دانلود و خرید کتاب زرد نخودی سبز کشمشی نجمه قاسم زاده عقیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب زرد نخودی سبز کشمشی

زرد نخودی، سبز کشمشی یک نمایش‌نامه کودکانه به قلم نجمه قاسم‌زاده عقیانی از مجموعه نمایش‌نامه‌ی کودک امروز است. این مجموعه نمایشنامه در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان به چاپ رسیده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده‌ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب زرد نخودی، سبز کشمشی

این نمایش‌نامه که از یک قصه عامیانه قدمی الهام گرفته شده درباره یک پیرزن و پیرمرد سازنده عروسک‌های پارچه‌ای و کاموایی است که آرزو می‌کنند فرزندی داشته باشند. بعد از تمام شدن هزارویکمین عروسک دست‌ساخته آنها، روزی پیرزن شاخه انگوری از درخت می‌چیند و دانه کشمشی که به خوشه انگور چسبیده تبدیل به دخترکی می‌شود که همیشه آرزویش را می‌کرد. پیرزن بعد از تعجب و خوشحالی زیاد از دخترک که اسمش سبز کشمشی است می‌خواهد غذای پدرش را برایش به محل کارش ببرد و باقی داستان ماجراهایی است که در راه برای سبز کشمشی پیش می‌آید و زرد نخودی هم شخصیتی است که از اواسط داستان به نمایشنامه اضافه می‌شود.

خواندن کتاب زرد نخودی، سبز کشمشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به ادبیات داستانی و نمایش‌نامه و والدینی که دوست دارند برای فرزندانشان قصه بخوانند، مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.










نظرات کاربران

کتاب_باز
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

کتاب جالب و جذب کننده ای شعر بانمکی داره وتصویرگیریش عالیه. این کتاب دریته نمایشنامه است ولی میتوتید به سبک داستان و شعر و با ترکیب خلاق خودتون برای بچه ها بخونید.

mehri.setayesh
۱۳۹۹/۰۳/۱۸

خیلی جذاب ،دوست داشتنی و رویایی بود من حتما عروسکیاشو می سازم وتو خونه خودم اجرا می کنم😍😍😍😍

عالی است
۱۳۹۹/۰۱/۰۸

حتما بخانید

مهشاد
۱۳۹۹/۰۱/۰۱

عالی بود حتما بخوانید🌷😍😘♥️

محیا
۱۳۹۹/۰۲/۱۳

بهترین کتاب دنیا بود خیلی کتاب خوبی بود ❤😍😘😘😍❤

sogol
۱۳۹۸/۱۲/۱۹

من از خواندن این کتاب حس خوبی داشتم. وباتصاویر وکلا نگارش کتاب های دیگر فرق داشت.

دختر کفشدوزکی
۱۳۹۹/۰۳/۰۳

خیلی خوب بود😍😍🙃حتما بخونین.ممنون از طاقچه که این همه 📚کتاب های قشنگ داره ولی اگه میشه برای ۱ هفته کتاب هاتون رو رایگان کنید لطفا🙏😅اگه میشه💗

کاربر ۳۴۷۷۳۸۷
۱۴۰۲/۰۳/۲۳

عالیه دست سازندش دردنکنه

کاربر ۱۱۷۲۱۰۱
۱۴۰۱/۰۵/۰۳

عالیییییییی❤️🥰 من برای دختر این کتاب رو گرفتم و هرشب داره یه داستان تکراری میخونه هرچقدر بهش اصرار میکنم که یه کتاب جدید رو امتحان کنه گوش نمی‌ده از بس که این کتاب خوبه👌👌

zahra.92
۱۳۹۹/۱۰/۱۸

اصلاً کتاب خوب نبود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان