دانلود و خرید کتاب پویایی جنسی زنان مایکل گرشمن ترجمه بهزاد رحمتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پویایی جنسی زنان اثر بهزاد  رحمتی

کتاب پویایی جنسی زنان

معرفی کتاب پویایی جنسی زنان

مایکل گرشمن، روان‌شناس است.

«پویایی جنسی زنان» کوشیده است با آموزش رضایت جنسی دو سویه، نقشی تعیین‌کننده‌ در پویایی ازدواج ایفا کند.

گرشمن معتقد است زنان باید تا سرحد امکان در راستای خودشناسی، خودکاوی و خودپذیری جنسی سرمایه گذاری کنند تا بدین وسیله هم به نشاط جسمی و روحی نائل شوند و هم اینکه به ماندگاری و پایداری ازدواج کمک کنند. چرا که زنان از رفتارهای جنسی پیچیده‌ای برخوردارند و در عین حال می‌دانیم که زن و مرد از این زاویه درگیر افسانه‌های خانمان‌سوزی هستند که غلبه بر این مشکل بزرگ مستلزم افسانه‌زدایی از کارکردهای جنسی زن است.

«پویایی جنسی زنان» شامل هشت فصل است:

پرسش‌های مرتبط با کارکردهای طبیعی جنسی و مشکلات و اختلالات جنسی زنان؛ رابطه بیماری‌های مزمن با چگونگی تمایلات جنسی؛ ارتباط جنسی در شرایطی خاص؛ روش‌های مختلف درمان اختلالات جنسی؛ واقعیت تحریکات فردی (خودارضایی)؛ هورمون درمانی اختلالات جنسی؛ درمان مشکلات جنسی زنان به طریق طب تجربی و درمان‌های غیررسمی و جمع‌بندی.

نظرات کاربران

Baran-Iman
۱۳۹۵/۰۲/۰۷

کی گفته که فقط رضایت جنسی عامل دوام زندگی زناشویی هست. زنانی رو میشناسم که در عین عالی بودن در این زمینه از هرزگی شوهرانشون و تمایل به تنوع طلبیشون رنج میبرن.

Ahmad Pazandi
۱۳۹۷/۰۸/۲۲

خوب بود اما کامل نبود و خیلی کلی نوشته شده

DR.MOHAMMADREZA HOSSEINPOUR
۱۴۰۰/۱۰/۱۱

به عنوان یک متخصص به نظرم به عنوان یک کتاب مقدماتی نسبتا خوبه اما جناب مترجم اثر رو خراب کرده، گویا ایشون فکر می کردن دارن شاهنامه ترجمه می کنند! این همه اصطلاحات و کلمات بیخود و عجیب و غریب

- بیشتر
Hepatitis G
۱۳۹۹/۰۶/۰۱

برای منی که از قبل مطالعه و اگاهی زیادی داشتم، چیز زیادی نداشت. مطالب شدیدا سطحی و کلی بود. ولی برای یک فرد صفر کیلومتر میتونه کتاب خوبی باشه

Nausica96
۱۴۰۰/۰۲/۰۸

اصلا خوب نبود چون خیلی سربسته و کلی صحبت شده بود, مثل مشاوران ازدواج و خانواده در شبکه ملی! انتظار میره که با شفافیتِ بدون سانسور علمی و جزیی نگرتر به بررسی و تفسیر چنین عناوینی پرداخته بشه

melina
۱۴۰۰/۰۱/۲۷

اصلا توصیه نمیشه خیلی مسخرست.

پوریا موسوی
۱۳۹۶/۰۶/۱۹

عالی

Dana
۱۳۹۵/۱۱/۲۲

نویسنده اینجور کتابا لازم نیست زن باشه؟

کاربر ۳۲۷۱۱۷۴
۱۴۰۰/۰۶/۲۷

💛

moham saleh Mohammad saleh eskandari
۱۳۹۵/۰۷/۱۲

عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰۲)
پاسخ: بررسی‌های انجام شده حکایت از این دارد که ۴۳% زنان از نوعی از اختلالات جنسی رنج برده و شواهد موجود حکایت از این دارد که نارسایی بی‌میلی و کم‌میلی جنسی از شیوع بیشتری در بین این جنسیت برخوردار است همینطور مطالعه صورت گرفته توسط مرکز ملی سرطان حاکی از این است که ۴۰ تا ۱۰۰% زنان مبتلا به سرطان از مشکلات جنسی رنج برده که این مسئله هرچه بیشتر بر تلاطمات روحی این قربانیان دامن می‌زند. لازم به ذکر است که اگرچه به موازات افزایش سن بر ابعاد مشکلات جنسی زنان افزوده می‌شود با این همه شواهد حکایت از این دارد که زنان مسن‌تر در قیاس با جوانان از سازگاری بیشتری در این رابطه برخوردار هستند. به زبان ساده‌تر، زنان مسن با این درد و ناراحتی می‌سازند. از طرف دیگر از یک بررسی مرتبط اخیر، نتایج زیر بدست آمده است:
Hemmat
یک عمل جنسی، سبب سوخت ۲۰۰ کالری دریافتی می‌شود که برابر با نیم ساعت ورزش دوی نرم است. به زبان ساده‌تر، عمل جنسی یک نوع فعالیت هوازی است که این فعالیت و تحرک سبب بهبود کارکرد سیستم قلبی و عروقی فرد می‌شود. از طرف دیگر هورمون‌ های جنسی نه تنها به عنوان سدی بزرگ در برابر افسردگی، اضطراب و خودکشی عمل می‌کند بلکه در عین حال با تقویت سیستم ایمنی بدین وسیله زمینه‌ساز عمر طولانی‌تر فرد می‌شود.
فرامرز میرشکار
نقطه جی در صورت تحریک کافی بتدریج متورم و آماسیده می‌شود که حاصل این تغییر در نهایت ارگاسم زنانه است و در هنگام ارگاسم، اکثر زنان به مثل مردان انزالی را تجربه می‌کنند که از طریق میزراه دفع شده و اگرچه انزال زنان مشابه انزال مردان است با این همه این انزال فاقد اسپرم است. بررسی‌های انجام شده حاکی از این است که در جریان ارگاسم ۱۰ تا ۴۰ درصد زنان ترشح و مایع قطره‌ای و گاه فورانی را انزال می‌کنند که منشأی آن میزراه است. و بالاخره نکته دیگر قابل توجه در رابطه با انزال زنانه این است که براساس آنالیز و مطالعه‌ای که بر روی این مایع صورت پذیرفته است کاشف به عمل آمده است که سطح موادی چون پروستاتیک و فسفاتاز بالاتر از سطح این مواد از نمونه‌های ادراری ماقبل ارگاسم است.
hedgehog
از جمله مزایای خودارضایی این است که توسل به این عمل نه تنها می‌تواند فرد را به میزان قابل توجهی از عوارض محرومیت‌های ارتباطی (عدم دسترسی به جنس مخالف جهت فرو نشاندن تنشهای جنسی) رهایی بخشد بلکه در عین حال فرد بدین وسیله می‌تواند از تیررس امراض مقاربتی نیز دور شود. باری با توجه به افسانه‌زدایی‌هایی که از طریق مطالعات دکتر کینزی در رابطه با انانیسم صورت گرفته است امروزه نه تنها انانیسم سبب رویش مو در کف دست پسران و صورت دختران نمی‌شود بلکه این راهکار هم به تکامل پاسخ‌های جنسی فرد کمک می‌کند و هم اینکه خودانگاره جنسی زندگی بخشی را به فرد ارزانی می‌دارد. مشروط بر آنکه فرد در چنگال احساس گناه مرتبطه اسیر نباشد.
hedgehog
فرد به هیچ‌وجه تا آخرین دقایق عمرش نیز نباید از اهمیت و کارکرد نزدیکی‌های عاطفی و فیزیکی غافل شود.
hedgehog
از غذاهای محرک و برانگیزاننده قوای جنسی می‌توان به بادام،ماهی کولی، مارچوبه، کنگر فرنگی، اوکادو، موز، مواد حاوی کافئین، هویج، خاویار، پنیر، شکلات، قهوه، شراب، تخم‌مرغ، انجیر، گیاه جین سینگ (عصاره)، عسل، تربچه، کاهو، خرچنگ، انبه، صدف، پیاز، ماهی آزاد، صدف اسکالوپ، توت فرنگی، سیب‌زمینی، و عصاره گیاه سیب زمینی و قارچ دنبلان اشاره کرده و از چاشنی‌ها و ادویه‌جات محرک قوای جنسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ریحان، فلفل قرمز و چیلی، هل، دارچین، شبدر، گشنیز، زیره، کاری، سیر، شیرین بیان، جوز، پیاز، وانیل و سیر. هم چنین غذاهای دریایی چون ساردین، اسکالوپ (نوعی صدف) و ماهی کولی نیز از این زاویه سودمند هستند چون این غذاها حاوی ماده مغذی هورمون جنسی تستوسترون هستند.
hedgehog
ارگاسم خود به سه نوع ارگاسم کلیتوریسی. ارگاسم مهبلی و ارگاسم رحمی تقسیم‌بندی می‌شود. نکته دیگر قابل توجه در این رابطه این است که تقریباً یک سوم زنان از طریق نزدیكی صرف به این تجربه (ارگاسم) نایل نمی‌شوند مگر آنکه حرکات جنسی همراه با تحریکات خروسه‌ای و سایر اندام‌های جنسی چون پستان باشد. و بالاخره نکته دیگر قابل توجه در این رابطه این است که براساس دو مطالعه‌ای که اخیراً صورت گرفته است شواهد حاكی از این است که استعداد و تجربه کردن ارگاسم در زنان زمینه‌های ژنتیکی و توارثی دارد.
hedgehog
پیش از هر چیزی فرد باید درک درستی از کارکرد نرمال جنسی داشته باشد. نکته مهمی که همواره در رابطه با این مفهوم (کارکرد نرمال جنسی) همواره باید آویزه گوش فرد پویا و با نشاط و سالم باشد این است که این امر به هیچ‌وجه مسئله‌ای یک بعدی، ثابت و ایستا نیست به زبان ساده‌تر، در این رابطه نه تنها زن فی‌نفسه موجودی منحصر به فرد است بلکه در عین حال این مسئله متضمن فاکتورهایی چون کیفیات بیولوژیکی، روانشناختی، فرهنگی، قومی، نژادی و تربیتی است.
hedgehog
زنانی که از امتیاز خودپذیری جنسی (خودانگاره مثبت) برخوردارند در قیاس با زنانی که از این ویژگی مهم محروم هستند کمتر درگیر نارسایی‌های جنسی می‌شوند و از ارتباطات جنسی‌شان رضایت بیشتری دارند این در حالی است که «خودانگاره (تصویر ذهنی) منفی جنسی» این دسته از زنان را بیشتر مستعد سرخوردگی‌ها و ناکامی‌های جنسی و ارتباطی می‌کند. لازم به ذکر است که این مفهوم (خودانگاره جنسی) دلالت بر دید مثبت و منفی فرد نسبت به کیفیات فیزیکی و تناسلی فرد دارد. برای مثال برخی از زنان به علت کیفیت خاص واژن دیدی مثبت نسبت به این اندام ندارند. پس جهت عقب راندن مشکلات ارتباطی تا سرحد امکان خودپذیری جنسی را در خود تقویت کنید.
hedgehog
فعالیت و تحرک منظم سبب آزاد شدن هورمون‌هایی در بدن می‌شود که نه تنها نشاط بخش و دردزدا و خلق‌گشا است بلکه در عین حال قدرت مانور عمل گرایانه فرد را نیز تقویت می‌کند
hedgehog

حجم

۱۶۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۶۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان