دانلود و خرید کتاب اختلال اضطراب فراگیر بهروز بیرشک ترجمه حمید امیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اختلال اضطراب فراگیر اثر حمید امیری

کتاب اختلال اضطراب فراگیر

معرفی کتاب اختلال اضطراب فراگیر

کتاب اختلال اضطراب فراگیر، راهنمای جامع درمان برای مقابله با بلاتکلیفی، نگرانی و ترس بر اساس نظریه‌ی شناختی است. دکترها ملیسا رابیچاد و مایکل داگاس کتاب را نوشته‌اند و دکتر سمیرا معصومیان و دکتر حمید امیری از مترجمان کتاب هستند. دکتر بهروز بیرشک، روانشناس و متخصص اعصاب و روان، مقدمه‌ای بر کتاب اختلال اضطراب فراگیر نوشته‌ است. ناشر کتاب نشر دانژه می‌باشد.

درباره‌ی کتاب اختلال اضطراب فراگیر

 اختلال اضطراب فراگیر، یک نوع اختلال شایع است که به نگرانی بیش از حد در ارتباط با رویدادهای مختلف روزمره، خود را نشان می‌دهد. یعنی سطح و میزان نگرانی به جایی برسد که توان انجام کارهای ساده روزمره را از فرد بگیرد. بنابراین باید ابتدا نگرانی، اضطراب و سپس اضطراب فراگیر را درک کرد.  کتاب اختلال اضطراب فراگیر، مانند راهنمایی کامل و جامع برای درمان نگرانی بیش از حد است که در هر فصل آن به راهبردهای متفاوتی ارائه شده است. این کتاب حاصل سال‌ها تجربه‌ی نویسندگان کتاب است و راهبردهایی که در کتاب پیشنهاد شده‌اند، همگی بارها و بارها مورد آزمایش قرار گرفته‌اند و کارکرد آن‌ها ثابت شده است.

کتاب اختلال اضطراب فراگیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب اختلال اضطراب فراگیر، برای افرادی که دوست دارند در زمینه روانشناسی عمومی مطالعه داشته باشند، کتابی جذاب است. با این حال اگر شما هم از نگران شدن‌های بی حد و اندازه خود، عصبانی شده‌اید، کتاب اختلال اضطراب فراگیر، پیشنهادی کاربردی و مفید برایتان است.

جملاتی از کتاب اختلال اضطراب فراگیر

اختلال اضطراب فراگیر (GAD)۲، یکی از اختلال‌های اضطرابی و از شایع‌ترین اختلال‌های روان‌شناختی است که به‌صورت نگرانی مفرط و بیش‌ازاندازه درباره رویدادهای روزمره مطرح می‌شود. این اختلال می‌تواند برای مدت‌زمان طولانی فرد را درگیر و درنتیجه کارکردهای فرد را دچار مشکل کند.

به‌طورکلی، نگرانی بخشی از ویژگی‌های هر فردی است و همه افراد به‌نوعی نگرانی را در فعالیت‌های روزمره یا زندگی خود تجربه می‌کنند. ازاین‌رو، شاید بتوان نگرانی را به ' نگرانی طبیعی' و ' نگرانی شدید یا بیش‌ازحد' تقسیم نمود. در نگرانی طبیعی، همچنان که به نظر می‌رسد، فرد نگرانی را تجربه می‌کند اما کنترل آن آسان است و در فعالیت‌های روزمره فرد اختلال ایجاد نمی‌شود، اما در افراد مبتلابه اختلال اضطراب فراگیر، میزان این نگرانی آن‌قدر شدید و توان کاه است که فرد توانایی انجام کارها را از دست می‌دهد و به‌احتمال‌زیاد در کارکردهای زندگی دچار مشکل می‌شود. در این اختلال، فرد احساس می‌کند که کنترلی بر نگرانی‌های خود ندارد. قدرت تمرکز و تفکر وی بسیار کاهش می‌یابد.

این کتاب شامل چندین راهبرد متفاوت است و در طول فصل‌های مختلف مطرح می‌شود. هر راهبرد مبتنی بر یک مفهوم متفاوت درباره چگونگی درک و مدیریت نگرانی و اختلال اضطراب فراگیر است.


رفتار درمانی عقلانی، هیجانی
ویندی درایدن
در مسیر در مانگر شدن
پرویز شریفی‌درآمدی
ارزیابی اختلالات شخصیت براساس راهنمای تشخیصی روان پویشی (PDM)
محمدامین شریفی
درمان متمرکز بر شفقت به زبان ساده
راسل کولتس
فنون رفتاردرمانی
شهربانو قهاری
ارزیابی تعارض‌ها بر اساس تشخیص روان‌پویشی عملیاتی‌شده OPD-2
محمد امین شریفی
هندبوک روان درمانی پویشی برای اختلالات سطحی شخصیت
او. کالیگور
درمان مبتنی بر پذیرش و پایبندی برای زوج ها
اویگیل لو
تندآموز طرح واره درمانی
اشکول رفائلی
درام کودک با استعداد بودن و جستجو برای خود واقعی
نیسان فروزین
روان‌درمانی اختلال دوقطبی
امیر هوشنگ مهریار
رفتار‌ درمانی دیالکتیکی برای اختلال شخصیت مرزی
دیوید‌‌اچ بارلو
روان شناسی وجودی
رولو می
طرحواره‌های شخصیتی
فرزاد میراحمدی
نوشتار‌درمانی
ژلی بولتون
مصاحبه انگیزشی در درمان مشکلات روانی
ویلیام آر. میلر
رازهای سایکوپات ها
پیتر هینت ینس
بازی‌هایی برای خودشناسی
حمیدرضا بلوچ

نظرات کاربران

niloufareabi
۱۴۰۱/۰۴/۱۵

بچه ها من قبل از خوندن کتابای روانشناسی اول یه دور رفتم توی همین طاقچه هرچی تست روانشناسی بود پیدا کردم و انجام دادم.برای هر اختلال حداقل سه تا تست مختلف دادم که از نتیجه ش مطمئن شم. در مورد

- بیشتر
بیتا
۱۴۰۰/۱۲/۰۸

من تمارین این کتاب رو از سایت دانلود کردم، تمرین هایی که در هر قسمت از کتاب جداگانه نوشته شده دقیقا همون تمرین ها هستن. تمرین ها در کتاب ترجمه شدن فقط در فصل ها جداگونه پخش شدن که شاید

- بیشتر
reihane021
۱۳۹۹/۰۲/۲۵

تمرین های مهم و اصل کاریش داخل سایته که ترجمه ای نداره😥 کاملا ارزش کتاب میاد پایین. با این حال تنها کتابی هست ک درمورد اختلال اضطرابه 😔

فاطمه
۱۴۰۳/۰۱/۲۴

یه کتاب خوب برای کسانیکه درگیر غول بی شاخ و دم نگرانی های مفرط هستند! رویکرد این کتاب شناختی-رفتاری است و همون‌طور که از اسمش پیداست روی شناخت ها و باورهای افراد و رفتارهاشون متمرکز هست. به نظرم بهتر هست

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
بهتر است بجای یک گام بزرگ و شکست خوردن، یک گام کوچک موفقیت‌آمیز بردارید.
Z...
درحالی‌که نگرانی‌ها در ذهن رخ می‌دهند، اضطراب در بدن رخ می‌دهد.
t.z.n
هدف اصلی درمان شناختی رفتاری کمک به افراد برای یادگیری مهارت‌هایی است که می‌توانند برای مدیریت بهتر موقعیت‌های دشوار، احساس پریشانی و افکار و رفتارهای مشکل‌ساز در طول زندگی به کار ببرند.
کتابخوان
هدف اضطراب آسیب رساندن به شما نیست، بلکه به شما هشدار می‌دهد. اضطراب برای کمک به شما درزمانی است که فکر می‌کنید در معرض خطر هستید. به‌این‌ترتیب، اضطراب تا جایی که کاملاً از کنترل خارج شوید افزایش نمی‌یابد و برای همیشه ادامه نخواهد یافت.
فاطمه
اضطراب ماشینی است که سوختش تمام می‌شود. اگر به خودتان اجازه دهید تا با اضطراب همراه شوید، درنهایت اضطراب تدریجاً شروع به کاهش می‌کند.
فاطمه
اطلاع داشتن از مهارت‌های موردنیاز برای حل یک مسئله، با به‌کارگیری عملی آن مهارت‌ها در زندگی روزمره‌تان متفاوت است. درواقع، اکثر مبتلایان به اختلال اضطراب فراگیر حل‌کننده‌های بسیار خوبی برای حل مسئله و مشکلات سایر افراد هستند!. آنچه آن‌ها را به دردسر می‌اندازد، به‌کارگیری این مهارت‌ها برای مشکلات شخصی خودشان است.
فاطمه
درمان شناختی رفتاری مبتنی بر این مفهوم ساده است که در اکثر موقعیت‌هایی که در زندگی تجربه می‌کنید، افکار و احساس‌ها و رفتارهایی دارید و این سه بخش باهم تعامل دارند و بر یکدیگر تأثیرمی گذارند.
کتابخوان
درمان شناختی رفتاری، درمان انتخابی روان‌شناختی برای اختلال اضطراب فراگیر است.
کتابخوان
نگرانی‌ها، افکاری درباره آینده هستند. حتی اگر درباره یک رویداد گذشته فکر می‌کنید، زمانی که نگران هستید، به برداشت و معانی ضمنی و جنبه‌های مرتبط با آیندهٔ رویداد توجه می‌کنید.
کتابخوان
نگرانی فرایندی شناختی است: نگرانی در ذهن رخ می‌دهد. نگرانی شامل پیش‌بینی ذهنی و آماده شدن برای پیامدهای منفی احتمالی در آینده می‌باشد.
کتابخوان

حجم

۷۳۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

حجم

۷۳۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان