دانلود و خرید کتاب خود را برای پیروزی آموزش دهید هاروارد ام گاتمن ترجمه فهیمه شریفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خود را برای پیروزی آموزش دهید اثر هاروارد ام گاتمن

کتاب خود را برای پیروزی آموزش دهید

انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خود را برای پیروزی آموزش دهید

شما چگونه خود را برای پیروزی آماده می‌کنید؟ هاروارد ام.گاتمن در کتاب خود را برای پیروزی آموزش دهید، ۷ گام موثر برای ایجاد تغییرات مثبت در جهت رسیدن به پیروزی معرفی می‌کند.

درباره کتاب خود را برای پیروزی آموزش دهید

در این کتاب مجموعه‌ای از نکات ارزشمند برای بهبود زندگی شما آورده شده است. در این  کتاب ۷ گام برای تغییر رفتارهای دائمی و  ایجاد رفتارهای مثبت می‌خوانید. گاتمن که خود کارشناس امور آموزشی است و اصول پیشرفت را به خوبی می‌داند تجربیاتش را در این کتاب با شما سهیم می‌‌شود تا با کمک آنها بتوانید رفتار‌های خود را در جهت ایجاد تغییرات مثبت در زندگی، تغییر دهید. او هفت مرحله برای تغییر رفتار و بهبود آن برمی شمارد. داشتن آمادگی و اشتیاق برای تغییر، ارزیابی هدف هایی که از تغییر دارید، انتخاب یک مربی و صادق بودن با او، توانایی تحلیل رفتار خود، برنامه‌ریزی برای تغییر و در نهایت نظارت بر عملکردهای خود.

خواندن کتاب خود را برای پیروزی آموزش دهید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری و رشد فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خود را برای پیروزی آموزش دهید

در هدف خود باید «اقدام، نتیجه نهایی و چهارچوب زمانی» را مشخص کنید. مثلاً هدف شما می‌تواند این باشد که «من ۲۰ کیلوگرم در عرض ۶ ماه کم خواهم کرد.» با دقت به هدف خود فکر کنید. هدف شما، نقشه مسیر آینده شما است و باید واقع‌بینانه تعیین شود. اگر هدف بزرگ و راسخی داشته باشید، می‌توانید برای دستیابی به آن سرسختانه تلاش کنید و فقط روی هدفتان تمرکز کنید.

هر هدفی یک «منطقه ممنوعه» دارد و باید از ورود به آن منطقه خودداری کنید. برای مثال اگر شما رمان می‌نویسید، منطقه ممنوعه برای شما تماشای تلویزیون است؛ زیرا تلویزیون دیدن باعث می‌شود وقت خود را به هدر دهید.

در راه دستیابی به اهدافتان صبور باشید. این موضوع باید به یک «اجبار، الزام یا دستور صریح» تبدیل شود. یعنی هیچ تغییری بدون صبر کردن و صبر کردن و باز هم صبر کردن، امکان‌پذیر نخواهد بود.





نظرات کاربران

بهاره دادرس
۱۳۹۸/۱۰/۲۹

سپاس از مترجم کتاب جالب و آموزنده ای بود خصوصا سبک میکروکتاب به دل می نشست چون در ابتدا به شما می گوید قرار است چه اطلاعاتی دریافت کنید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

حجم

۱۳٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

قیمت:
۸,۵۰۰
تومان