دانلود و خرید کتاب تأثیر طلاق بر فرزندان (فرزندان طلاق ۱) گری نیومن ترجمه فرناز فرود
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تأثیر طلاق بر فرزندان (فرزندان طلاق ۱)

تأثیر طلاق بر فرزندان؛ با روش‌ قصرهای ماسه‌ای به فرزندانتان در حل مشکلات کمک کنید (فرزندان طلاق ۱) از سری کتاب‌های مجموعه کلیدهای بازسازی زندگی پس از طلاق نشر صابرین نوشته ام. گری نیومَن و پاتریشیا رُمانُوسکی است. این کتاب چهارمین اثر از یک زیرمجموعه شش جلدی با نام فرزندان طلاق است.

خلاصه کتاب «فرزندان طلاق از نوزاد تا هفده ساله»

در این کتاب و کتاب‌های دیگر مجموعه «فرزندان طلاق» روشی برای بازسازی زندگی فرزندان طلاق و رفع مشکلات آنها به اسم روش «قصرهای ماسه‌ای» معرفی شده است. روش «قصرهای ماسه‌ای» که گری نیومن مبدع آن است به والدین کمک می‌کند که بتوانند پس از جدایی از یکدیگر به دنیای فرزندان خود قدم بگذارند و افکار و احساسات آنها را درک کنند و با این روش به آنها کمک کنند تا بر مشکلات ناشی از طلاق والدین غلبه کنند.

مقدمه جلد اول شما را با مطالب مجموعه «فرزندان طلاق» آشنا می‌کند و در مقدمه جلدهای دیگر، چکیده‌ای از مطالب هر جلد را می‌خوانید. شش جلد این مجموعه، تغییرات و چالش‌های گوناگونی را که معمولا فرزندان کمتر از هجده سال پس از طلاق پدر و مادر در پیش دارند بررسی و راهکارهای عملی، مناسب و نشاط‌آفرینی را ارئه می‌کنند تا به کودکان کمک شود که:
- بتوانند مشکلات خود را ابراز کنند و برای آنها راه‌حل ارائه دهند؛
- خشم و عواطف شدید خود را به شیوه درستی ابراز کنند؛
- واقعیت طلاق را بهتر درک کنند؛
- ویژگی‌ها و توانهای منحصر به فرد خود را تشخیص دهند.

کتاب تأثیر طلاق بر فرزندان؛ با روش‌ قصرهای ماسه‌ای به فرزندانتان در حل مشکلات کمک کنید (فرزندان طلاق ۱) برای چه کسانی مناسب است

این اثر را بهتر است والدینی بخوانند که به تازگی از هم جدا شده و فرزندانی دارند که باید مشکلات ناشی از طلاق را مدیریت کنند.

فهرست کتاب تأثیر طلاق بر فرزندان؛ با روش‌ قصرهای ماسه‌ای به فرزندانتان در حل مشکلات کمک کنید (فرزندان طلاق ۱)

سخن ناشر

سخنی با خواننده

مقدمه 

فصل ۱: فرزندان چگونه طلاق راتجربه می‌کنند

فصل ۲: بدنهاتاتصاویرخطی، وانمودتانتیجه‌گیری



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
در هر سنی گفت‌وگو درباره احساسات و ترسها دشوار است. حتی برای ما بزرگسالان گاه ساده‌تر است که احساسات خود را چنان ابراز کنیم یا درباره مسائلمان به‌گونه‌ای بحث کنیم که گویی متعلق به شخص دیگری است.
Razieh

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
۳۹,۶۰۰
۱۰%
تومان