دانلود و خرید کتاب مجموعه مقالات هاروارد داود سلمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مجموعه مقالات هاروارد اثر داود سلمانی

کتاب مجموعه مقالات هاروارد

معرفی کتاب مجموعه مقالات هاروارد

کتاب مجموعه مقالات هاروارد توسط مدرسه بازرگانی هاروارد و دکتر داود سلیمانی عضو هیات علمی دانشکاه تهران و عضو هیات پژوهشی دانشگاه شیکاگو و بنیاد علوم ملی آمریکا و با هدف بررسی زندگی پرتنش و تاثیر آن بر کاهش انگیزه انسان‌ها در جهت رشد و بالندگی تالیف شده است. این کتاب توسط داود سلمانی با همکاری آرزو سلمانی و کیمیا نوریان به فارسی ترجمه شده و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است.


درباره کتاب مجموعه مقالات هاروارد

داود سلمانی مجموعه‌ای از مقالات منتشر شده در دانشگاه هاروارد در حوزه علوم رفتاری را در کتاب مجموعه مقالات هاروارد گردآوری کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است. در این مجموعه تلاش شده است تا همه ایده‌های نوین علمی درمورد انگیزش مورد بررسی قرار گیرد و تاثیر زندگی پر دردسر و پر اضطراب قرن بیست‌ویکم و فشار روانی هزاره سوم بر روی کم‌رنگ شدن انگیزش‌ها در افراد و جایگزینی تنش به‌جای آن مورد توجه قرار گیرد. زیرا مشاهدات حاکی از آن است که به‌مرور زمان انگیزه آدمیان برای بازسازی و بالندگی خود کاهش یافته است.

جملاتی از کتاب مجموعه مقالات هاروارد

زمانی که فردریک هرزبرگ طی دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ در پی یافتن منابع انگیزش کارکنان بود، به یک دوگانگی دست یافت که همچنان موجب سرگردانی مدیران است: چیزهایی که باعث ایجاد انگیزه و رضایت کارکنان می‌شود نسبت به عواملی که عدم رضایت آن‌ها را به‌دنبال دارد، متفاوت است. اگر از کارکنان بپرسید که چه چیزی باعث نارضایتی آن‌ها در محل کارشان می‌شود، پاسخی که خواهید شنید مواردی چون: مدیر نالایق، دستمزد پایین، شرایط کاری نامطلوب و قوانین غیرمتعارف و نابه‌جا خواهد بود. شرایط نامساعد کاری موجب نارضایتی کارکنان را فراهم می‌کند. حتی باوجود مدیریت خوب به تنهایی، نمی‌توان انتظار کار بهتر از افراد داشت. بلکه درعوض لذت‌بخش و مهم بودن شغل و افزایش مسئولیت افراد است که رضایت آن‌ها را به‌دنبال دارد و به‌تبع آن رشد و بهره‌وری سازمانی افزایش می‌یابد. «برای خواندن جملات بیشتری از کتاب مجموعه مقالات هاروارد اثر داود سلمانی، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.»

فهرست کتاب مجموعه مقالات هاروارد

• چگونه به کارکنان خود انگیزه بدهیم؟

• فراتر از توانمندسازی: ایجاد سازمانی از شهروندان

• مدیریت بر مبنای اهداف چه کسی؟

• حرکت کوه‌ها

• پیگمالیون در مدیریت

• قدرت، انگیزه‌ای بزرگ

• بهترین طرح‌های تشویقی ارائه شده

• چگونه به افراد مشکل‌آفرین انگیزه دهیم؟

• درک مفهوم عدالت اجتماعی در مدیریت فرار مغزها در نهادهای آموزشی ایران

• بررسی امکان فرموله کردن سلسه مراتب نیازهای مازلو

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۱ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۱ صفحه

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان