دانلود و خرید کتاب خودتان را اخراج کنید رابرت کیوساکی ترجمه فاطمه قمری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خودتان را اخراج کنید اثر فاطمه قمری

کتاب خودتان را اخراج کنید

معرفی کتاب خودتان را اخراج کنید

خودتان را اخراج کنید از مجموعه کتاب‌های به سوی موفقیت، اثر دیگری از رابرت کیوساکی، در زمینه موفقیت در کسب‌وکار است. کیوساکی در این کتاب راهی عملی برای دستیابی به استقلال و پیشفت مالی به شما معرفی می‌کند.

درباره کتاب خودتان را اخراج کنید 

کیوساکی راهکارهایی را معرفی می‌کند که در این قرن برای موفقیت در کسب و کار به ان نیاز دارید. او دغدغه تمام شاغلین را در قرن بیست و یکم رهایی از قید و بند صاحب‌کار و راه اندازی کسب و کار شخصی دانسته، در خودتان را اخراج کنید به شما می‌آموزد چگونه از این قید و بندها رها شوید و کسب و کار تیمی خودتان را راه بیاندازید.

مهم‌ترین مسئله‌ای که هنگام خواندن این کتاب باید به خاطر بسپارید این است که وجود تمامی عناصر یاد شده در کتاب برای موفقیت در کسب‌وکار واجب و ضروری است.

خواندن خودتان را اخراج کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از کار کردن برای کارفرما خسته شده‌اید و در سر ایده‌های جدیدی برای کسب و کار دارید. رهنمودهای این کتاب را بخوانید تا در تمام مراحل کار جدید و مستقل‌تان بتوانید آنها را عملی کنید.

جملاتی از کتاب خودتان را اخراج کنید

زنی دستور پخت کلوچه شکلاتی بسیار خوشمزه‌ای را بلد است که همه آن را دوست دارند و می‌خواهند از کوکی‌هایش بخرند. آن زن از این طریق وارد دنیای کسب‌وکار می‌شود. او در پخت کوکی‌ها مهارت فوق‌العاده‌ای دارد اما وقتی به بحث حسابداری، فروش، بازاریابی و مسائل قانونی کار- جنبه‌های مهم هر حرفه‌ای- می‌رسد دیگر از کارش لذت نمی‌برد. او فقط می‌خواهد کوکی بپزد.

در این صورت او دیگر کلوچه پز نیست بلکه حسابدار، وکیل و بازاریاب هم می‌شود. او هیچ‌کدام از وظایفش را به درستی انجام نمی‌دهد. این موضوع در مورد حسابداری که جایی استخدام می‌شود و بعداً پی می‌برد کار اصلی‌اش بازاریابی است و باید پارچه مبلی بفروشد و یا وکیلی که بر روی جنبه‌های قانونی کسب‌وکار تمرکز و انرژی زیادی صرف می‌کند و از موفقیت خودش جلوگیری می‌کند هم صدق می‌کند.

اینجاست که متوجه می‌شوید «نمی‌توان با یک دست چند هندوانه بلند کرد.»

فهرست کتاب خودتان را اخراج کنید

مقدمه

فصل ۱: رهایی از رئیس خودتان

فصل ۲: مثلث B-I

فصل ۳: کسب‌وکار یک تیم ورزشی است

فصل ۴: هر تیمی نیاز به مدیریت دارد

فصل ۵: مدیریت گردش مالی

فصل ۶: باید ارتباط برقرار کنید

فصل ۷: مدیریت سیستم‌ها

فصل ۸: مدیریت (امور) قانونی

فصل ۹: مدیریت تولید

فصل ۱۰: نتیجه‌گیری

یادداشت‌ها

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

mehdi
۱۳۹۸/۰۷/۰۹

کلا تمام کتابهای کیوساکی یه چیز رو دارن میگن و فقط عنوان کتاب ها عوض میشه ، کیوساکی تمام نظر و اندیشه و راهکارها شو تو کتاب پدر پولدار و پدر بی پول گفته

محمد رجبی
۱۴۰۱/۰۵/۲۵

ترجمه روانش رو دوست داشتم

محدثه ایرامنش
۱۴۰۱/۰۵/۲۵

کتاب جالبیه ارزش خواندن داره 👌👌

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
هلن کلر نوشته است «شادی حقیقی از راه ارضا نفس به دست نمی‌آید بلکه با وفاداری به هدفی باارزشی کسب می‌شود.»
Mina
«کارآفرینی و شغل آزاد، رؤیای جدید آمریکایی می‌شوند. طبق گزارش‌های سازمان پول/ آمریکا و گزارش جهانی، نیمی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اکنون معتقدند داشتن شغل آزاد از شغل تمام‌وقت مطمئن‌تر است
radin
اکثر کارمندان و حقوق بگیران پس از مدتی کارکردن به این نتیجه می‌رسند که علاقه‌ای به کارشان ندارند. دوست ندارید برای شرکتی کار کنید که با فقدان پرسنل روبرو است. احساس می‌کنید تلاش‌هایتان به چشم نمی‌آید و از شما قدردانی نمی‌شود، ارزش‌های آن شرکت با معیارهای شما همخوانی ندارد و بدتر اینکه احساس می‌کنید در همان چرخه‌ای که والدینتان رفته‌اند، خودتان هم گرفتار شده‌اید و از همین حالا می‌توانید آینده پیش روی خودتان را هم پیش‌بینی کنید: بدون بازنشستگی، مزایا، امنیت و احتمال بیکار شدن در حین کار تا روزی که بمیرید. شما قصد داشتید که دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنید اما متوجه می‌شود همان دنیایی که در آن هستید را دوباره می‌سازید. پس هدف انسان چیست؟
علیرضا

حجم

۲۴۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۲۴۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان