دانلود و خرید کتاب دره موفقیت؛ یه کتابچه که بهتون یاد میده کی کنار بکشین (و کی بچسبین به کار) ست گودین ترجمه علیرضا پیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دره موفقیت؛ یه کتابچه که بهتون یاد میده کی کنار بکشین (و کی بچسبین به کار) اثر ست گودین

کتاب دره موفقیت؛ یه کتابچه که بهتون یاد میده کی کنار بکشین (و کی بچسبین به کار)

معرفی کتاب دره موفقیت؛ یه کتابچه که بهتون یاد میده کی کنار بکشین (و کی بچسبین به کار)

«دره موفقیت» ست گودین درباره‌ی یک موضوع خیلی مهم است: جا زدن. باور داشته باشید یا نه، جا زدن گاهی یک استراتژی خوب است، یک راه هوشمندانه برای مدیریت زندگی و کار‌ِتان. هر چند؛ گاهی جا زدن، می‌تواند دقیقاً بدترین کار ممکن باشد. یک راه بسیار ساده برای گفتن تفاوت برنده‌ها و بازنده‌ها وجود دارد. برنده‌ها علاوه بر باهوش، متمرکز و سخت‌کوش بودن، یک جا‌ زننده‌ی خوب هم هستند. آنها خیلی زیاد جا می‌زنند، با این تفاوت که درست در زمان و مکان مناسب این‌کار را می‌کنند. در ابتدا، وقتی که شروع به انجام کاری برای اولین بار می‌کنید، جذاب و سرگرم‌کننده‌ است. هر چیزی که باشد جالب است و شما حتماً بازخوردهای مثبتی از مردم اطرافتان می‌گیرید. در طول چند روز و هفته‌ی بعد، یادگیری سریعی که تجربه‌ کردید، به شما کمک می‌کند که ادامه‌ بدهید. فارغ از اینکه آن چیز جدید دقیقاً چه باشد، به‌راحتی درگیرش می‌شوید. و حالا دره‌ی موفقیت اتفاق می‌افتد. دره‌ موفقیت یک مسیرِ طاقت‌فرسای طولانی بین نقطه‌ی شروع و نقطه‌ی موفقیت است. مسیری که در واقع یک میانبر است، چون شما را سریع‌تر از هر مسیرِ دیگری، به جایی که می‌خواهید می‎‌رساند. «دره‌ی موفقیت» تفاوت بین تکنیک آسان و راحت یک «مبتدی» و رویکرد مفیدتر یک «متخصص است». دره‌ی موفقیت تقابل بین شانس و یک دستاورد واقعی است.

نظرات کاربران

⁦⁦️⁦〰️⁩ᴍᴇʜᴅɪ⁦〰️⁩
۱۳۹۸/۰۶/۳۱

کتاب خیلی خوبیه من بیشتر به خاطر معروفیتش خوندم. اول فکر کردم ترجمه‌ی عامیانه‌ش رو دوست دارم اما این سبک فکر کنم آدم رو یه جورایی گیج میکنه.

حسین رمضانی
۱۳۹۸/۰۷/۲۰

کاش بقیه آثار گودین رو هم‌اضافه میکردین! قبایل، مهره حیاتی، گاو بنفش و …! و البته نسخه های صوتی شان را!

Armin
۱۳۹۹/۰۳/۱۵

موضوع اصلی کتاب درباره تمرکز استراتژیک هست. البته نویسنده این موضوع را به زبانی ساده و همه فهم‌پذیر در اختیار دیگران قرار می‌دهد. در ادبیات طرح‌ریزی استراتژیک «تمرکز پویا» به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل شکست و یا موفقیت تعریف

- بیشتر
shoeib yousefi
۱۴۰۰/۰۶/۲۲

اگه یه کاری رو شروع میکنید و بعد از مدتی ازش دست میکشید این کتابو حتما بخونید اگر هم کارهای زیادی انجام میدید که وقت و انرژی برای کار و اهداف اصلی ندارید، بازم بخونید کتابی بود که من دوست

- بیشتر
Arash
۱۳۹۹/۰۹/۲۷

کتاب بسیار خوب در زمینه دوگانه استقامت و دست کشیدن از کار :) (با توجه به حجمش ارزش خوندن داره)

Saman Panahizadeh
۱۴۰۰/۰۶/۲۹

کتاب پر از کلی گویی های بی فایده است .

حسین محمدی
۱۴۰۰/۰۴/۰۹

ایده دره موفقیت یک ایده نووکارامددرعرصه موفقیت درتمام عرصه های زندگی میباشد بعدازمفهوم دره موفقیت کنارکشیدن ازیک کارکم بازده ومتوسط وبرعکسش مداومت وپایداری دران کاربرای درجه یک شدن مفهوم این کتاب بود

bahari.@ra
۱۴۰۲/۰۸/۲۰

کتاب خیلی خوبی بود و از خواندنش لذت بردم و دلم نمی خواست به این زودی تموم بشه.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۸)
در طول روز، و همه روزه از عضلاتتون استفاده می‌کنین. اما اونا رشد نمی‌کنن. شما هیکلتون مثل آقای یونیورس نیست، چون قبل از رسیدن به لحظه‌ای که فشار باعث می‌شه عضلاتتون شروع به رشد کردن کنن، تمرین رو ول می‌کنین. البته این کار طبیعیه کاملاً، چون احساس خستگی بیش از اندازه برای ماهیچه‌ها خطرناک و دردناکه. افرادی که توی این تمرینا موفقن، همهٔ تلاششون رو توی چند دقیقهٔ اول می‌کنن و در لحظات آخر نتیجه‌ش رو می‌بینن. افراد ناموفق دقیقاً همونقدر تلاش می‌کنن، ولی چند ثانیه زودتر از کار دست می‌کشن. این طبیعت انسان‌هاست، که وقتی دارن اذیت می‌شن کنار بکشن. اما این همون چیزیه که کمیاب بودن رو ایجاد می‌کنه.
حسین
این یه نقل قول از دیک کولینز،‌ یه دوندهٔ ماراتنه: «قبل از شروع به دویدن در مورد شرایطی که اگر اتفاق بیوفته باعث میشه متوقف بشین یا از مسابقه برین بیرون، تصمیم بگیرین. نباید برین توی مسابقه و با خودتون بگین: «خب،‌ یکم پام درد می‌کنه، دهنم خشک شده،‌ خوابم میاد،‌ خسته‌ام و هوا هم سرده و باد میاد.» و اینجوری تصمیم بگیرین که برین بیرون. اگه براساس احساسی که همین الان دارین،‌ قصد دارین تصمیم بگیرین،‌ احتمالاً تصمیم اشتباهی خواهید گرفت.»
Arash
شما هیکلتون مثل آقای یونیورس نیست
Rahimi0151
تعداد زیادی از مردم توی باشگاه‌های سلامت ثبت‌نام می‌کنن (که تعداد بالای ثبت نام به باشگاه کمک می‌کنه نرخ‌ها رو معقول نگه داره)،‌ اما خود باشگاه کوچیکه، چون فقط تعداد کمی از آدما واقعاً به صورت مداوم بعد از ثبت نام به اونجا می‌رن. این پایهٔ ساخت سیستمه. اگه همهٔ اونایی که عضو شدن می‌اومدن،‌ هرگز نمی‌تونستی یه دوچرخه خالی پیدا کنی.
حسین
اگه هدفت اینه که لیدر یه بازار بشی، هرچی هزینه و وقت صرف کنی می‌ارزه همهٔ موفقیت‌های ما یه شکلن. همهٔ شکست‌هامون هم همین‌طور. وقتی موفق می‌شیم که یه کار مثال‌زدنی انجام بدیم. وقتی شکست می‌خوریم که خیلی زود جا بزنیم. وقتی موفق می‌شیم که در کاری که انجام میدیم، بهترین تو دنیا باشیم.
کاربر ۱۵۶۶۷۲۸
آدمای با پشتکار،‌ قادرن برخلاف بقیه،‌ نوری که در انتهای یه تونل تاریک وجود داره و بقیه نمی‌تونن ببینن رو تصور کنن. در همین زمان،‌ باهوش‌ترین آدما واقع‌گران و اگه نوری اونطرف نباشه،‌ بی‌خودی تصورش نمی‌کنن.
Maik Makfi
احتمالاً خیلی از چیزهایی که دربارهٔ زندگی تو مدرسه یاد گرفتین، اشتباه بوده. اما بزرگ‌ترینِ این اشتباهات قطعاً این بوده که می‌گفتن: متوسط بودن راز موفقیته. وقتی که با دو تا نمرهٔ عالی، یک خیلی خوب، و سه تا خوب، از مدرسه به خونه برمی‌گردین، یعنی تقریباً خوب بودین. تصور کنین که یه بچهٔ طفلکی، یه خیلی عالی و چهار تا ضعیف گرفته. حتماً با خودتون می‌گین اون مشکل داره. حالا چند دهه از فکر اون روزهای مدرسه بیاین به سمت آینده، و به تصمیماتی که الان در زندگی‌تون می‌گیرین فکرکنین، اینکه امروز کدوم دکتر رو انتخاب کنین، به کدوم رستوران برین یا کدوم حسابدار رو استخدام کنین. چندبار به دنبال فردی بودین که تو چیزی که ازش نمی‌خواستید واقعاً خوب و قوی بوده؟ چندبار تا حالا از حسابدارتون انتظار داشتین که یه راننده یا بازیکن گلف خوب باشه؟
shoeib yousefi
فقط به این دلیل که می‌دونین توی درهٔ موفقیت هستین، نباید باعث بشه همین‌طور با خوشحالی باهاش زندگی کنین.
mohan
اغلب اوقات موانع رو با پشتکار و استقامت پشت سر می‌ذاریم. گاهی هم دلسرد می‌شیم و به نوشته‌های انگیزشی مثل این نوشته از وینس لمباردی که گفته: «آدم‌هایی که جا می‌زنن هیچ‌وقت برنده نمی‌شن و برنده‌ها هیچ‌وقت جا نمی‌زنن.» روی میاریم. این توصیهٔ بدیه. برنده‌ها خیلی زیاد جا می‌زنن، با این تفاوت که درست در زمان و مکان مناسب این‌کارو می‌کنن.
میتــا
دفعهٔ بعدی که حس کردین به خاطر متوسط بودن توی یه کاری دلتون می‌خواد جا بزنین، بدونین که فقط دوتا انتخاب خوب دارین: جا بزنین یا مثال‌زدنی بشین. متوسط بودن برای بازنده‌هاست. فکر می‌کنین دارم خیلی خشن می‌شم؟ وقت و تلاش و شغل و شهرت شما ارزشمندتر از اون نیست که بخواین به متوسط بودن راضی بشین؟ متوسط بودن امن به نظر میاد،‌ اما این‌طور نیست. غیر قابل دیدنه. این باید آخرین انتخاب باشه- آسون‌ترین مسیر. وسوسهٔ اینکه بخواین متوسط باشین،‌ فقط یه نوعِ دیگه از جازدنه... نوعی که باید ازش دوری کنین. شما حقتون بیشتر از اینه که متوسط باشین.
Maik Makfi

حجم

۱۷۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

حجم

۱۷۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان