دانلود و خرید کتاب هنر ظریف بی‌خیالی (خلاصه کتاب) مارک منسون ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب هنر ظریف بی‌خیالی (خلاصه کتاب)

کتاب هنر ظریف بی‌خیالی دومین اثر مارک منسون است. نخستین اثر منسون الگوها نام دارد که برای مردان نوشته شده است و در آن به شیوه‌های جذب زنان پرداخته است. منسون از نویسندگان خوب حوزه موفقیت و خودیاری است و کار اصلی‌اش وبلاگ‌نویسی است. مطالبی که او در کتاب‌هایش می‌نویسد، خیلی‌هایشان به صورت جسته و گریخته در وبلاگش منتشر شده‌اند.

درباره هنر ظریف بی‌خیالی

در این اثر مارک منسون، شما با هنری ظریف به اسم بی‌خیالی آشنا می‌شوید. منظور از بی‌خیالی در این کتاب، اهمیت ندادن به هیچ‌چیز و هیچ‌کس نیست. شما با یادگرفتن هنر بی‌خیالی درواقع یادمی‌گیرد که چطور فقط به کارها و امورات ضروری اهمیت بدهید و وقت خود را صرف چیزهای بیهوده نکنید. ما آن‌قدر فرصت و قدرت و انرژی نداریم که به همه چیز اهمیت بدهیم. باید بی‌خیال خیلی چیزها بشویم تا بتوانیم تمام فکر و ذهن و انتخاب‌ها و تصمیم‌های خود را، روی گزینه‌ی محدود و مشخص، متمرکز کنیم.

بنابراین کتاب هنر ظریف بی‌خیالی درباره‌ی بی‌خیالی نیست؛ بلکه اتفاقاً درباره‌ی توجهِ بیش از حد به اهداف و ارزش‌های کلیدی و بی‌خیالی و بی‌توجهی نسبت به حاشیه‌های دیگر است.

خواندن کتاب هنر ظریف بی‌خیالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر بیش از حد نسبت به اطرافیان و کارهای خود حساس هستید و نمی توانید توجه خود را تنها به امور ضروری زندگی معطوف کنید و به حاشیه‌ها می‌پردازید. این کتاب را بخوانید.

درباره مارک منسون

مارک منسون، نویسنده، وبلاگ‌نویس و کارآفرین آمریکایی است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت مالی است، اما علاقه زیادی به روانشناسی دارد و در این زمینه مطالعات زیادی داشته است. او زمانی که کاملا ناشناس بود اولین کتابش را منتشر کرد و با اینکه کسی او را نمی‌شناخت، در کمتر از یکسال توانست ۱۵ هزار نسخه از آن را بفروشد. او همچنان وبلاگش را به روز نگه می‌دارد و یکی از پر مخاطب‌ترین وبلاگ‌های آمریکا را دارد.

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظرات کاربران

Zahra h.Alami
۱۳۹۸/۰۸/۲۹

(مطلع شدم که نسخه ی سبکتو خلاصه هست و کامل بیان نشده، پس اگه نسخه ی کامل میخوایید این نظر رو فراموش کنید.) دوستان این کتاب همون کتابِ "هنر ظریف رهایی از دغدغه" از انتشارات میلکان هست. نمیدونم ترجمه ی سبکتو چطوره

- بیشتر
khanom mohandes
۱۳۹۹/۰۹/۲۹

من این کتابو از انتشارات دیگه ای خوندم نویسنده با خودش و شما رودرواسی نداره و قشنگ بعضی جاها😂میشوره میچلونه پهن میکنه بخشکی ولی خب شاید اتفاقا نکته ی اصلی و خوبش همین باشه که ادمو با یه مشت حرفهای

- بیشتر
hunter
۱۳۹۸/۱۱/۱۰

خلاصه‌ای به شدت ضعیف... ترجمه‌ای ضعیف‌تر. پولتونو دور نریزید

Zahra🌿
۱۳۹۸/۰۸/۳۰

کتاب خوبیه من خوشم اومد

Motahare
۱۳۹۸/۰۸/۳۰

من این کتاب رو فیزیکی خوندم و واقعا دید جدیدی از زندگی به آدم میده

Mohammad Saleh
۱۳۹۹/۰۶/۱۹

من کامل خوندم و خوشم اومد. به نظرم بهتره از روی نمونه و خلاصه نظر ندهیم.

کاربر ۲۹۳۶۴۱۲
۱۳۹۹/۱۲/۲۳

اصلا ارزش هزینه کردنو نداره چون کتاب کامل نیست و فقط خلاصه ای از کتابع

mohammad
۱۳۹۹/۱۰/۲۲

چقدر کتاب کاربردی و مطابق با زندگی روز هستش آدم خودش رو در لابه لایه خطوط کتاب احساس می کنه

رضا منتظری مقدم
۱۳۹۹/۰۱/۱۶

به نظرم این خلاصه، متن را ذبح کرده. به‌همین‌جهت من کتاب کامل را مطالعه کردم.

حیدر
۱۴۰۰/۰۲/۰۲

✅ معرفی کوتاه کتاب *هنر ظریف بی خیالی* نوشته *مارک منسن* ✅این کتاب از جمله کتاب های بسیار خوب در زمینه خودیاری و موفقیت است که به خاطر نگاه و رویکرد جدید و نامتعارفی که دارد نظر خوانندگان زیادی را به خود جلب

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۴)
تنها روی چیزهایی تمرکز کنید که برایتان واقعی، فوری و مهم هستند.
بلاتریکس لسترنج
همه ما می‌خواهیم که یک زندگی فوق‌العاده داشته باشیم و به انواع خواسته‌هایمان برسیم. درست است؟ دقیقا به همین خاطر است که به هیچ جایی نمی‌رسیم
بلاتریکس لسترنج
یکی از ویژگی‌های ذهن بشر این است که در صورت آزاد گذاشته شدن، مرزهای عقلانی را دور می‌زند و شما را دیوانه می‌کند.
بلاتریکس لسترنج
همه ما می‌خواهیم که یک زندگی فوق‌العاده داشته باشیم و به انواع خواسته‌هایمان برسیم. درست است؟
بلاتریکس لسترنج
امروزه همه کتاب‌ها و فرهنگ‌ها به دنبال این هستند تا همه چیز را عالی نشان دهند و به شما بگویند که همه چیز مثبت است. در واقع روی انتظارات مثبت و غیرواقعی تاکید می‌کنند.
بلاتریکس لسترنج
خودآگاهی را مانند یک پیاز تصور کنید. خودآگاهی مانند یک پیاز لایه لایه است و هر لایه از آن را که بردارید، احتمال اینکه به گریه بیافتید بیشتر است.
Hadi Hasanzadeh
موضوع خیلی ساده است و آن این است که تلاش‌های ما، موفقیت‌های ما را تعیین می‌کنند، مشکلات ما شادی‌هایمان را ایجاد می‌کنند.
r_khy
«به زندگی بدون مشکل امید نداشته باش، چنین چیزی وجود ندارد، در عوض، به دنبال زندگی‌ای باش که پُر از مشکلات خوب است.
r_khy
شاید شما هم در مورد قانون پارکینسون شنیده باشید که می‌گوید «هر کاری، به اندازه زمانِ اختصاص یافته برای آن طول می‌کشد»، حتما با قانون مورفی هم آشنایی دارید که می‌گوید: «هر اتفاقی که ممکن است رخ دهد، حتما رخ خواهد داد». هر موقع خواستید روی کسی تاثیر بگذارید می‌توانید از قانون اجتناب منسون استفاده کنید و آن این است که «هر چیزی که هویت شما را بیشتر تهدید کند، شما از آن بیشتر اجتناب می‌کنید.»
mahdis804
کلید زندگی خوب این است که تنها روی چیزهایی تمرکز کنید که برایتان واقعی، فوری و مهم هستند.
melika

حجم

۴۹٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۴۹٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان