دانلود و خرید کتاب درآمدی بر برنامه‌ فلسفه برای کودکان (جلد اول) مراد یاری دهنوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درآمدی بر برنامه‌ فلسفه برای کودکان (جلد اول) اثر مراد یاری دهنوی

کتاب درآمدی بر برنامه‌ فلسفه برای کودکان (جلد اول)

معرفی کتاب درآمدی بر برنامه‌ فلسفه برای کودکان (جلد اول)

جلد اول مجموعه آموزش مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان، با نام «درآمدی بر برنامه‌ فلسفه برای کودکان » نوشته مراد یاری دهنوی با هدف فراهم کردن دانش نظری برای مربیان فلسفه کودکان نوشته شده است.

دکتر مراد یاری دهنوی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان است. او چند کتاب و مقاله با موضوع تعلیم و تربیت تألیف و ترجمه کرده است. در میان مقالات و کتاب‌های او به‌طور خاص مبحث «فلسفه برای کودکان» جایگاه برجسته‌ای دارد.

کتاب حاضر شامل چهار فصل است که فصل اول با عنوان «معرفی برنامه فلسفه برای کودکان» شامل مقدمه، معنای فلسفه در برنامه فلسفه برای کودکان، هدف‌های برنامه فلسفه برای کودکان، محتوای آموزش در برنامه فلسفه برای کودکان و چگونگی آموزش در برنامه فلسفه برای کودکان است.

فصل دوم با عنوان «رویکردها و دیدگاه‌ها در برنامه فلسفه برای کودکان» شامل زیرفصل‌هایی مثل رویکرد فرایندی در برنامه فلسفه برای کودکان، رویکرد محتوایی در برنامه فلسفه با کودکان، رویکرد روایتی و فلسفه روایت در برنامه فلسفه برای کودکان و تأملی فرهنگی درباره محتوای برنامه فلسفه برای کودکان است.

«مبانی و رگه‌های فلسفی برنامه فلسفه برای کودکان» عنوان فصل سوم این کتاب است که فلسفه چیست؟ من چیستم؟ من کیستم؟ روز پس از خاک‌سپاری بر من چه خواهد گذشت؟ هم‌کاری در فلسفه ورزی برای طرح پرسش فلسفی، سقراط و فلسفه برای کودکان، جان دیویی و فلسفه برای کودکان و فلسفه تحلیلی و فلسفه برای کودکان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

فصل پایانی، شامل معرفی برخی موسسه‌ها و تارنما‌های فعال در حوزه فلسفه برای کودکان است که در دو زیرفصل جداگانه نهادها و مراکز فعال آموزشی و پژوهشی و انتشاراتی حوزه فلسفه برای کودکان در ایران و جهان را به‌طور مفصل معرفی می‌کند.

نظرات کاربران

🌸🌸
۱۳۹۸/۰۹/۰۴

چرا فقط نسخه pdf سری کتاب های فلسفه برای کودکان موجوده؟؟☹😣

کاربر ۱۵۳۰۸۶۳
۱۴۰۱/۰۴/۱۰

میشه بقیه جلدهای این دوره ۱۲ جلدی رو هم موجود کنی طاقچه جان؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۶۶۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۲,۲۵۰
تومان