دانلود و خرید کتاب مصالح ساختمانی جهنم عباسعلی محمودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مصالح ساختمانی جهنم اثر عباسعلی محمودی

کتاب مصالح ساختمانی جهنم

انتشارات:انتشارات بعثت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مصالح ساختمانی جهنم

کتاب مصالح ساختمانی جهنم، تحقیق و پژوهشی قرآنی دربارهٔ دوزخ، و مجازات گناهکاران است تا پاسخی برای پرسش‌های جویندگان حقیقت، با کمک آیات قرآنی داده شود. این کتاب را عباسعلی محمودی نوشته است و ناشر آن انتشارات بعثت می‌باشد.

درباره‌ی کتاب مصالح ساختمانی جهنم

شاید شما هم بارها و بارها این سوالات را از خود پرسیده باشید که اولین زندان‌ها را چه کسانی تاسیس کردند؟ در دوره‌های گذشته، افراد باید مرتکب چه جرمی می‌شدند تا به زندان بیفتند و اصلا چرا باید چیزی به اسم زندان وجود داشته باشد؟ وقتی قرآن را بررسی کنیم می‌بینیم که خداوند از اینکه زلیخا با مکر و حیله، رسولش یوسف را به زندان افکند، ناراحت بود. همچنین خدا، زمانی که فرعونیان، موسی را تهدید کردند که به زندان می‌افتد، ناخشنود بود. پس چرا خداوند، که در جا جای قرآن کریم از مهر و دوستی و عشق او نسبت به بندگانش سخن رفته است، از جهنمی اسم می‌برد که آن را به نوعی زندان گناهکاران می‌دانیم؟

عباسعلی محمودی در کتاب مصالح ساختمانی جهنم، با نظر به آیات قرآن کریم پژوهشی درباره‌ی پاسخ این پرسش و سوالات دیگر کرده است.

کتاب مصالح ساختمانی جهنم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب مصالح ساختمانی جهنم برای دوست‌داران مطالعه‌ی آثار دینی و کشف راز بهشت و جهنم، جذاب و خواندنی است.

جملاتی از کتاب مصالح ساختمانی جهنم

تاریخ گواه است که پیامبران الهی، از آدم تا خاتم، هیچ‌کدام زندان تاسیس نکرده‌اند، بلکه با علم خداشناسی و نشان‌دادن راه درست، گمراهان را از ضلالت و نادانی نجات بخشیده‌اند و در نتیجه مردم راه‌یافته، از داشتن زندان بی‌نیاز شده‌اند. پرسشی که مطرح می‌شود این است که با توجه به این‌که هیچ پیغمبری زندان تاسیس نکرده است و یا زندان‌های پیشین را اداره نفرموده است و خداوند هم در قرآن‌کریم، زندان‌داری را ستایش نفرموده، بلکه عمل فراعنه مصر را که زندان داشته‌اند و یوسف پیامبر (ع) را زندانی کرده و حضرت موسی (ع) را به زندانی‌شدن تهدید کرده‌اند زشت شمرده است، چرا خود خدا جهنم را ساخته و گناهکاران را به زندانی‌شدن در آن با تنبیه‌های سخت تهدید فرموده است؟

هدف از تالیف این رساله، تحقیق و پژوهشی قرآنی دربارهٔ دوزخ، و مجازات گناهکاران است تا پاسخ پرسش بالا، به کمک آیات قرآنی داده شود.

فهرست

  •  جهنم و مصالح ساختمانی آن
  •  داستان اصحاب اخدود
  •  سخن جنیان درباره‌ حَطَب
  •  ورود همه به جهنم حتمی است
  • بهشت کجاست؟
  •  نعمت‌های بهشت

نظرات کاربران

معصومه نیرومند
۱۴۰۲/۰۸/۳۰

خیلی متن روانی داشت ،تجسم میشد کرد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

حجم

۳۱٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۵۰۰
تومان