دانلود و خرید کتاب سلام بهجت رنجبر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سلام اثر بهجت رنجبر

کتاب سلام

نویسنده:بهجت رنجبر
انتشارات:انتشارات گوی
امتیاز:
۵.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سلام

«سلام» مجموعه یادداشت‌های اخلاق، مذهبی و اجتماعی بهجت رنجبر است.. رنجبر در این کتاب بیش از هرچیز بر بازگشت به فرهنگ خویش و رجوع به اصل و بن‌مایه ایرانی- اسلامی تاکید دارد و بیشتر نوشته‌هایش درباره غرب زدگی و تقلید کورکورانه از فرهنگ مصرف‌گرای غربی است:

«وقتی غربی‌ها به آنجایی می‌رسند که سزارین را مجاز نمی‌دانند ما تازه دربه‌در، به دنبال پزشکی می‌گردیم تا تولد نوزادمان از طریق سزارین انجام شود! وقتی آن‌ها پشیمان می‌شوند از بعضی عمل‌های زیبایی تازه من فکر می‌کنم چگونه انواع و اقسام تزریقات را روی پوستم انجام دهم، تا جایی که از غرب نیز به اینجا می‌آیند برای انجام عمل‌های زیبایی، چون اینجا هم ارزانتر است و هم از آنجایی که کار نیکو کردن از پر کردن است، جراحان ما ماهرتر هستند! که چی؟

لابد الآن فکر می‌کنید کار و کاسبی و تبلیغات این‌گونه عمل‌ها تخته می‌شود. نه بابا، اگر قرار بود، مردم همه تعقل کنند و ارزش انسان‌ها به اندیشه‌های آن‌ها باشد که دنیا گلستان می‌شد، ولی نه قرار است یک نفر بی‌رودربایستی با شما حرف بزند و بگوید که امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند: «خدا رحمت کند کسی را بداند از کجا آمده و به کجا خواهد رفت و در بین آن چه خواهد کرد»

می‌بینید که نمی‌فرماید خدا رحمت کند کسی را که چقدر نماز می‌خواند و چند روز، روزه می‌گیرد!!!

متأسفانه امروز برای فکر کردن هم کلاس گذاشته‌اند و یک سری واژه و الفاظ را کنار هم می‌گذارند و اسم آن را می‌گذارند تفکر، که تفکر نیست و تلقین است و تلقین را به مرده می‌دهند نه به زنده.»

کتاب سلام

نظرات کاربران

لیانا
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

عالی بود دست سازندش دردنکنه 😘😘❤❤❤💖❤❤💖❤❤💖💖💖❤❤💖❤❤❤💖❤❤💖❤❤💖💖❤💖❤❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤❤

ساقی اسماعیلی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴

کتاب بسیار دلنشین و در عین حال حاوی نکته و همچنین تلنگری حتما بخونید و از دستش ندید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
از صبر کمک بگیرید، که حقیقت صبر، اوّل پیامبر و بعد روزه است. حقیقت نماز ولایت است پس هر کجا مضطر شدی، از نماز و روزه کمک بگیر.
M.T M.Jafari
امروز مردم دنبال ارضاء شدن هستند، نه راضی بودن، که ارضاء از جنس نفس است و رضایت از جنس روح! برای اینکه بفهمی کور یا بینا هستی، دقت کن، آیا خدا را در لحظه لحظهٔ زندگیت احساس می‌کنی؟
ساکورا 桜 サクラ

حجم

۵۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۵۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۱,۰۰۰
تومان