دانلود و خرید کتاب علی‌بابا دانکن کلارک ترجمه مجید نوریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب علی‌بابا اثر دانکن کلارک

کتاب علی‌بابا

معرفی کتاب علی‌بابا

در کتاب علی‌بابا نوشته دانکن کلارک با سرگذشت جک ما بنیان‌گذار  شرکت بزرگ و موفق علی‌بابا در چین آشنا می‌شوید.

بنیان‌گذار علی‌بابا ، جک ما، که معلم سابق زبان انگلیسی است، یک غولِ شرکتیِ باورنکردنی است. خانه‌ای که جک ساخت بزرگ‌ترین مرکز خرید مجازی در جهان است که به زودی در حجم کالاهای فروخته شده، از والمارت پیشی خواهد گرفت.

عرضۀ عمومی سهام این شرکت در بازار بورس نیویورک در سپتامبر سال ۲۰۱۴ توانست ۲۵ میلیارد دلار نصیب جک ما کند که بزرگ ترین پدیدۀ عرضۀ سهام در تاریخ بود. در ماه‌های پس از آن هم، سهم علی‌بابا بالا رفت و آن را به یکی از ده شرکت برتر در جهان تبدیل کرد که نزدیک به ۳۰۰ میلیارد دلار ارزش دارد.

شرکت علی‌بابا پس از گوگل، ارزشمندترین شرکت اینترنتی در جهان شده است و سهامش بیش از آمازون و ئی بی (روی هم ) ارزش دارد.

امروزه، علی‌بابا یکی از فعال ترین و مهم ترین شرکت های تجارت الکترونیک در جهان است که با عرضه خدمات خود، برای ده‌ها میلیون نفر اشتغال ایجاده کرده و احتیاجات روزمره صدها میلیون مصرف کننده چینی را که به آن وابسته شده اند، به آن ها ارائه می‌دهد.

 درباره کتاب علی‌بابا

کتاب علی‌بابا را تحلیلی‌گر قهار چینی، دانکن کلارک نوشته است و در آن از روزهای آغازین جک ما و چگونگی بالیدن ور شد کردنش در جهان امروز تا رسیدنش به نقطه اوجی که اکنون قرار دارد، صحبت کرده است.

زبان کتاب ساده است و با خواننده ارتباط خوبی برقرار می‌کند. دانکن کلارک در این کتاب از گذشته و حال و مهم‌تر از همه پیش‌بینی چالش‌ها و اتفاقات آینده علی‌بابا برای ما می‌گوید.

 خواندن کتاب علی‌بابا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار را به خواندن این کتاب جذاب دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

آ سید مهدی
۱۳۹۸/۱۲/۲۵

بی برنامگی از ویژگی‌های بارز ناشر بود!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
از همان آغاز، او تعهد کرد غول‌های سیلیکون ولی را پشت سر بگذارد. در فضای آن آپارتمان نقلی، این اظهار نظر به نظر توهم‌زده می‌آمد. با این حال، در اشتیاق او برای شرکتی که ظاهری باورکردنی داشته باشد، چیزی نهفته بود.
mafian

حجم

۶۹۶٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

حجم

۶۹۶٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

قیمت:
۱۰۱,۷۶۰
تومان