دانلود کتاب صوتی خودت باش دختر با صدای الهه پرسون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودت باش دختر اثر الهه پرسون

دانلود و خرید کتاب صوتی خودت باش دختر

معرفی کتاب صوتی خودت باش دختر

کتاب صوتی خودت باش دختر کتابی نوشته ریچل هالیس است که یک پیام مهم و اصلی برای بانوان دارد: فقط خود تو مسئول آدمی هستی که می‌شوی! خودت باش دختر در لیست پرفروش‌های آمازون و نیویورک تایمز قرار دارد.

 نسخه صوتی این اثر را با ترجمه‌ی هدیه جامعی و صدای الهه پرسون، می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی خودت باش دختر

کتاب صوتی خودت باش دختر که با نام صورتت را بشور دختر جان هم در ایران منتشر شده است، برای زنان و دختران نوشته شده است. شاید با خود فکر کنید «این کتاب هم مانند بقیه کتاب‌های موفقیت است و همه این کتاب‌ها یک حرف را تکرار می‌کنند، مثبت‌اندیش باش، قوی باش، تو می‌توانی و ...» اما درباره این کتاب اشتباه نکنید. این کتاب قرار نیست به شما حرف تکراری بزند. ریچل هالیس در کتاب خودت باش دختر با بیان سرنوشت خودش و دروغ‌هایی که در موقعیت‌های مختلف زندگی به خودش می‌گفته، می‌خواهد به زنان دنیا بگوید تا وقتی که همچنان درباره مسائل مختلف به خود دروغ بگویند و دروغ‌های دیگران درباره خودشان را باور کنند به درک معنای حقیقی زندگی و شادی و خوشبختی نخواهند رسید. پیام اصلی این کتاب برای دختران این است: «از باور کردن دروغ‌هایی که درباره‌تان گفته می‌شود دست بردارید تا تبدیل به همان کسی شوید که واقعاً هستید»

 نویسنده این اثر، ریچل هالیس در مقدمه کتابش نامه‌ای سرگشاده به تمامی دختران و زنان نوشته‌ و در آن یک حقیقت را بازگو کرده است:

«کدام حقیقت؟ تو و فقط خود تو مسئول آدمی هستی که می‌شوی و همچنین مسئول میزان شادی و رضایتی که از زندگی داری. این مفهوم اصلی کتاب من است. من قرار است برای شما صدها داستان خنده‌دار، عجیب، خجالت‌آور، غم‌انگیز یا مسخره تعریف کنم که تمامشان به یک حقیقت ختم می‌شوند: زندگی تو به خودت بستگی دارد.» 

کتاب صوتی خودت باش دختر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی خودت باش دختر برای تمام دختران و زنانی که دوست دارند در زندگیشان تغییرات اساسی به وجود بیاورند و یاد بگیرند که چطور باید از زندگی لذت برد، جذاب و شنیدنی است. 

درباره‌ی ریچل هالیس

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وبسایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند. ریچل هالیس به عنوان آنتونی رابینز خانم‌ها هم شناخته می‌شود و سبک زندگی و لحن ساده و خودمانی او باعث شده تا الهام‌بخش افراد زیادی در سراسر جهان باشد. او در جهت توانمندسازی زنان فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد و همچنین نامش در بین لیست ۳۰ کارآفرین زیر ۳۰ سال منتشر شده است. کتاب‌های زیادی از او به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است که خودت باش دختر و شرمنده نباش دختر از آن جمله‌اند.

جملاتی از کتاب صوتی خودت باش دختر

از فردا شروع می‌کنم

شمار رژیم‌هایی که تا به حال گرفته‌ام از دستم در رفته است. نمی‌توانم تعداد دفعاتی را که برای رفتن به باشگاه برنامه‌‌ریزی کرده و به آن عمل نکرده‌ام، حساب کنم. فکر می‌کنید تا به حال چندبار برای ماراتن ثبت‌نام کرده‌ام و ورودی‌اش را هم پرداخت کردم اما بعد تظاهر کردم تاریخ شروع تمریناتم را فراموش کرده‌ام؟

مثل خیلی از زن‌های دیگر، من هم تا سال‌ها این عادت را داشتم. ما درباره‌ی کارهایی که دوست داریم انجام دهیم حرف می‌زنیم. اما وقتی زمان عمل فرا می‌رسد خیلی سریع‌تر از جمع کردن میز ورق‌بازی، پرونده‌ی تصمیماتی که گرفته و اهدافی را که داشته‌ایم، می‌بندیم. شاید این عادت را به وجود آورده‌ایم چون اینطور به ما یاد داده‌اند...


معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظرات کاربران

محدثه
۱۳۹۸/۰۸/۳۰

بخوام کتاب رو خلاصه کنم:ما زنان با پیشینه تربیتی مون دروغ های مخربی رو به عنوان باور پذیرفتیم.ریچل هالیس در سراسر این کتاب به صورت مستقیم و غیرمستقیم این باورهای مخرب رو هدف قرار میده.نثر کتاب ساده و روان هست

- بیشتر
GoLnAz
۱۳۹۹/۰۶/۲۶

کتاب خوبی بود. چقدر انگیزه میده برای رسیدن به اهداف. «««ما میتوانیم 💪👍»»» گویندگیش رو هم من دوس داشتم. بسیار ساده و روان و دل نشین

goli.sh
۱۳۹۸/۰۱/۲۶

اصلا باهاش ارتباط نگرفتم تا فصل ۵ گوش دادم ولی حقیقتا به من اون انگیزه و انرژی که همه میگفتن و تعریف میکردن رو نداد .. توهین به اونهایی که خوششون میاد نباشه ولی یکم سطحی بنظرم میاد و نویسنده

- بیشتر
فاطمه
۱۳۹۹/۰۱/۱۰

خیلی عالی بود، خواننده هم صدای قشنگ و گیرایی داره

mina m
۱۳۹۹/۰۴/۲۸

من که به شخصه عاشقشم.حالمو خیلی خوب میکنه. گویندگی هم عالی و پر از انرژی مثبت

mina
۱۳۹۸/۰۸/۲۰

یکی از بهترین کتاب هایی ک خوندم.با یک صدای بینظیر که خیلی مرتبط با داستان بود و ادم فکر میکرد خود ریچل داره میخونه. لطفا بقیه ی کتاب های هالیس رو هم خانم پرسون صوتی کنند😍😍😍

نازگل
۱۳۹۹/۰۸/۱۴

خیلی زیباست امید وارم شماهم دوستش داشته باشید

Mahsa Tn
۱۳۹۹/۰۲/۲۵

خیلی عالییی بود😍فکر میکردم کتاب صوتی جالب نباشه ولی انقدر گوینده خوب صحبت میکرد ، که من به این نتیجه رسیدم اگر میخوندم در اون حد تاثیر گذار نبود که صوتیش بود .

Delbar
۱۳۹۸/۰۸/۱۷

زیبا و پر از حس خوب 💜🧡💛 دخترا این کتاب و کتاب زنان زیرک رو حتما بخونید

زهرا
۱۳۹۸/۰۴/۱۳

من کتابهای انگیزشی زیادی خوندم وپادکست های زیادی گوش کردم ولی به نظرمن خوبه

زمان

۷ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۴۱۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۴۱۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان