دانلود و خرید کتاب ۱۵۱ ایده سریع برای ارتباط عالی با دیگران رابرت دیتمر ترجمه خلیل رضوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ۱۵۱ ایده سریع برای ارتباط عالی با دیگران

کتاب «۱۵۱ ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران؛ زندگی و کسب و کار موفق برای همه ۳۰» جلد سی‌ام از مجموعه کتاب‌های زندگی و کسب و کار موفق برای همه است. نویسنده‌ی این کتاب رابرت دیتمر و مترجم آن خلیل رضوی و متین شاهسوار است. این کتاب، منبع جامع شما برای ساخت روابط بهتر کاری و شخصی است. اگر می‌خواهید دیدگاه‌تان را نسبت به برقراری ارتباط با افراد در محیط کاری تغییر دهید، یا به دنبال روش‌هایی برای مدیریت کشمکش مداوم با یک همکار هستید، این کتاب به شما کمک کند. نکات و بینشی که در این کتاب به اشتراک گذاشته شده است، چهار حوزهٔ کلیدی مهارت برقراری ارتباط با مردم را پوشش می‌دهد که عبارت است از فهم این موضوع که چرا هوش اجتماعی شما برای موقعیت کاری‌تان ضروری است؛ فهم سبک ارتباطی خودتان (و این‌که چه‌طور بر دیگران تاثیر می‌گذارید)؛ نحوه‌ی ایجاد حسن نیت و ارتباط عاطفی با مردم؛ نحوه‌ی مدیریت کشمکش و جان سالم از آن به‌دربردن! این کتاب به شما دیدگاهی بسیار آشکار برای ارتباط با مردم در هر موقعیتی ارائه می‌کند، و هم‌چنین، اگر از مسیر ارتباط درست با مردم خارج شدید، به شما می‌گوید چه‌طور به آن برگردید.

نظرات کاربران

majid
۱۳۹۸/۰۵/۰۳

ترجمه افتضاحی داره. با این قیمت بالا.....

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
زیبایی قانون طلایی، در این است که هیچ رازی در مورد آن وجود ندارد، بی‌پرده و ساده است. با دیگران جوری رفتار کن که می‌خواهی با تو رفتار شود. شما چه هشت سال و چه هشتاد سال داشته باشید، این قانون به همین شکل عمل می‌کند.
کاربر ۳۷۷۲۴۰۷
باید خودمان را نیز ببخشیم. این‌که دائم خودتان را در مورد یک وضعیت سرزنش کنید فقط باعث می‌شود آن وضعیت نه‌تنها در ذهن خودتان بلکه در ذهن طرف دیگر نیز تازه بماند. و شما را در این ریسک که دوباره آن اشتباه را تکرار کنید، قرار می‌دهد.
majid
قانون پلاتینی بر دیگران تمرکز می‌کند. این قانون می‌گوید: با دیگران به نحوی رفتار کنید که آن‌ها با خودشان رفتار می‌کنند.
کاربر ۳۷۷۲۴۰۷
به یاد داشته باشید که هر چیزی همیشه با شما شروع می‌شود. شما نحوهٔ رابطه‌تان با دیگران را از طریق رفتاری که دارید، تعیین می‌کنید.
کاربر ۳۷۷۲۴۰۷
برای پرورش این امکان، تلاش کنید. مردم را بشناسید و بدانید چرا کارهایی را انجام می‌دهند یا نمی‌دهند. متوجه شوید چه چیزی آن‌ها را برمی‌انگیزد. ببینید محرک‌شان چیست. اگر این مسائل را متوجه شوید، می‌توان گفت که بصیرت دارید.
کاربر ۳۷۷۲۴۰۷
یادگیری در مورد مردم و روابط هیچ‌وقت نباید متوقف شود. برقراری روابط، فعالیتی پویا است و با فهم این‌که مردم با گذر زمان تغییر می‌کنند، شما نیز باید خودتان را با این تغییرات وفق دهید.
کاربر ۳۷۷۲۴۰۷
همهٔ ما اشتباه می‌کنیم. اشتباهات را به عنوان فرصت‌ها گرامی بدارید. در ابتدا، به آن‌ها به عنوان فرصتی برای عذرخواهی نگاه کنید. اگر اشتباهی مرتکب می‌شوید، بهترین درمان، یک معذرت‌خواهی سریع و صادقانه است. یک معذرت‌خواهی صادقانه بعد از یک اشتباه، تقریباً همیشه توسط طرف دیگر پذیرفته می‌شود و تمایل شما را دربارهٔ این موضوع که نه‌تنها وقتی کار اشتباهی می‌کنید به آن آگاهید، بلکه مسئولیت اشتباه‌تان را نیز بر عهده می‌گیرید، نشان می‌دهد.
کاربر ۳۷۷۲۴۰۷
یکی از آن‌ها باعث می‌شود شما با دیگران جوری که دوست دارید با شما رفتار کنند، رفتار کنید و لازمهٔ دیگر، این است که با دیگران جوری رفتار کنید که می‌خواهند با آن‌ها رفتار شود.
کاربر ۳۷۷۲۴۰۷
و به یاد داشته باشید: رابطهٔ دو سر برد، همیشه هدف نهایی یک رابطه است.
کاربر ۳۷۷۲۴۰۷
در ایجاد روابط، در ابتدا افراد باید به شما اهمیت دهند. و برای این‌که به شما اهمیت دهند، معمولاً باید بفهمند که شما به آن‌ها اهمیت می‌دهید. به‌هرحال، برای آن که روابط موثر واقع شوند، باید دوطرفه باشند.
کاربر ۳۷۷۲۴۰۷

حجم

۲۰۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۲۰۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان