دانلود و خرید کتاب ۷۵ اشتباه سرمایه‌گذاران در املاک و مستغلات رابرت شمین ترجمه پویان طوفانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۷۵ اشتباه سرمایه‌گذاران در املاک و مستغلات اثر رابرت شمین

کتاب ۷۵ اشتباه سرمایه‌گذاران در املاک و مستغلات

معرفی کتاب ۷۵ اشتباه سرمایه‌گذاران در املاک و مستغلات

در این کتاب شما با ۷۵ نوع از اشتباهات در حوزه سرمایه‌گذاری مسکن آشنا می‌شوید. رابرت شمین، نویسنده این اثر با برشمردن این اشتباهات به شما کمک می‌کند و چشمان شما را باز می‌کند تا در دام آنها گرفتار نشوید. در مقدمه اثر می‌خوانید: «جهان دستخوش تغییرات روزافزون است اما صنعت املاک و مستغلات در پس قرن‌ها همچنان اهمیت و سودآوری خود را حفظ نموده است. این صنعت در کشور ما ایران نیز جایگاه ویژه‌ای در تولید ثروت دارد که از دیرباز تاکنون حفظ شده است و بنا بر نیاز دائمی بشر به مسکن تا زمان حضور وی بر روی کره خاکی این نیاز پابرجا خواهد بود. اگرچه شکل خانه‌ها و نحوه ساخت آنها دگرگونی‌هایی داشته است اما تجارت مربوط به املاک و مستغلات اصولی دارد که با رعایت آنها پولسازی در این حوزه تضمین شده است، اگرچه تکنیک‌های مورد استفاده قابلیت به‌روزآوری و بهبود را دارند. شاید به گزافه نباشد اگر بگوییم که پایدارترین روش تولید ثروت، موارد مرتبط با زمین و ساختمان است و از آنجاییکه سرمایه‌گذاری صحیح در عرصه‌های مختلف برای سرمایه‌گذاران در حالت کلی بیشترین میزان درآمدزایی را دارد، سرمایه‌گذاری در این حیطه منزلت ویژه‌ای را به سرمایه‌گذار خود می‌دهد. متأسفانه این حرفه پولساز در کشور ما بصورت سنتی و نه علمی و تخصصی پیگیری می‌شود، لذا همواره فقدان وجود منبعی موثق برای علاقه‌مندان این رشته وجود داشته و ضرورت ارائه آن در بازار احساس می‌شده است. در این کتاب که نوشته سرمایه‌گذار بزرگ املاک و مستغلات آقای رابرت شمین است، اشتباهات رایج و تجربیات سال‌ها حضور وی در این حوزه بیان گردیده است.»

نظرات کاربران

کاربر ۱۲۷۲۷۸۴
۱۳۹۹/۱۰/۰۱

عالی برای همه سرمایه گذاران و فروشندگان

apotheosis
۱۳۹۹/۰۱/۰۷

کتاب چندان جالبی نیست. چون نوع اطلاعاتی که به شما میده مربوط به آمریکاست و چندان در ایران کاربردی نداره. من چندین ساله کارم املاکه و این نوع سرمایه گذاری در ایران کاربرد نداره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
اولین مؤلفه موفقیت چیزی است که باور دارید. شما بایستی بطور مستمر خود را تحت آموزش قرار دهید تا باورتان را تقویت کنید که قادر هستید در املاک و مستغلات به پول هنگفتی برسید.
کاربر ۵۷۹۵۵۱۷
اشتباه بیست و دوم: نداشتن تیم مناسب افرادی که در تیم شما هستند، تفاوت میان کسب‌وکار معمولی و کسب‌وکار عالی را موجب می‌شوند.
کاربر ۵۷۹۵۵۱۷
باور من این است که شما یا پیشرفت می‌کنید و یا پسرفت خواهید کرد. به خاطر داشته باشید، موضوع تنها یادگیری نیست، بلکه مهم‌تر انجام کار است. اینکه کی و چطور ایده‌های جدید و یا ایده‌هایی که آموخته‌اید را بکار خواهید بست؟ بیاموزید و بکار بندید! من بسیاری را می‌شناسم که مطالعه کرده‌اند، آموخته‌اند، مردمان باهوشی که بی‌پول هستند و یا اینکه هیچ‌گاه حتی یک معامله نیز انجام نداده‌اند. از این دسته افراد نباشید.
کاربر ۵۷۹۵۵۱۷
بخاطر داشته باشید، مجبور نیستید در داخل ملک زندگی کنید. فقط با اعداد حرکت کنید. بدون هیچ احساسی. بدون هیچ ترسی. لطفاً فقط اعداد.
کاربر ۵۷۹۵۵۱۷
اشتباه چهارم: انتظار بازدهی کوتاه‌مدت بجای بازدهی بلندمدت در زمان شروع سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات اگر وارد هر کسب‌وکاری می‌شوید، مخصوصاً املاک و مستغلات، دیدی بلندمدت داشته باشید. اگر تعهد حداقل پنج ساله به کسب‌وکارتان ندارید، زحمت شروع کار را نیز به خودتان ندهید. من تاکنون کسی را ندیده‌ام که در کمتر از یک سال در کسب‌وکاری وارد شده باشد و نتیجه مطلوب گرفته باشد. من زمانیکه شروع کردم، تعهدی پنج ساله برای کار در این حوزه به خودم دادم و پس از آن تصمیم خواهم گرفت که آیا ادامه دهم یا خیر.
کاربر ۵۷۹۵۵۱۷
اگر سرمایه‌گذاری بلندمدت را مدنظر دارید، چشم‌انداز شغلی را در ناحیه خود ارزیابی کنید. آنها به عرضه و تقاضا در اقتصاد مربوط هستند. معمولاً انجمن‌های آپارتمان و انجمن‌های ملی املاک و مستغلات سوابق خوبی از این رویه‌ها دارند.
کاربر ۵۷۹۵۵۱۷

حجم

۲۹۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۶ صفحه

حجم

۲۹۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان