دانلود و خرید کتاب چگونه طرح‌های سه بعدی بکشیم و ببینیم محمدجواد پوست پرداز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب چگونه طرح‌های سه بعدی بکشیم و ببینیم


کتاب چگونه طرح‌های سه بعدی بکشیم و ببینیم کتابی جذاب است که به همتی محمد جواد پوست‌پرداز و جمال رادفر تهیه شده و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز آن را منتشر کرده است.

چگونه طرح‌های سه بعدی بکشیم و ببینیم کتابی جذاب است که اطلاعات علمی جالبی نسبت به نحوه دید سه بعدی، کشف دید سه بعدی در انسان و حیوانات و اولین دانشمندانی که به آن پی بردند را معرفی می‌کند؛ در نهایت نیز ترسیم نقاشی‌های سه بعدی را به خوبی آموزش می‌دهد.


درباره چگونه طرح‌های سه بعدی بکشیم و ببینیم

نقاشی اولین هنری است که انسان‌های نخستین با آن آشنا شدند و همچنان نیز نقاشی اولین هنری است که اغلب کودکان آن را فرا می‌گیرند. انسان‌های نخستین بر روی دیوارهای غارهای محل زندگی خود نقاشی می‌کردند. این نقاشی‌ها می‌تواند جنبه سرگرمی و یا جنبه ارتباط با یکدیگر را داشته باشد. نکته‌ای که در نقاشی انسان‌های نخستین و کودکان مشترک است، عدم وجود فاصله در نقاشی آن‌هاست. به نقاشی کودکان و یا به عکس‌هایی که از نقاشی انسان‌های نخستین در غارها گرفته شده نگاه کنید، در هر دو حیوانات، درخت‌ها، خانه و چیزهای دیگر باهم تناسب ندارند. اما به‌ظور قطع هم کودکان و هم انسان‌های اولیه تفاوت اندازه اشیا دور و بر خود را تشخیص می‌دهند و درک درستی از فاصله دارند. اما بلد نیستند چگونه می‌توانند آن را در نقاشی خود اجرا کنند و به تصویر بکشند. در کتاب چگونه طرح‌های سه بعدی بکشیم و ببینیم توضیح کامل از تعداد ابعاد در دنیای واقعی، دید سه بعدی در انسان و حیوانات و همچنین چگونگی رسم طرح‌های سه بعدی آورده شده است.

خواندن چگونه طرح‌های سه بعدی بکشیم و ببینیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

چگونه طرح‌های سه بعدی بکشیم و ببینیم کتابی مناسب برای نوجوانان 13 تا 16 ساله است. هر چند خواندن آن برای بسیاری از بزرگسالان که همواره علاقه‌مند بوده‌اند که بتوانند در نقاشی‌های خود فضای سه بعدی را ترسیم کنند نیز خالی از لطف نخواهد بود. درنهایت باید بگوییم که با خواندن کتاب چگونه طرح‌های سه بعدی بکشیم و ببینیم علاوه بر آنکه با نحوه دید 3 بعدی در انسان آشنا می‌شوید، راه‌های عملی نقاشی سه بعدی را نیز فرا خواهید گرفت.

جملاتی از چگونه طرح‌های سه بعدی بکشیم و ببینیم

انسان‌ها و حیوانات پس از تولد ـ بدون هیچ قرارداد ذهنی ـ جهان اطراف خود را به شکل سه بعدی می‌بینند؛ یعنی متوجه می‌شوند فاصله‌ی اجسام از آ ن‌ها چه‌قدر است یا کدام جسم دورتر و کدام نزدیکتر است. دید سه بعدی برای موجودات زنده بسیار حیاتی است؛ زیرا پرندگان با کمک همین حس، فاصله‌ی خود را تا شاخه‌ی درختان تخمین می‌زنند. حیوانات با استفاده از دید سه بعدی فاصله‌ی خود را از شکار می‌فهمند.

نظرات کاربران

اسکارلت ویچ
۱۳۹۸/۱۲/۱۸

عالی ترین کتاب دنیا!

مرینت
۱۴۰۰/۰۱/۲۵

گند

آیسانا دهقان آبکنار
۱۳۹۹/۱۱/۲۷

بد بود

💕Adrien💕
۱۳۹۹/۰۵/۰۸

خوب نبود😮 بالای 15سال میفهمن😕 1 ستاره کافیه😒

کرم کتاب
۱۳۹۹/۰۵/۲۴

علمی بود دیگه

دختر کفشدوزکی
۱۳۹۹/۰۴/۳۱

امممممم snow boots

کاربر ۱۴۲۱۶۵۸
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

من فکر کردم درباره کشیدن نقاشی هست اما بیش تر شبیه انیمیشن سازی بود از نظر من.

کاربر ۱۴۸۳۲۱6
۱۳۹۸/۱۲/۲۳

عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان