دانلود و خرید کتاب مدیریت خرید، انبارداری و توزیع حسن صفرنیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت خرید، انبارداری و توزیع اثر حسن صفرنیا

کتاب مدیریت خرید، انبارداری و توزیع

معرفی کتاب مدیریت خرید، انبارداری و توزیع

 

مدیریت خرید، انبارداری و توزیع کتابی نوشته حسن صفرنیا و سینا زینلی است که اطلاعات ضروری فردی برای مدیران، انباردارن و مسئولین خرید سازمان‌ها به ویژه بازرگانان را در اختیار آنها می‌گذارد. 

وابستگی کشور به در آمدهای حاصل از صدور نفت طی سال‌های گذشته باعث شده است که ساختار اقتصادی و تجاری کشور با هدف صدور نفت خام و تامین کمبودهای داخلی از طریق واردات صورت گیرد، از آنجا که خرید کالا از خارج از کشور به مراتب ساده تر از تولید کالا و رقابت در بازارهای جهانی است، تغییر این ساختار هر چند که ضرورتی اجتناب ناپذیر باشد در کوتاه مدت امکان پذیر نخواهد بود، بلکه یک برنامه و استراتژی بلند مدت را می‌طلبد.

امروزه کلیه کشورها به دلایل مختلف از نظر منابع طبیعی، مواد اولیه، قطعات یدکی و ماشین آلات به یکدیگر وابسته هستند، چون هر کشور قوانین و مقررات مخصوص به خود را جهت اینگونه نقل انتقالات اعمال می‌نمایند، بنابراین معاملات بین‌المللی و مدیریت خرید خارجی از اهمیت خاصی بر خوردار است.

شرکت‌ها و سازمان‌های تولیدی، تجاری و خدماتی سالانه میلیون‌ها ریال صرف خرید مواد و کالاهای مورد نیاز خود می‌کنند. متاسفانه در سال‌های اخیر علم مدیریت خرید در کشورمان بیشتر از طریق شخصی به شخص دیگر انتقال می‌یافت و در اکثر موارد عملیات سفارشات خارجی توسط کمسیونر شرکت‌های خارجی انجام می‌گرفت.

از دهه ۱۹۵۰ تاکنون بسیاری از شرکت‌های تولیدی، تجاری و خدماتی جهان برای رسیدن به اهداف سود آور خود بطور وسیعی از اصول مدیریت خرید نوین استفاده کرده اند. مدیریت خرید نوین در ایران نیز درسال‌های اخیر بطور محدود مطرح شده است. مدیریت خرید نوین به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند، تا خرید مواد وکالاهای خود را با کیفیت مناسب، قیمت مناسب، زمان مناسب، مقدار مناسب و از عرضه کننده مناسب تهیه نمایند.

 درباره کتاب مدیریت خرید، انبارداری و توزیع

این کتاب یک مرجع مطمئن درسی و در عین حال کتابی است که می‌توان، از آن در موارد اطلاعات ضروری فردی برای مدیران، انباردارن و مسئولین خرید سازمان‌ها به ویژه بازرگانان بهره گرفت.

ساختار کتاب به گونه‌ای است که مطالب آن، نه تنها محتوای برنامه مصوب درس مدیریت خرید، انبار داری و توزیع را پوشش می‌دهد، بلکه در بر گیرنده مطالب نوین و پیشرفته تری برای دست‌اندرکاران است.

خواندن کتاب مدیریت خرید، انبارداری و توزیع را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مدیران، انباردارن و مسئولین خرید سازمان‌ها به ویژه بازرگانان

نظرات کاربران

nazila
۱۳۹۹/۰۱/۰۲

سلام من این کتابو خریدم اما میزنه فایل کتاب ناقص دانلود شده و باز نمیشه ممنون میشم کمکم کنید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان