دانلود و خرید کتاب بازاریابی حسی برتیل هولتن ترجمه احمد روستا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بازاریابی حسی

کتاب بازاریابی حسی نوشته برتیل هولتن و همکارانش، کتابی درباره اهمیت و نقش حواس انسان در بازاریابی است.بیشتر متخصصین بازاریابی برای مدت‌های مدیدی اهمیت حواس انسان در بازاریابی را نادیده گرفته و به‌ویژه از این نکته غافل بوده‌اند که بیان‌های حسی مختلف مانند رایحه، موسیقی، طرح، طعم و بافت چگونه می‌توانند به شفاف‌سازی هویت یک شرکت یا برند کمک کنند. این بیان‌های حسی در بازاریابی می‌توانند برای تجربۀ حسی هر فرد از یک برند یا چشم‌انداز خدمات، بسیار مهم باشند.

امروزه شرکت‌های بسیاری هستند که در بازاریابی توجه فزاینده‌ای به اهمیت تمام حواس مختلف انسان دارند و خود را به حس بینایی که اغلب ازطریق تبلیغات و آگهی‌های تلویزیونی ارائه می‌شود، محدود نمی‌کنند.

بیان‌های حسی مختلف یقیناً در شکل‌گیری تصویر یا برداشت ذهنی فرد از شرکت یا برند تأثیر قابل توجهی دارند.

 درباره کتاب بازاریابی حسی

هدف کتاب بازاریابی حسی تحلیل و بحث دربارۀ ماهیت کلی بازاریابی حسی در مدیریت بازاریابی و همچنین بررسی این مبحث از دیدگاه نظری است.

محتوای این کتاب با رویکردی جهانی ارائه شده است. این اثر، دیدگاه و فهمی کلی از بازاریابی حسی عرضه می‌کند. برداشت‌ها و نظریات با مثال‌های واقعی از شرکت‌ها و سازمان‌های سراسر دنیا تلفیق شده و ملموس‌تر گردیده‌اند. این کتاب توضیح می دهد چگونه باید از هریک از حواس پنج‌گانۀ انسان به‌عنوان مبدأ حرکت برای نحوۀ تعامل با مشتریان و راهبردهای حسی شرکت‌ها بهره برد. همچنین چارچوب مفهومی جامعی با موضوع بازاریابی حسی ارائه می‌دهد و ایده‌هایی را در این زمینه مطرح می‌کند.

خواندن کتاب بازاریابی حسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

متخصصان حوزه بازاریابی و مدیران فروش سازمان ها و بنگاه‌های اقتصادی کوچک و بزرگ مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

Mohamad Aminjafari
۱۴۰۱/۰۴/۳۱

رویه جدید طاقچه واقعاً جای تأمل داره که برای برخی کتابها حتی «نمونه کتاب» رو هم حذف کردند، آیا این هم یک گونه بازاریابی و فروش هست؟!! واقعاً انتظار ما از مجموعه طاقچه خیلی بیشتر از اینهاست....

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
۵۲,۲۰۰
۱۰%
تومان