دانلود و خرید کتاب فراموشی: مجموعه بیست و نه داستان بسیار کوتاه از نویسندگان معاصر آمریکا ترجمه آرتوش بوداقیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فراموشی: مجموعه بیست و نه داستان بسیار کوتاه از نویسندگان معاصر آمریکا اثر آرتوش بوداقیان

کتاب فراموشی: مجموعه بیست و نه داستان بسیار کوتاه از نویسندگان معاصر آمریکا

معرفی کتاب فراموشی: مجموعه بیست و نه داستان بسیار کوتاه از نویسندگان معاصر آمریکا

مجموعه داستان‌‌های این مجموعه از نوع داستان‌‌های بسیار کوتاه یا Flash Fiction است.

در سال‌‌های اخیر در ایالات متحده امریکا، این نوع داستان خود ژانر ادبی مستقلی را تشکیل داده و بسیار مورد توجه خوانندگان و به‌‌خصوص طرفداران داستان‌‌های کوتاه قرار گرفته‌‌ است.

این نوع داستان‌ها در سال‌های اخیر جزو پر فروش‌‌ترین‌‌ها در امریکا بوده‌‌، چون به‌‌سرعت به نیاز خواننده - که تقریبا تمامی ساعات روزش در کار و رفت و آمد از منزل به محل کار می‌‌گذرد - پاسخ می‌‌دهد.

سوژه اکثر داستان‌‌ها، که هر یک برشی است بسیار بسیار کوتاه از روابط، حوادث و زندگی اجتماعی امریکای معاصر، به‌‌راستی حیرت‌‌انگیز و تکان‌‌دهنده‌‌ است.

نظرات کاربران

عباس
۱۳۹۴/۰۸/۱۸

من فقط یکی از داستان های نمونشو خوندم که البته چنگی به دل نزد

بامداد رو
۱۳۹۴/۰۸/۱۷

داستان هاش به شدت آبکی و بدون جریان هستند. مثل اینکه جریان این باشه: من تو مترو نشستم قطار میاد من سوار میشم! وای چقدر شلوغه. دفعه بعد با تاکسی میرم که دیر سر کار نرسم. چون رئیسم قول اضافه

- بیشتر
بهزاد
۱۳۹۵/۰۴/۰۶

بسیاری از داستانای این مجموعه اصلا داستان نیستن یعنی اول و وسط و پایان ندارن. یکی از داستانای خوبش آخرین داستانشه که یه نویسنده معروف نوشته. با این حال فک کنم بقیه شون نا نویسنده هستن

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
همه جاسوسی یکدیگر را می‌کردند و همه یکدیگر را لو می‌داند. هیچ‌کس عملاً نمی‌دانست مسئول این دستگیری‌ها چه کسانی هستند و احکام دستگیری را چه مراجعی صادر می‌کنند. همگان این احساس را داشتند که شخصا در اداره امور شهر و دستگیری‌ها نقش دارند و در عین حال دارند مدت محکومیت‌شان را طی می‌کنند. همه لباس مشابه می‌پوشیدند و از حقوق مشابه برخوردار بودند و همه نیز تحت بازداشت سر کارشان می‌رفتند درست مثل این‌که هیچ اتفاقی نیفتاده است. مردم زندگی عادی‌شان را می‌کردند و اگر کسی از آن‌ها سؤال می‌کرد احتمالاً می‌گفتند شادند و از زندگی‌شان راضی‌اند. سال‌ها بعد آن‌ها اساسا انکار کردند که دستگیری و بازداشتی در کار بوده و ادعا کردند همه این حرف‌ها ساخته و پرداخته تاریخ‌نویسانِ سانسورچی و دروغ‌پرداز و بدسگال بوده است.
جعفر خاکسار
بعد از این‌که بچه‌ها به سینما رفتند داخل تابوت دراز کشیدیم و درب تابوت‌ها را بستیم. تابوت‌فروش گفته بود یکی از تابوت‌ها ممکن است به قدر کافی بزرگ نباشد. خنده‌مان گرفت آخر سن زیاد، ما را کوچک و چروکیده کرده و خیلی راحت در تابوت‌ها جا گرفتیم. داخل تابوت عین سالن سینما تاریک تاریک است عین تاریکی سالن سینماهایی که ما قبلاً عادت داشتیم در صندلی‌های ردیف آخر آن‌ها هی گردن‌مان را به چپ و راست دراز کنیم تا پرده سینما را بهتر ببینیم ولی حالا البته هیچ فیلمی نمایش نمی‌دهند فیلم مدت‌هاست که تمام شده و تنها صدایی که به گوش می‌رسد صدای تکه انتهائی نوار فیلم است که همین‌طور هرز دور حلقه می‌چرخد و می‌چرخد.
جعفر خاکسار

حجم

۸۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

حجم

۸۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان