دانلود و خرید کتاب چراغ‌های خاموش مریم جهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چراغ‌های  خاموش اثر مریم جهانی

کتاب چراغ‌های خاموش

نویسنده:مریم جهانی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چراغ‌های خاموش

کتاب چراغ‌های خاموش اثر مریم جهانی، مجموعه داستان‌های کوتاهی است که به مشکلات زنان و واقعیات تلخ جامعه می‌پردازد. کتاب چراغ‌های خاموش را انتشارات هزاره ققنوس در سال ۱۳۹۳ منتشر کرده است. 

درباره‌ی کتاب چراغ‌های خاموش

چراغ‌های خاموش اولین مجموعه داستان مریم جهانی است که با بیست و یک داستان به موضوعات خاصی، مانند مشکلاتی که زنان در یک جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، و یا اتفاقات و واقعیات تلخ یک جامعه پرداخته است. 

او در نوشتن داستان‌ها به جزئیات توجهی خاص نشان می‌دهد و داستان را گاهی آرام و گاهی با ریتمی تند جلو می‌برد.

کتاب چراغ‌های خاموش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر خواندن داستان کوتاه را دوست دارید و دوست دارید آثار و نوشته‌هایی را بخوانید که بازتابی از مشکلات و مسائل جامعه باشند، کتاب چراغ‌های خاموش، برایتان کتابی جذاب و خواندنی است.

درباره‌ی مریم جهانی

مریم جهانی در  یکم دی ماه سال ۱۳۶۵ در کرمانشاه متولد شد. او از دوران نوجوانی شعر می‌سرود و همین علاقه‌ی او سبب شد تا در دانشگاه هم به تحصیل در رشته زبان و ادبیات فارسی رو بیاورد. او که حالا کارشناس ادبیات فارسی است، پس از آشنایی‌اش با حوزه هنری، تصمیم گرفت که داستان‌نویسی را به طور جدی دنبال کند. کتاب دیگر مریم جهانی، این خیابان سرعت‌گیر ندارد، برنده‌ی جایزه ادبی جلال آل احمد شد و عنوان کتاب سال را نیز از آن خود کرد. 

جملاتی از کتاب چراغ‌های خاموش

قبل از آنکه جوابش را بدهد، صدای بوق ماشین‌هایی که پشت سر هم از جاده رد می‌شدند حواسش را پرت کرد. با دیدن دستمال‌های حریر و ساتن رنگی که از شیشه‌ها بیرون آمده بود، هجوم خون به گونه‌هاش را حس کرد. لبخند زد و منتظر رد شدن ماشین عروس ماند. پاپیون صورتی درشتی را رو کاپوت برق افتادهٔ پیکانی دید، همهٔ حواسش را جمع کرد تا بتواند جزییات صورت و آرایش عروس را ببیند. عروس با دست‌های حنا بسته، موهای تافت خوردهٔ رو پیشانی اش را مرتب می‌کرد. در آخرین لحظه متوجه چشم‌های درشت و عسلی عروس شد که از فاصلهٔ چند متری هم برق می‌زدند و دید که موهاش رو هیچ کدام از چشم‌هاش را نپوشانده. فکر کرد اگر عروس بشود حتماً به آرایشگر می گوید: «باید موهام رو یه وری درست کنی. باید یه طرف صورتم همه ش مو باشه.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۵۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان