دانلود و خرید کتاب سرسختی آنجلا داکورث ترجمه سهیلا مختاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سرسختی

کتاب سرسختی، قدرت اشتیاق و پشتکار اثر آنجِلا داکوُرث یک زن فعال خیر برنده جایزه مک آرتور (جایزه مخصوص نوابغ) است. در این کتابچه خلاصه‌ای از مهم‌ترین نکات کلیدی کتاب آنجلا داکورث را دربر دارد.

درباره کتاب سرسختی، قدرت اشتیاق و پشتکار

کتاب سرسختی، قدرت اشتیاق و پشتکار سه بخش دارد.

بخش اول؛ سرسختی چیست و چرا اهمیت دارد. در این بخش، خانم داکوُرث تنها به بیان معنی سرسختی پرداخته و توضیح می‌دهد که چرا وقتی پای موفقیت درمیان است، سرسختی اهمیت پیدا می‌کند.

بخش دوم؛ پرورش دادن سرسختی در درون. در این بخش، خانم داکوُرث توضیح می‌دهد که برخی انسانها فکر می‌کنند سرسختی چیزی مادرزادی است. اما او عقیده دارد سرسختی چیزی است که می‌تواند پرورش پیدا کند و توضیح می‌دهد که چطور می‌توان این کار را انجام داد.

بخش سوم؛ پرورش سرسختی در بیرون خود. در این بخش، خانم داکوُرث توضیح می‌دهد که سرسختی چیزی است که می‌تواند از طریق منابع خارجی، مانند: پدر و مادر، مربی و مشاور نیز پیشرفت پیدا کند. سپس، فرصت‌هایی را که برای تمرین سرسختی وجود دارد شرح می‌دهد و می‌گوید چگونه فرهنگ محیط، بر رویِ سرسختیِ شما تأثیر می‌گذارد.

در انتهای این کتاب، شما درک بهتری از معنی سرسختی و نحوه پرورش دادنش در خود، فرزندان، دانشجویان و شریک زندگیتان بدست خواهید آورد.

خواندن کتابچه سرسختی، قدرت اشتیاق و پشتکار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به حوزه موفقیت و خودیاری و کتاب‌های انگیزشی

درباره آنجلا داکورث

خانم آنجلا لی داکوُرث بنیان‌گذار و مدیرخیریه‌ای است که هدف اصلی آن، پیشبرد علم و پیشرفت‌های شخصیتی است. این خیریه، آزمایشگاه شخصیت نامیده شده است. او این خیریه را به همراه دومینیک رَندُولف (Dominic Randolph) و دِیو لِوین (Dave Levin) بنیان‌گذاری کرده است.

او در ۲۰ سالگی، شغل پر مشغله‌ای به عنوان مشاور مدیر داشت. اواخر دهه دوم زندگی، این کار را ترک کرد تا حرفهٔ معلمِ ریاضی ِکلاس هفتم را در مدرسه‌ای دولتی در نیویورک دنبال کند. او در مدارس فیلادلفیا و سَن فرانسیسکو نیز تدریس کرد.

بعد از سپری کردن چند سال در این حرفه، دریافت که وقتی صحبت از موفقیت می‌شود، تلاش، نقشی بسیار حیاتی پیدا می‌کند. به همین خاطر، اگر می‌خواهید در کاری موفق شوید، باید مایل به تلاش برای دستیابی به این موفقیت باشید.

او بعد از این کشف کنجکاو شد تا بداند به چه علت عده‌ای سخت‌تر و طولانی‌تر کار می‌کنند و عده‌ای دیگر، با اولین ضربهٔ مشکلات، تسلیم می‌شوند. این زمان بود که تصمیم به تحقیقات بیشتر روی موضوع یاد شده گرفت. بنابراین، در دوره دکترای روانشناسیِ دانشگاه پنسیلوانیا ثبت‌نام کرد. حالا او استاد همین دانشگاه است.

خانم داکورث، سال ۲۰۱۳ جایزهٔ مک آرتور را دریافت کرد که در حلقه‌های حرفه‌ای، به جایزهٔ نوابغ معروف است. در طول سالها اون با گروه‌های مختلفی مانند مدیران‌عامل نام‌برده در مجلهٔ فورچون ۵۰۰، بانک جهانی؛ کاخ سفید و تیم‌هایی در لیگ NBA و NFL کار کرده است.

سال ۱۹۹۳، قبل از آغاز کار به عنوان محقق؛ مدرسه‌ای تابستانی برای دانشجویان بی‌بضاعت بنیان‌گذاری کرد. در سال ۲۰۱۸، این مدرسه بیست و پنجمین سالگردش را جشن گرفت و به عنوان نمونهٔ مطالعاتیِ مدرسه‌یِ هاوراد کِندی تعریف شد.

در طول سالها، او به پاس مشارکتش در امر تحصیلات پایه، جوایز مختلفی دریافت کرده است. سرسختی: قدرتِ اشتیاق و پشتکار، اولین کتاب اوست و به صدر لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز راه پیدا کرده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه