله

معرفی کتاب رسیدن به بله

کتابچه رسیدن به بله نوشته ویلیام یوری است که با ترجمه عباس عبدی و با صدای ندا پوریان منتشر شده است. این کتاب به شنونده یاد می‌دهد چگونه مذاکره کند بر سر دستیابی به توافق بدون دست کشیدن از اهدافش. این کتاب خلاصه‌ای کارآمد است از کتاب رسیدن به بله.

درباره کتاب رسیدن به بله

مذاکره بخش جدا نشدنی زندگی‌ است. و یادگیری صحیح انجام آن‌ برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت شخصی و شغلی ضروری است. همه‌ی ما باید در این کار استاد ‌شویم. این امر نه تنها روابط حرفه‌ای ما را بهتر می‌کند، بلکه به ما در درک روابط شخصی‌مان کمک می‌کند.

اختلاف، ریشه در واقعیت‌های ظاهری ندارد، بلکه در ذهن انسان‌هاست. اینکه چطور به دنیا نگاه می‌کنید بستگی به موقعیت و جایگاهی است که در آن قرار دارید. اگر موقعیت خودتان را بدانید و به قدرت شناخت موقعیت دیگران برسید شما پیروز مذاکره خواهید بود. ماهیت بحث‌ها و چانه‌زنی‌های یک‌طرفه، غافل شدن از علایق طرف مقابل است. یکی از مشکلات طبیعی انسان، عدم تمایل و ناتوانی در درک نیاز‌های دیگران و حتی در بعضی مواقع نیاز‌های خود است. این مشکل، ساخته‌ی طبیعت انسان است. این کتاب به شما کمک می‌کند این اختلاف ها را بشناسید در راستای هدف خودتان از آن استفاده کنید.

خواندن کتابچه رسیدن به بله را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که قصد دارند در زندگیشان موفق شوند اما فرصت خواندن کتاب کامل را ندارند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه