دانلود کتاب صوتی کلاس پرنده با صدای منصور ضابطیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی کلاس پرنده

کلاس پرنده نام اثری از اریش کستنر است. 

علی پاک‌بین این داستان را به فارسی ترجمه کرده است و ناشر آن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

درباره‌ی کتاب «کلاس پرنده»

کلاس پرنده ماجرایی است که در یک مدرسه‌ی شبانه‌روزی می‌گذرد. ماجرای پسری است که در مدرسه‌ای شبانه روزی درس می‌خواند و  درحالی که دارد به یک مساله‌ی فلسفی دربراه‌ی شجاعت و بزدلی فکر می‌کند، می‌خواهد داستانی درباره‌ی شب عید بنویسد. 

در حقیقت کستنر در این داستان می‌خواهد این نکته را بگوید: زندگی نه با پول درآوردن شروع می شود، و نه با آن به پایان می رسد. آن‌ها یاد می گیرند که نه هیج وقت خودشان را گول بزنند و نه اجازه دهند دیگران آنها را گول بزنند. از ناکامیها نهراسند و بخوبی با ناگواریها رو به رو شوند. تسلیم مشکلات نشوند و… .

کتاب «کلاس پرنده» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کلاس پرنده داستان جذابی است که می‌تواند برای همه نوجوانان خواندنی باشد. اما چون فضای داستان در یک مدرسه‌ی شبانه‌روزی پسرانه می‌گذرد، حتما توجه پسران را هم به خود جلب خواهد کرد.

درباره‌ی اریش کستنر

اریش کستنر در تاریخ ۲۳ فوریه ۱۸۹۹ در شهر درسدن بدنیا آمد و در تاریخ ۲۹ ژوئن ۱۹۷۴ در مونیخ دیده از جهان فرو بست.

اریش کستنر به علت فعالیت‌های سیاسی مجبور بود که نوشته‌هایش را غالباً با اسم مستعار منتشر کند. او در بحبوحه‌ی جنگ جهانی اول به جبهه پیوست ولی بعد از مدتی به دلیل بیماری قلبی به خانه بازگشت. تحصیلاتش را در رشته‌های زبان و ادبیات آلمانی، تاریخ و فلسفه ادامه داد و موفق به کسب درجه‌ی دکترا در رشته فلسفه شد. 

آثار او توسط فاشیست‌ها سوزانده شد و حقوق و آزادی‌های یک نویسنده از او سلب گردید اما اینها هیچکدام دلیلی بر این نبود که او به کشوری دیگر مهاجرت کند. از آثار مشهور او که به زبان فارسی ترجمه شده‌اند می‌توان به امیل و کارآگاهان، کلاس پرنده و خواهران غریب اشاره کرد. 

جملاتی از کتاب «کلاس پرنده»

گفتگوی خانم کستنر و پسرش

این بار یک داستان کامل درباره‌ی شب عید خواهم نوشت. راستش دو سال پیش خیال داشتم آن را بنویسم اما یک سال قبل تصمیم قطعی گرفتم. اما همانطور که می‌دانید همیشه اتفاقی می‌افتد که نمی‌گذارد کارها همانطور خوب پیش بروند. تا اینکه مادرم همین چند وقت پیش گفت: «اگر همین امروز آن را نویسی از هدیه‌ی عید خبری نیست!»

تکلیف معلوم شد...

نظرات کاربران

MKH
۱۳۹۹/۰۲/۰۶

کتاب صوتی رو نشنیدم. اما این کتاب زندگی منو در بچگی به شدت تحت تاثیر قرار داد. بعضی از جملات کتابو در ۳۸ سالگی هنوز حفظم. قلم نویسنده انگار منو جادو می کرد. تو بچگی بارها خوندمش، بیشتر از ده

- بیشتر
aliasaran
۱۳۹۸/۱۲/۲۷

دوران کودکی وقتی این کتاب رو خوندم همیشه خودمو جای شخصیت اصلی میذاشتم که با وجود جثه کوچک سعی می‌کنه جرأت داشته باشه. بهترین کتابی بود که در اون دوران خوندم.

بوک تاب
۱۴۰۰/۱۲/۲۴

کتاب عالیه،عاشق داستانشم،اما موسیقی بین فصل ها اضافه است،حدودا ۲۰ _۳۰ ثانیه موسیقی میگذاره و اکر موقع خواب مشغول گوش دادن باشید خواب زده میشید. تازه موسیقی انتخاب شده خیلی هم متناسب نیست، هم طولانی هم نا متناسب. کاش اصلا

- بیشتر
8
۱۳۹۹/۰۳/۱۵

خیلی خیلی خیلی خوب بود

س.رجب فردی
۱۳۹۸/۱۲/۱۹

خاطره ای از دوران کودکی.

دختر آفتاب
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

نمیدونم قلم این بشر چه جادویی داره که اینقدر درون من نفوذ کرده!؟ یادمه وقتی اولین کتابم رو از اریش کستنر خوندم کلاس چهارم بودم. "کتاب وقتی که من بچه بودم". حساب تعداد دفعاتی که خوندمش از دستم در رفته،یه جاهایی از

- بیشتر
rohaniun
۱۳۹۹/۰۹/۰۱

به احتمال زیاد برای نوجوانان جالب و شنیدنی است. البته‌ که من جوان هم از شنیدنش لذت بردم.

فاطمه
۱۴۰۰/۰۶/۲۲

خیلی وقت بود که این کتاب رو خریده بودم و نمیشد که گوش بدم و نوبت بهش نمیرسید... به نظرم دیر خوندمش... کتاب خوب و لطیفی بود... به جز سیلی هایی که بین بچه های مدرسه حرفه ای و دبیرستانی ها رد و

- بیشتر
Pinaz
۱۴۰۰/۰۴/۲۹

خیلی حس خوبی داشت شنیدنش به خصوص چون به خاطر کرونا مدرسه نمیریم ما رو دوباره به فضای مدرسه عادت میده

کاربر ۲۳۴۳۶۹۲
۱۳۹۹/۱۰/۰۳

مجموعه‌داستان شنیدنی و جذاب از خاطرات مدرسه با اجرای خوب جناب ضابطیان. یک هفته، شب‌هام رو خوشایند کرد

زمان

۴ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۵۶۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۵۶۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان