دانلود و خرید کتاب مسافران خورشید رضا رستمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مسافران خورشید اثر رضا رستمی

کتاب مسافران خورشید

نویسنده:رضا رستمی
انتشارات:انتشارات صریر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مسافران خورشید

زندگی‌نامه و خاطرات مدافعان سربلند امنیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان مریوان به قلم رضا رستمی به رشته تحریر درآمده و در کتابی با عنوان مسافران خورشید، منتشر شده است.


درباره کتاب مسافران خورشید

ایران در منطقه‌ای واقع شده است که در طول سالیان همواره در معرض حملات و جنگ‌های مختلف قرار داشته است. در این میان همواره قهرمانانی از این خاک دفاع کرده‌اند. رضا رستمی روایت ابعاد وسیع حماسه مقدس مردم ایران و زندگی‌نامه را وظیفه خود می‌داند و با همین هدف کتاب مسافران خورشید را بهرشته تحریر درآورده است. بدون شک این اقدام نقش بسزایی در انتقال فرهنگ غنی و افتخار آفرین ایثار و شهادت دارد.

خواندن کتاب مسافران خورشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب مسافران خورشید را به علاقمندان ادبیات پایداری، پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب مسافران خورشید

سی ام شهریور ماه سال ۱۳۹۶ سرلشگر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم اربعین شهادت مدافع حرم شهید مرتضی حسین‌پور، گفت: من در پیامی که برای شهادت شهید ججی دادم، گفتم ما انتقام خواهیم گرفت؛ ما باید به وعده خودمان صادق باشیم؛ انتقام ما این است که کمتر از سه ماه دیگر، اعلام پایان حکومت داعش در این کره خاکی خواهد بود.

سعی می‌کنیم این سه ماه را به دو ماه تبدیل کنیم و عمر این شجره خبیث و این غده سرطانی خطرناک ساخته شده به دست آمریکا و اسرائیل را به پایان برسانیم و جشن آن را در ایران و در بین همه منطقه اعلام کنیم. بیست‌ونهم آبان و یک روز قبل از سررسید وعده سردار سلیمانی، درباره نابودی شجره خبیث داعش، این گروهک تروریستی تکفیری پس از شکستی که از جبهه مقاومت در نبرد البوکمال خوردند، به‌صورت رسمی همه مراکز و پایگاه‌های خود را در خاک سوریه و عراق از دست دادند.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب مسافران خورشید، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان