دانلود و خرید کتاب انسان برای فروش دنیل پینک ترجمه زهرا کریمیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انسان برای فروش اثر دنیل پینک

کتاب انسان برای فروش

معرفی کتاب انسان برای فروش

کتابچه انسان برای فروش- چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب انسان برای فروش اثر دنیل پینک است. این کتاب درباره یک حقیقت شگفت‌آور در ترغیب دیگران به خرید صحبت می‌کند.

درباره کتاب انسان برای فروش

همه ما، تقریباً در تمام جنبه‌های زندگیمان، قصد ترغیب کردن دیگران را داریم؛ اساساً در حال فروختن ایده‌ها و افکارمان به اطرافیان، کارفرمایان، همکاران، خانواده و دوستا‌نمان هستیم. این مسئله، بخشی از آرایش ژنتیکی ما هست و خواهد بود و برای تکامل یافتن به موجودات اجتماعی سازنده، ما مجبور بودیم تا هنر تعاملات انسانی شامل ارتباط، توافق و مذاکره آزاد را به خوبی یاد بگیریم.

همه ما در کار فروش هستیم، چه سخنران عمومی باشیم، چه معلم، چه دکتر و چه راننده تاکسی. حتی والدینی که قصه‌ای جدید را برای کودکشان تعریف می‌کنند نیز در کار فروش هستند. عملاً هر لحظه‌ی بیداری ما، برای شرکت کردن در نوعی تعامل اجتماعی صرف می‌شود. این کتاب ، پُر است از ایده‌های نو برای چگونگی برقراری ارتباط موثر در دنیای جدید با فناوری پیشرفته و اطلاعات سرریز شده و اینکه چگونه می‌توانیم از این دانش برای به آرامی ترغیب کردن دیگران به سمت دیدگاه خود، استفاده کنیم.

فرضیه‌ی کتاب انسان برای فروش، نوشته دنیل اچ پینک، این است که همه افراد، و نه فقط فروشندگان، برای فروش زاده شده‌اند. بیشتر تعاملات انسان را می‌توان به عنوان فروش چیزی توصیف کرد و این کتاب ابزارهای استفاده شده توسط مردم برای فروختن یا "ترغیب کردن دیگران" را توصیف کرده که پینک از آن‌ها به عنوان نحوه‌ی فروش موفق یاد می‌کند. از تعاملات با دوستان و خانواده، کارفرمایان، همکاران و حتی حرفه‌ای‌هایی که در دامنه‌ی تجربه و تخصص شما نیستند.

از هر نُه نفر شهروند، یک نفر در کار فروش است؛ ولی هشت نفر دیگر نیز، در زندگی روزانه‌ی خود، در فعالیت‌هایی مثل فروش، فعالیت می‌کنند که دنیل اچ پینک این فعالیت‌ها را "فروش‌های بدون فروختن" می‌نامد.

اقتصاد امروز از نظر استخدام و اشتغال کاملا بی‌رحمانه است و به سمت ایده‌ی خود اشتغالی می‌روند. با شروع خود اشتغالی یا کارمندی برای کسب‌و‌کاری کوچک، ماهر شدن در فروش و ترغیب دیگران برای ادامه کار، ضروری شده است.

خواندن کتابچه انسان برای فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به کتاب‌های موفقیت در کسب وکار علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب انسان برای فروش را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه