دانلود و خرید کتاب قصه های پندآموز جنگل نگار شادلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قصه های پندآموز جنگل اثر نگار شادلو

کتاب قصه های پندآموز جنگل

معرفی کتاب قصه های پندآموز جنگل

کتاب قصه‌های پندآموز جنگل نوشته نگار شادلو مجموعه‌ای از داستان های عامیانه در مورد حیوانات و از زبان حیوانات است که تعداد زیادی از آن‌ها سال‌ها در بین مردم رواج داشته است و حالا در این کتاب جمع شده است.

درباره کتاب قصه‌های پندآموز جنگل

کتاب قصه‌های پندآموز جنگل شامل مجموعه‌ای از داستان‌هایی است که در طبیعت و دربین حیوانات روایت می‌شود. در این قصه‌ها شخصیت‌های حیوانی هویت انسانی دارند و در طبیعت با هم در ارتباط هستند. این کتاب کمک می‌کند تا کودک با محیط‌های جدید آشنا شود و بتواند بیشتر از قبل تخیل کند و تصویرسازی کند. کتاب قصه‌های پندآموز جنگل به کودک کمک می‌کند در محیط های جدید تصویسازی کنند.

خواندن کتاب قصه‌های پندآموز جنگل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

والدینی که علاقه دارند داستان‌های عامیانه برای کودکانشان بخوانند و فرزندشان را در ساخت داستان شریک کنند کتاب قصه‌های پندآموز جنگل برایشان مناسب است.

بخش‌هایی از کتاب قصه‌های پندآموز جنگل

موش کوچولویی به داخل حیاطی رفت و کمی گردش کرد. سپس مادرش برگشت و گفت: اوه! مادر دو تا حیوان دیدم؛ یکی وحشتناک و دیگری خیلی زیبا و قشنگ بود. مادرش گفت: آن‌ها چگونه بودند؟ بچه موش گفت: اولی که ترسناک بود در حیاط قدم می‌زد، او دو تا پای سیاه داشت با یک تاج قرمز رنگ و چشم‌های درشت و خیره و دماغ دراز؛ وقتی من از جلوی او رد شدم نوکش را باز کرد و روی پاهایش بلند شد و شروع کرد با صدای بلند به جیغ کشیدن به طوری که تمام موهای تنم از ترس راست شد. مادر موش گفت: این که گفتی حتماً یک خروس بوده، از او نترس چون هرگز به کسی آزاری نمی‌رساند. خوب حیوان دومی چطور بود؟ موش کوچولو گفت: حیوان قشنگی بود، در آفتاب لم داده بود گردنی سفید و پاهایی خاکستری داشت و سینه سفیدش را لیس می‌زد و دمش را خیلی آرام و آهسته وقتی به من نگاه می‌کرد تکان می‌داد.

مادرش گفت: تو خیلی نادانی، او گربه است که دشمن همیشگی ما موش‌ها است.

نظرات کاربران

sepanta
۱۳۹۹/۰۹/۰۴

خوب بود خیلی به دردم خورد و قصه به درد بخوری بود

کاربر ۲۹۹۸۴۱۹
۱۴۰۰/۰۴/۲۷

زیاد خوب نبود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۸۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان