دانلود و خرید کتاب اختلال تورت پروین دقیقیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اختلال تورت اثر پروین دقیقیان

کتاب اختلال تورت

انتشارات:نشر دانژه
امتیاز:
۴.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اختلال تورت

«اختلال تورت» اختلالی روانی نیست؛ بلکه اختلالی عصبی ـ مغزی است که در اثر نامتعادل بودن فعالیت‌های شیمیایی مغز به وجود می‌آید که پیش‌زمینهٔ ارثی دارد. آموختن هر چه بیشتر این اختلال بهترین و موثرترین روش مبارزه و سازش با آن است.

این کتاب، راهنمایی است برای افراد مبتلا به «اختلال تورت»؛ والدینِ کودکان مبتلا؛ آموزگاران؛ دوستان و سایر افراد خانوادهٔ مبتلایان به اختلال تورت.

این اختلال در جامعهٔ کنونی ایران چندان شناخته شده نیست، اما به نظر می‌رسد، درصد قابل توجهی به این اختلال مبتلا هستند و این درصد رو به افزایش است.

در این کتاب جنبه‌های پزشکی، بیولوژیکی-عصبی و جدیدترین نتایج بدست آمده از پژوهش‌های علمی و فرضیه‌های پذیرفته شده در ارتباط با این اختلال، به طور خلاصه و با زبانی ساده به تحریر در آمده است.

اختلال تورت کشنده نیست، درمان قطعی هم ندارد، لیکن کاهش نشانگان و سازگاری با آن امکان پذیر است. آموختن هر چه بیشتر در مورد این اختلال بهترین و مؤثرترین روش مبارزه و سازش با آن است. روش‌ها و تکنیک‌های سازشی مختلفی توسط متخصصان و مبتلایان به این اختلال بررسی شده که نتایج بسیار مؤثری دربر داشته است و در این کتاب به برخی از آنها اشاره شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
مبتلایان به اختلال تورت و سایر اختلال‌های ژنتیکی، هنگامی که از ضریب هوشی بالایی برخوردارند، و مشکلات اخلاقی و رفتاری مانند خشم، سوءظن، منفی گرایی، اعتیاد، افکار و رفتار وسواسی مفرط نداشته باشند، می‌توانند در زندگی بسیار موفق و ارزشمند باشند. توجه به نشانه‌های بارز اختلالی که در کودک مبتلا دیده می‌شود و هدایت و راهنمایی کودک برای کار بردشان در راه‌های سالم و ارزشمند، در شکوفایی استعدادهای ذاتی او بسیار مؤثرند.
میثم

حجم

۳۷۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۳۷۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۲۴,۴۰۰
تومان