دانلود و خرید کتاب ربودن فینیکس جاس استرلینگ ترجمه نجلا محقق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ربودن فینیکس اثر جاس استرلینگ

کتاب ربودن فینیکس

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ربودن فینیکس

«ربودن فینیکس» کتاب دوم از مجموعه «بندیکت‌ها» نوشته جاس استرلینگ است.

کتاب درباره جوان دزدی است که در ابتدای داستان می‌خواهد از یک دانشجوی گردشگر دزدی کند او برای این کار تصمیم دارد خودش را به گروه گردشگران برساند و یکی از آنها جا بزند، در فصل‌های بعدی ماجراهایی را که برای این جوان پیش می‌آید، می‌خوانید.

«زمزمه کردم: «سلام، ببخشید دیر کردم.» به من خبر داده بودند که هیچ‌کدام از آنها بقیه را به‌خوبی نمی‌شناسد و همین دیشب برای کنفرانس رسیده‌اند. «چیز خوبی رو از دست ندادم؟»

دختری که گوشواره داشت، لبخند شیطنت‌آمیزی به من زد. «اگه از دشت گل‌های وحشی خوشت بیاد چرا. کل زمین رو با علف پوشوندن، دست‌کم این چیزیه که بابا بزرگم به اونا میگه.» لهجهٔ غلیظ جنوب آمریکا را داشت؛ غرق در شکر و ماگنولیا. موهایش را چنان محکم کف سرش بافته بود که حتی دیدنشان هم باعث می‌شد ناله‌ام در بیاید.

دختری که موهای روشن داشت به‌جلو خم شد. «به حرفش گوش نده. فوق‌العاده بود.» او هم لهجه داشت -شاید لهجهٔ اسکاندیناوی. «از یه غشاء پلیمری سبک برای سقف استفاده می‌کنند. من ترم پیش با فرمولش تو آزمایشگاه بازی کردم؛ جالبه ببینیم چطور کار می‌کنه.»

«اوه، آره، خیلی... اممم... باحاله.» از حالا مرا می‌ترساندند؛ مشخص بود نابغه هستند و با این حال خوش‌قیافه هم به‌نظر می‌رسیدند.

راهنما گروه را به‌جلو دعوت کرد و از شیب بالا رفتیم و وارد خود ورزشگاه شدیم. با وجود دلایلی که برای آمدن داشتم، نمی‌توانستم جلوی خودم را بگیرم و از اینکه در همان مسیری که مشعل المپیک خواهد رفت قدم برمی‌دارم هیجان‌زده نشوم. نه اینکه شانسش را داشته باشم برای خود بازی‌ها اینجا بیایم؛ رویاهایم درمورد دنبال کردن هر نوع ورزشی همان اول راه از بین رفته بود. مگر اینکه کمیتهٔ المپیک تصمیم می‌گرفت دیوانه شود و یک مدال برای دزدها معرفی کند -در آن صورت ممکن بود شانسی داشته باشم. با هیجان یک دزدی موفق آشنا بودم، کش رفتن ظریف و فرار تر و تمیز؛ قطعاً این هم به‌اندازهٔ دویدن دور یک مسیر احمقانه مهارت لازم داشت.»

نظرات کاربران

Sara.iranne
۱۳۹۹/۰۵/۰۷

توی این جلد داستان با هیجان ادامه پیدا میکنه و درباره برادر ویل جذاب و مخ کامپیوترمونه جذابیت داستان، قدرتای با حال شخصیتا و شیوه استفاده از اونا و پیچیدگی این جامعه سیونتیه شخصیت پردازیشو که نگم براتون محشره ترجمه

- بیشتر
matine2017
۱۳۹۸/۰۵/۱۶

کتاب عالیه تو ژانر تخیلی فانتزی .. هم توصیفات و شخصیت سازی نویسنده کاملا ملموسه هم ترجمه خانم محقق روان و شیواست.. خیلی خیلی توصیه اش میکنم.. مثل جلد اولش.فقط خلاصه ای ک گذاشتین اصلا رسا نیست.. برای قسمتی از

- بیشتر
کتاب باز
۱۳۹۹/۰۱/۲۶

همیشه در عجیب و غریبترین شرایط، تقه ای به در میخورد و عشق....وارد میشود. چه کتاب بینظیری راجب عشق و اعتماد کردن بود.

صبح سپید
۱۳۹۸/۰۵/۰۵

نمونه کتاب را خواندم خوشم اومد حتما بخوانید چونکه ارزش خواندن داره

شیوا
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

طبق معمول به خوبی جلد اولش نبود ولی بازم از خوندنش لذت بردم.

رضا
۱۴۰۰/۰۶/۲۷

مثل جلد اول عالی و پر از ماجراجویی. ممنون از طاقچه که به بینهایت اضافه کردی 🌷❤🌷🏅

🌼دوستدار کتاب 🌼
۱۴۰۰/۰۴/۳۰

این مجموعه کتاب بندیکت ها خیلی عالیه از ماجراجویی ها و بخش های هیجان انگیز داستان خیلی خوشم اومد. در کل فکر کنم 6 جلده شایدم 5 تا جلد 1 به دنبال اسکای جلد 2 ربودن فینیکس جلد 3 در

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

حجم

۲۶۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان