دانلود و خرید کتاب رؤیای صادقه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رؤیای صادقه اثر سیدحبیب حبیب‌پور

کتاب رؤیای صادقه

ویراستار:بیژن کیانی
امتیاز:
۴.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رؤیای صادقه

رؤیای صادقه دفتر خاطراتی از روحانی آزاده، حسین مروتی به قلم سیدحبیب حبیب‌پور است که در انتشارات پیام آزادگان به چاپ رسیده است.

درباره کتاب رؤیای صادقه

حسین مروتی روحانی متعهدی است که در دوران ده سالهٔ اسارت خود زحمات زیادی کشید و تلاش ارزنده‌ای در خدمت به آزادگان سرافراز در زندان‌های رژیم بعثی به‌عمل آورد. کتاب حاضر بخشی از خاطرات او از دوران ده سالهٔ مقاومت خود است. این خاطرات را حبیب حبییب پور بازنویسی کرده است. 

خواندن کتاب رؤیای صادقه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به ادبیات دفاع مقدس و خاطرات آزادگان جنگ تحمیلی

 بخشی از کتاب رؤیای صادقه

صبح روز سوم مهر ماه، همهٔ اسرا را در محوطه جمع کردند و گفتند: "ارتشی‌ها یکطرف، و پاسدارها طرف دیگر و شخصی‌ها هم درجای خود بمانند". من و دوست طلبه‌ام خود را شخصی معرفی کردیم و همان جا ماندیم.

در حالی که دست‌هایمان از پشت بسته شده بود، مورد بازجویی قرار گرفتیم. از نام و نام پدر و شغل و شهر می‌پرسیدند. گفتم: "من شخصی هستم". این را در چندین بازجویی متعدد در همان جا که توسط افراد مختلفی انجام می شد، تکرار کردم.

نمی‌دانم بار سوم یا چهارم بود که یکی از افسران میانسال عراقی که از این پاسخ من به شدت عصبانی شد، رفت و چند لحظه بعد با دو نفر دیگر آمد. دو نفر هیکلی‌تر و خشمگین‌تر از خودش. یکی از آنها در برابرم ایستاد. موی سرم را کشید. پایین شلوارم را بالا زد و شلوار گرمی را که به پا داشتم نشان داد و گفت: "تو افسری؟"

نگذاشت پاسخ بدهم و مرا کشان کشان به جمع اسرای ارتشی برد. چند دقیقه در آنجا ایستادم و وقتی کمی از من فاصله گرفت، به آهستگی، خودم را به صف افراد شخصی رسانیدم و قاطی آن‌ها شدم.

چند ساعت بعد، ما را سوار خودروهای باری کردند تا به محل دیگری انتقال دهند.







نظرات کاربران

احسان
۱۴۰۰/۰۹/۰۲

واقعا عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۳۲۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۳,۸۰۱
تومان