دانلود و خرید کتاب فرزندان طلاق از نوزاد تا هفده ساله (فرزندان طلاق ۲) ام. گری نیومن ترجمه فرناز فرود
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرزندان طلاق از نوزاد تا هفده ساله (فرزندان طلاق ۲) اثر ام. گری نیومن

کتاب فرزندان طلاق از نوزاد تا هفده ساله (فرزندان طلاق ۲)

معرفی کتاب فرزندان طلاق از نوزاد تا هفده ساله (فرزندان طلاق ۲)

«فرزندان طلاق از نوزاد تا هفده ساله» از سری کتاب‌های مجموعه «کلیدهای بازسازی زندگی پس از طلاق» نشرصابرین نوشته ام. گری نیومَن و پاتریشیا رُمانُوسکی است. این کتاب دومین اثر از یک زیرمجموعه شش جلدی با نام «فرزندان طلاق» است.

خلاصه کتاب «فرزندان طلاق از نوزاد تا هفده ساله»

در این کتاب و کتاب‌های دیگر مجموعه «فرزندان طلاق» روشی برای بازسازی زندگی فرزندان طلاق و رفع مشکلات آنها به اسم روش «قصرهای ماسه‌ای» معرفی شده است.
روش «قصرهای ماسه‌ای» که گری نیومن مبدع آن است به والدین کمک می‌کند که بتوانند پس از جدایی از یکدیگر به دنیای فرزندان خود قدم بگذارند و افکار و احساسات آنها را درک کنند و با این روش به آنها کمک کنند تا بر مشکلات ناشی از طلاق والدین غلبه کنند.

مقدمه جلد اول شما را با مطالب مجموعه «فرزندان طلاق» آشنا می‌کند و در مقدمه جلدهای دیگر، چکیده‌ای از مطالب هر جلد را می‌خوانید. شش جلد این مجموعه، تغییرات و چالش‌های گوناگونی را که معمولا فرزندان کمتر از هجده سال پس از طلاق پدر و مادر در پیش دارند بررسی و راهکارهای عملی، مناسب و نشاط‌آفرینی را ارئه می‌کنند تا به کودکان کمک شود که:
- بتوانند مشکلات خود را ابراز کنند و برای آنها راه‌حل ارائه دهند؛
- خشم و عواطف شدید خود را به شیوه درستی ابراز کنند؛
- واقعیت طلاق را بهتر درک کنند؛
- ویژگیها و توانهای منحصر به فرد خود را تشخیص دهند.

فهرست کتاب «فرزندان طلاق از نوزاد تا هفده ساله»

سخن ناشر؛
سخنی باخواننده؛
مقدمه؛
فصل ۱. آغازیک زندگی: درک نوزادیانوپا؛
فصل ۲. سن شگفتی: درک فرزندکودکستان؛
فصل ۳. کشف وجود: درک فرزندشش تاهشت ساله؛
فصل ۴. موسم تغییر: درک فرزندنُه تادوازده ساله؛
فصل ۵. درجست‌وجوی استقلال: درک فرزندسیزده تاهفده‌ساله.







نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
هر هفته یک شعر درباره عشق خود به فرزندتان بسرایید و کارهای خوب فرزندتان را طی هفته در دفتر خاطرات بنویسید. در پایان هر هفته، آن دفتر را به فرزندتان نشان دهید. هدف: با این کار، فرزندتان متوجه می‌شود که حتی هنگامی که در کنار یکدیگر نیستید به او فکر می‌کنید
مریم
چگونه طلاق را برای فرزند کودکستانی خود شرح دهید طلاق چیست؟ «طلاق کار آدم‌بزرگهاست که مامان و باباها وقتی از بودن در کنار هم خیلی ناراحت هستند، انجام می‌دهند. ممکن است تغییراتی که پیش می‌آید بچه‌ها را خیلی ناراحت کند، اما ما همیشه در کنارت هستیم و دوستت داریم. عشق ما نسبت به تو تغییر نمی‌کند.» چرا این اتفاق افتاد؟ «مامان و باباها گاهی اشتباهات بزرگی می‌کنند و یکدیگر را آزار می‌دهند. ما خیلی متأسفیم که این اتفاق افتاد و تو ناراحت شدی. اما همه‌اش تقصیر مامان و باباست.» طلاق چه موقع تمام می‌شود؟ «مامان و بابا همیشه در دو جای مختلف زندگی خواهند کرد، اما همیشه تو را دوست دارند و مواظب تو هستند.» آیا ما یک خانواده باقی می‌مانیم؟ «بله. اگرچه مامان و بابا دارند طلاق می‌گیرند، اما تو همیشه بخشی از ما هستی. هر دوی ما هنوز تو را دوست داریم و همیشه دوست خواهیم داشت.»
کاربر ۱۹۶۱۹۴۳
بسیاری ازکودکان خردسال چند اسباب‌بازی و پتو دارند که به آنها علاقه‌مندند. (روانشناسان کودک آنها را اشیای انتقالی می‌خوانند.) در صورت امکان، هربار که کودکتان به دیدار همسر سابقتان می‌رود، این لوازم را با او همراه کنید و توجه داشته باشید که در بازگشت نیز آنها را با خود بیاورد. هر دو والد باید بدانند که این اشیاء حتی اگر ظاهری مندرس داشته باشند، مقدس محسوب می‌شوند.
مریم

حجم

۵۹۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

حجم

۵۹۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان