دانلود و خرید کتاب روباه نیمه شب بتسی بایاراس ترجمه مجید عمیق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب روباه نیمه شب

روباه نیمه‌شب داستانی از بتسی بایاراس با تصویرگری آن گریف آلکونی است که برای نوجوانان نوشته شده است. مجید عمیق آن را به فارسی ترجمه کرده و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این کتاب را منتشر کرده است.


خلاصه روباه نیمه‌شب

تامی پسر نوجوانی است که در تعطیلات تابستان به مزرعه خاله خود می‌رود. او از این سفر ناراحت است، اما به اصرار مادر مجبور به گذراندن تعطیلات خود در مزرعه خاله میلی می‌شود. داستان از این قرار است که سال گذشته که تامی برای تعطیلات به مزرعه خاله میلی سفر کرد، سگ کزرعه پای او را گاز گرفت و حالا تامی فکر می‌کند حیوانات از او خوششان نمی‌آید. اما در این سفر به ناگهان تامی در مزرعه روباهی را دیده و پس از آن به‌دنبال فهمیدن اطلاعات بیشتری از آن روباه و زندگیش است. در ادامه داستان تامی به فکر محافظت از روباه و بچه‌اش می‌افتد اما داستان به‌همین روال ادامه پیدا نمی‌کند.

خواندن روباه نیمه شب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

روباه نیمه شب داستان پسر بچه‌ای نوجوانی است که 2 ماه از تعطیلات خود را در مزرعه خاله‌اش می‌گذارند. خواندن ماجراهای این پسر نوجوان می‌تواند برای نوجوانان 12 تا 16 سال بسیار جذاب باشد.

جملاتی از روباه نیمه‌شب

ماجرا از آن‌جا شروع شد که من نمی‌خواستم به مزرعه خاله میلی بروم و دوست داشتم در خانه‌ی خودمان بمانم. یادم می‌آید پشت میز تحریر نشسته بودم و هواپیمای مدل تازه‌ام را از جعبه‌اش در می‌آوردم که مادر آمد. در آن لحظه احساس خوبی داشتم؛ برای این مه می‌توانستم تا عصر آن روز خودم را با هواپیمای مدل تازه‌ام سرگرم کنم. مادر هیجان‌زده گفت: «تانی، تابستان امسال به مزرعه‌ی خاله میلی می‌روی، آن‌هم دو ماه تمام؟»

از شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم و جواب دادم« دوست ندارم دو ماه تمام در یک مزرعه زندگی کنم.» برای خواندن جملات بیشتری از کتاب روباه نیمه شب، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظرات کاربران

💕Adrien💕
۱۳۹۹/۱۰/۰۷

تا صفحه 10 خوب نبود ولی بعدش جبران شد💐💗 این کتاب رو چاپی خریدم و خوندم و اینقدر قشنگ بود که از ساعت 6 صبح شروع کردم به خوندن تا ساعت 8 و 30 که کتاب تموم شد☺🔖ولی خب فهمیدم اینقدر

- بیشتر
گربه
۱۴۰۱/۰۱/۱۵

این کتاب خیلی قشنگه درباره پسری هست که مجبور میشه تابستون ۲ ماه به مزرعه یکی از اقوامش بره و یه روباه سیاه میبینه و... من چاپیش رو دارم

مانا
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

من دیروز تا نیمه خوندم. چون قبلا فیلمش دو دیده بودم ماجراجویی نیست. ۱ پسر با ۱ روباه دوست می شود و زندگی روباه تعریف می کند. دوست داران طبیعت ازین‌کتاب حتما خوششون میاد.

Delara Ebrahimi
۱۳۹۹/۰۵/۱۹

بسیار بسیار زیباست...

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان