دانلود و خرید کتاب ادغام بنگاه‌های صنعتی برای ارتقای توان رقابتی فرزاد مرادپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ادغام بنگاه‌های صنعتی برای ارتقای توان رقابتی اثر فرزاد مرادپور

کتاب ادغام بنگاه‌های صنعتی برای ارتقای توان رقابتی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ادغام بنگاه‌های صنعتی برای ارتقای توان رقابتی

فرزاد مرادپور آثار ادغام واحدهای صنعتی در کشورهای مختلف را با هدف شناخت انگیزه‌ها و روش‌های ادغام این بنگاه‌ها، در تجربیات مطرح بین‌المللی بررسی کرده و به مقایسه آن با شرایط ایران، پرداخته است. حاصل این مطالعات در کتابی با عنوان ادغام بنگاه‌های صنعتی برای ارتقای توان رقابتی، منتشر شده است.


درباره کتاب ادغام بنگاه‌های صنعتی برای ارتقای توان رقابتی

تعدد و پراکندگی بنگاه‌های بسیاری از رشته‌های صنعتی در ایران به‌صورت قابل توجهی بالاست. فرزاد مرادپور در کتاب ادغام بنگاه‌های صنعتی برای ارتقای توان رقابتی از لزوم ادغام این بنگاه‌ها باهدف تقویت توان رقابتی با تاکید بر حضور در بازارهای بین‌المللی می‌گوید. باید خاطرنشان ساخت تجربیات بین‌المللی نشان می‌دهد ادغام میان این بنگاه‌ها تاثیر بسزایی در صرفه‌جویی، کاهش هزینه‌ها به ویژه هزینه‌های مبادلاتی، ارتقا کارایی و هم‌افزایی میان شرکت‌ها دارد.

خواندن کتاب ادغام بنگاه‌های صنعتی برای ارتقای توان رقابتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب ادغام بنگاه‌های صنعتی برای ارتقای توان رقابتی، به صاحبان کسب‌وکارهای مختلف و همچنین سیاست‌گذران اقتصادی و صنعتی کشور پیشنهاد می‌شود.

جملاتی از کتاب ادغام بنگاه‌های صنعتی برای ارتقای توان رقابتی

تملک و ادغام میان بنگاه‌ها از شیوه‌های شایع افزایش اندازه، توسعه، کاهش هزینه‌ها به ویژه هزینه‌های مبادلاتی، ارتقای کارایی و هم‌افزایی میان شرکت‌ها محسوب شده که گاه درجهت حذف بنگاه‌های رقیب، حذف رقابت و ایجاد انحصار به کار گرفته می‌شوند. به همین دلیل، ازجمله موضوعات مهمی هستند که در قلمرو دوشاخه حقوقی متفاوت یعنی حقوق رقابت و حقوق شرکت‌ها از آن‌ها سخن به میان می‌آید. این اقدامات از مصادیق همکاری میان بنگاه‌ها محسوب شده و معمولا موجب تقویت موقعیت حداقل یکی از آن‌ها و افزایش سهم آن در بازار می‌گردند.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب ادغام بنگاه‌های صنعتی برای ارتقای توان رقابتی، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست مطالب کتاب ادغام بنگاه‌های صنعتی برای ارتقای توان رقابتی

• فصل اول: مفاهیم و مبانی نظری

• فصل دوم: تجربیات بین‌المللی

• فصل سوم: بررسی وضعیت ایران

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
۸۵,۵۰۰
۱۰%
تومان