دانلود و خرید کتاب باور کنید تا به دست آورید برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باور کنید تا به دست آورید اثر برایان تریسی

کتاب باور کنید تا به دست آورید

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب باور کنید تا به دست آورید

کتاب باور کنید تا به دست آورید از برایان تریسی و دکتر کریستینا استاین درباره‌ی غلبه بر تردیدهای درونی، رها کردن گذشته و بالفعل کردن توانمندی‌های بالقوه انسان است. مهدی قراچه‌داغی این اثر را به فارسی برگردانده است و نشر ذهن‌آویز آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی کتاب باور کنید تا به دست آورید

 کتاب باور کنید تا به‌دست آورید اثر برایان تریسی و کریستینا استاین است. آن‌ها در این کتاب راهکارهایی درباره‌ی غلبه بر تردیدها ارائه داده اند. با ما همراه می‌شوند تا بتوانیم گذشته خود را رها کنیم و برای تحقق بخشیدن به توانمندی‌های بالقوه‌ی ما نکاتی را می‌آموزند. در اصل همه‌ی ما انسان‌ها مثل داود هستیم. مجسمه‌ی داود زیباترین مجسمه‌ی دنیا اثر میکل آنژ. همانطور که میکل آنژ توانست پیکر داود را در تخته سنگی مرمری ببیند و آن چه که داود نبود را از آن جدا سازد، انسان‌ها نیز باید بتوانند آن چیزی که متعلق به آنان نیست، یعنی تردید‌ها، شکست‌های قدیمی و ناکارآمدی را کنار بگذارند تا در مسیر موفقیت قرار بگیرند.

کتاب باور کنید تا به دست آورید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب باور کنید تا به‌دست آورید برای افرادی که می‌خواهند به سرعت در مسیر موفقیت به جلو بروند بسیار خواندنی است. این کتاب همچنین می‌تواند راهنمای مناسبی برای افرادی باشد که در تلاشند تا به نحوی، تغییرات مثبتی در زندگی شان به وجود آورند و خودشان را لایق موفقیت و خوشبختی می‌بینند.

درباره‌ی برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه‌ی ۱۹۴۴ در کانادا متولد شد. خانواده‌ی آن‌ها وضعیت مالی خوبی نداشتند و او از همان ابتدای زندگی مزه‌ی فقر را چشیده بود. برایان تریسی در سال‌های جوانی خود به سرتا سر دنیا سفر کرد. با کارهای کم درآمدی که او داشت، این سوال به ذهنش رسید که چرا نمی‌تواند موفق باشد و همیشه بقیه از او موفق‌تر هستند؟ بنابراین تمام آموخته‌هایش در زمینه‌ی کاری‌اش، یعنی مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. با این کار توانست ساختار دقیقی برای فروش و مدیریت فروش بنا نهد. در حال حاضر برایان تریسی یکی از مشهورترین افراد در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه منابع و نیروی انسانی است. 

مهدی قراچه‌داغی 

مهدی قراچه‌داغی، متولد سال ۱۳۲۶ در کاشان است. قراچه‌داغی مترجم کتاب‌های روان‌شناسی، تربیت کودک و نوجوان، کسب‌وکار، اقتصاد و رمان است. وی از سال ۱۳۵۱ ترجمه کتاب را آغاز کرده‌است و تا زمان نگارش این مقاله، ۵۱۰ عنوان کتاب را ترجمه کرده‌است، که از میان آن‌ها بیش از ۳۵۰ عنوان در حوزه روان‌شناسی بوده‌است.

جملاتی از کتاب باور کنید تا به دست آورید

رشد به معنای تغییر و تغییر زمینه‌ساز ریسک است، رفتن از شناخته‌ها به ناشناخته‌ها.

توماس ادیسون زمانی گفت: ما با سه گونه اشخاص روبه‌رو هستیم: کسانی که فکر می‌کنند، کسانی که فکر می‌کنند که فکر می‌کنند و بالاخره کسانی که حاضرند بمیرند و فکر نکنند. اکثریت بزرگ مردم، زندگی را بگونه‌ای پشت‌سر می‌گذارند بدون اینکه فکر کنند که کی هستند و چگونه به موقعیت امروزشان رسیده‌اند. این افراد زندگی صرفآ برایشان اتفاق می‌افتد که توضیحی برای آن وجود ندارد.

آنها اولین شغلی را که به آنها پیشنهاد می‌شود قبول می‌کنند. و بعد کسانی که شغل‌های دیگری به آنها پیشنهاد می‌کنند حرفه و شغل آنها را مشخص می‌سازند. وقتی به این نتیجه می‌رسند که نمی‌خواهند زندگی مجردی داشته باشند به اولین کسی که با او برخورد کردند ازدواج می‌کنند.

اما حقیقت این است که دنیای شما بیشتر از طریق اندیشه‌های شما شکل می‌گیرد. وقتی فکر کردن خود را بهبود می‌بخشید، اقدامات و نتایج خود را بهتر می‌کنید. وقتی فکرتان را عوض می‌کنید، زندگیتان تغییر می‌کند.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

کاربر ۱۱۵۳۳۹۱
۱۴۰۲/۰۳/۱۸

بسیار کتاب عالی با ترجمه روان.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
بهترین راه داوری نکردن مهر ورزیدن به شخص مقابل است. غیرممکن است که همزمان به کسی محبت کنید و از او انتقاد نمایید. اینگونه افکار منفی را خنثی می‌کنید و از انتقاد کردن از آنها دست می‌کشید.
حسن منصوری

حجم

۱۱۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۱۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان