دانلود و خرید کتاب راهنمای تقسیم سهام داینامیک مایک مویر ترجمه کیارش عباس زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای تقسیم سهام داینامیک اثر مایک مویر

کتاب راهنمای تقسیم سهام داینامیک

معرفی کتاب راهنمای تقسیم سهام داینامیک

مایک مویر در کتاب راهنمای تقسیم سهام داینامیک بهترین شیوه‌ی تقسیم سهام در استارتاپ‌های در حال راه‌اندازی با پول کم را بیان می‌کند.تقسیم سهام داینامیک، روشی جدید برای تفکر عادلانه در شراکت ارائه می‌کند. کیارش عباس‌زاده، مهیار احمدپور، زهره لورک، محمد جلیلی این کتاب را به فارسی ترجمه کرده‌اند و نشر نوین کتاب راهنمای تقسیم سهام داینامیک را به چاپ رسانده است.

درباره کتاب راهنمای تقسیم سهام داینامیک

مایک مویر نویسنده کتاب راهنمای تقسیم سهام داینامیک می‌گوید در این کتاب آن‌چه هر فرد در استارتاپ و کسب‌وکار باید بداند را آورده است. چارچوبی که در این کتاب آموزش داده می‌شود، کمک می‌کند تا هر فرد بر اساس آورده‌هایی که برای شکل‌گیری کسب‌وکار در اختیار تیم (شرکت) قرار می‌دهد، به‌صورت عادلانه سهم خودش را دریافت نماید. تحقیقات نشان می‌دهند که تقسیم سهام داینامیک، بهترین شیوه برای پیشگیری از چالش‌ها و درگیری‌هایی است که استارتاپ‌های رشد یافته با آن مواجه می‌شوند. به‌صورت تیتر وار می‌توان مهم‌ترین مطالب کتاب راهنمای تقسیم سهام داینامیک را در ۶ بخش خلاصه کرد که عبارت هستند از: وزن‌دهی آورده‌های هر یک از مؤسسان؛ روش عادلانه تقسیم سهام؛ ابزار تقسیم سهام؛ قراردادهای مرتبط با ثبت توافقات پیرامون سهام بر اساس قوانین ایران؛ قرارداد جذب سرمایه بر اساس قوانین ایران؛ قرارداد عدم افشا و صیانت از ایده شما بر اساس قوانین ایران.

خواندن کتاب راهنمای تقسیم سهام داینامیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

خواندن کتاب راهنمای تقسیم سهام داینامیک نوشته مایک مویر را به همه افرادی که می‌خواهند در مسیر کارآفرینی قدم بگذارند و استارتاپ یا کسب‌وکار خودشان را آغاز کنند، به شدت توصیه می‌کنیم. همچنین اگر تمایل دارید تا استارتاپ خود را آغاز کنید و سرمایه بسیار اندکی دارید، خواندن این کتاب راه‌های جدیدی را پیش روی شما قرار می‌دهد. همچنین اگر در گذشته فعالیت خود را شروع کرده‌اید، خواندن این کتاب افق جدیدی را در اختیار شما قرار داده و خواندن آن به طور قطع می‌تواند از مشکلات احتمالی پیش روی شما بکاهد. بنابراین خواندن کتاب راهنمای تقسیم سهام داینامیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب راهنمای تقسیم سهام داینامیک

در عصری زندگی می‌کنیم که از کارآفرینان و شرکای جدید شرکت‌ها سوءاستفاده می‌شود، و ما چندان به این موضوع توجه نمی‌کنیم. تقسیم ناعادلانه حقوق صاحبان سهام به یک قانون تبدیل شده است و تنها در شرایطی خاص رخ نمی‌دهد. رعایت عدالت به ندرت اتفاق می‌افتد.‌ درواقع همه می‌خواهند منصف باشند، ولی در عمل این موضوع را رعایت نمی‌کنند. شیوه «تقسیم سهام داینامیک» مدل منصفانه‌ای است که به افراد اجازه می‌دهد نیت رعایت انصاف را با عمل همراه کنند. «برای خواندن جملات بیشتری از کتاب راهنمای تقسیم سهام داینامیک بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.»

نظرات کاربران

رطب
۱۴۰۰/۱۲/۱۳

کتاب مربوط به سال ۲۰۱۲ آمریکا هست و فضای کسب و کار تغییرات زیادی کرده هر چند ایده کاربری ایشان تا به امروز پیشرفت های زیادی کرده مطالعه ایده خام اولیه آن هم در این همه صفحات اتلاف وقت زیادی

- بیشتر
Jafari
۱۴۰۲/۱۱/۱۰

وقت تلف کردنه

کاربر ۲۶۶۸۰۴۱
۱۴۰۰/۰۸/۱۸

سلام صفحه مهم کتاب نیست واقعا روش خوبی نبود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
معتقدم اگر می‌خواهیم فاندر توانمندی باشیم، لازم است یاد بگیریم چه‌طور بین تأمل و عمل، تعادل برقرار کنیم. همان‌قدر که تأمل زیاد می‌تواند ناشی از کمال‌گرایی منفی و ترس از شکست باشد و فرصت‌ها را بسوزاند؛ تعجیل بیش از حد هم می‌تواند ناشی از ناپختگی و ترسِ از دست دادن فرصت‌ها باشد که باز هم درنهایت ممکن است شانس ما برای ساختن یک کسب‌وکار ماندگار را بر باد دهد.
sahar

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان