دانلود و خرید کتاب قصه های پندآموز رنگین کمان نگار شادلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قصه های پندآموز رنگین کمان اثر نگار شادلو

کتاب قصه های پندآموز رنگین کمان

معرفی کتاب قصه های پندآموز رنگین کمان

کتاب قصه های پندآموز رنگین کمان نوشته نگار شادلو مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه عامیانه است که پیش از این در کتاب‌های دیگر آمده است. مانند داستان‌های ملانصرالدین و بهلول و شاه عباس.

درباره کتاب قصه‌های پندآموز رنگین کمان

پیرمرد و پسرش برای کاری راهی سفری می‌شوند پیرمرد روی الاغ نشسته بود  و بعد از مدتی کسی به آن‌ها می‌رسد و به او می‌گوید پسرت خسته است خودت روی الاغ نشسته‌ای مرد پیاده می‌شود و پسرش می‌نشیند کمی جلو می‌روند رهگذر دیگری به آن‌ها می‌رسد و می‌گوید پدرت پیاده است و خودت روی الاغ نشستی عجب پسر نادانی هستی و این ماجرا بارها تکرار می‌شود.

داستان‌های کتاب برگرفته از داستان‌های عامیانه‌ی مشهور هستند که سال هاست در بین مردم رواج دارند و برای کودکان گفته می‌شوند. عموما پایان غافل‌گیر کننده و طنز دارند.

خواندن کتاب قصه‌های پندآموز رنگین کمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب بیش از هرچیز به قصه‌های قدیمی مادر بزرگ‌ها شبیه است و برای والدینی که می‌خواهند برای کودکانشان داستان هیجان انگیز تعریف کنند مناسب است.

بخش‌هایی از کتاب قصه‌های پندآموز رنگین کمان

باغبان پیری می‌خواست تجربه‌های خود را در کار و تجارت به پسرهایش بیاموزد. یک روز که در تخت بیماری افتاده بود، فرزندانش را صدا کرد و به آنها گفت: در باغ انگور، چیزی گرانبها، زیر خاک پنهان شده، بعد از مرگ من، بگردید و آن را پیدا کنید. چند روز بعد باغبان آنها از دنیا رفت و پسران که فکر می‌کردند حتماً پدرشان گنجی را در زیر خاک باغ پنهان کرده است تمام باغ را برای به دست آوردن گنج جستجو کردند و خاک آن را زیر و رو کردند اما هیچ چیزی پیدا نکردند ولی چون خاک باغ خوب شخم خورده بود. در آن سال دو بار انگور داد و آنها از فروش انگورها ثروتمند شدند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۲۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان