دانلود و خرید کتاب هنر جنگ در کارآفرینی استیون پرسفیلد ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر جنگ در کارآفرینی اثر استیون پرسفیلد

کتاب هنر جنگ در کارآفرینی

معرفی کتاب هنر جنگ در کارآفرینی

« هنر جنگ در کارآفرینی» کتابی نوشته استیون پرسفیلد با مقدمه رابرت مک‌کی، درباره پشت سرگذاشتن موانع برای کارآفرینی است. این اثر ۳ بخش دارد. در بخش اول با نام «مقاومت» پرسفیلد سعی دارد که مقاومت را به عنوان دشمن درجه یک، خلاقیت به ما معرفی کند. این دشمن درجه یک، با ظاهری کاملاً فریبانه و توصیه‌هایی ظاهراً هوشمندانه قصد دارد جلوی رشد و خلاقیت ما را بگیرید. استیون، چهرهٔ واقعی طفره رفتن را به استادی برملا می‌کند. وی در بخش دوم ، «جنگ با مقاومت و حرفه‌ای شدن در آن»، فرایند حرفه‌ای شدن گام به گام را در غالب مفاهیمی چون صبر، مداومت، مسئولیت‌پذیری و نهایتاً تسلط بر خویش بررسی می‌کند. اما در بخش سوم به نام «فراسوی مقاومت»به منابع بی‌نظیری که در ماورای ما قرار دارد اشاره می‌کند. وی در این بخش از کتاب می‌گوید: «زمانی که شما آستین‌ها را بالا می‌زنید و دست به کار می‌شوید همانند یک آهن‌ربای پرقدرت افکار و اندیشه‌های بی‌نظیر همراه با آگاهی به سمت شما جذب می‌شود. هنرمند واقعی در این جنگ کسی است که ارتباط ذاتی بین چیزهای مختلف را کشف کرده و بُعد سومی را خلق می‌کند.

نظرات کاربران

بهاره مظاهری
۱۳۹۹/۰۴/۱۳

دیدگاه نویسنده رو اصلا نپسندیدم. چندتا نکته مفید توی کتاب بود ولی بقیه ش به نظر من مخلوطی از توهم و عرفانهای عجیب و غریب و به درد نخور بود.

631390
۱۳۹۸/۰۸/۲۳

کتاب خوبیه، ولی این عکس مسخره چیه تو همه صفحه‌ها هست؟؟؟؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
جنگجوهای حرفه‌ای به دنبال هدف‌هایی هستند که آنها را به چالش می‌کشد، رشد می‌دهد و کلی اطلاعات می‌دهد. پس هر بار که با حرکت در این مسیر یا شروع یک کار، آب در دهانتان خشک شد، ضربان قلبتان بالا رفت و در جای خود میخکوب شدید، ایمان بیاورید که کارتان درست است. قبول اموری که در آنها ترس وجود ندارد وقت تلف کردن است.
بهاره مظاهری
مقاومت با به شک انداختن شما به توانایی‌هایی که دارید، شما را از انجام کارهای فوق‌العاده باز می‌دارد. روبرو شدن با سئوالاتی مثل «آیا توانایی لازم را دارم؟»، «آیا لیاقت این جایگاه را دارم؟» شما را از ادامهٔ راه مأیوس کرده و شوق و ذوق شما را کور می‌کند. هنرمند واقعی با ظاهر شدن این سئوالات به درست بودن مسیر و حرکت خود ایمان می‌آورد.
بهاره مظاهری
زمانیکه شما به دنبال ارتقاء معنوی، اخلاقی یا کاری هستید و دست به کار خلاقانه‌ای می‌زنید، باید منتظر ظهور مقاومت باشید. به همین خاطر اگر در مؤسسهٔ مادر ترزا در کلکته به کارهای عام‌المنفعه مشغول هستید و قصد ترک آن کار و روی آوردن به کارهایی مثل بازاریابی تلفنی را دارید خیالتان از طرف مقاومت راحت باشد، مقاومت در این مواقع حتی بلیط افتخاری هم به شما تقدیم می‌کند. به عبارتی اگر هیچ مقاومتی را در مسیرتان حس نکردید بدانید که به بی‌راهه می‌روید.
بهاره مظاهری
هدف اصلی مقاومت در حمله‌هایش زخمی کردن و آزردن نیست، او تنها با هدف کشتن حمله می‌کند. هدف آن از بین بردن جوهر وجود ماست. مقاومت با تمام وجود به سمت استعداد و توانایی‌های ما حمله می‌کند تا جلوی رشد ما را بگیرد. این استعداد در حرفه و کسب و کار ما نمود پیدا می‌کند و وقتی برای پیشرفت آن آستین بالا می‌زنیم مقاومت با تمام قوا ظاهر می‌شود.
طاقچه طاها و بدرالله
حرفه‌ای از انتقادات برای تحریک ترس و حرکت سریع‌تر به سمت قله‌های موفقیت بهره می‌برد.
طاقچه طاها و بدرالله
اینکه چند صفحه کار کرده‌ام! آیا چیزهایی که نوشته‌ام خوب است یا خیر! اصلاً مهم نیست و من به هیچ وجه به آن فکر نمی‌کنم. بلکه چیزی که برای من مهم است آن است که من برای انجام کار خود وقت گذاشته‌ام تمام توان خود را به کار گرفته‌ام. به عبارتی من در این پروسه دماغ مقاومت را به خاک مالیدم و بر آن پیروز شده‌ام.
yumi
پیروان این مکتب معتقد هستند که در کنار هر گیاهی فرشته‌ای فریاد می‌زند: «رشد کن، رشد کن.» من حتی از این هم جلوتر رفته‌ام و معتقدم که در کنار هر انسانی فرشته‌ای بزرگ وجود دارد که از وی می‌خواهد «متمول شو!»
hilda
فرشتگان همیشه در کنار ما هستند ولی ما قادر نیستیم آنها را ببینیم. فرشتگان دیده نمی‌شوند ولی گوش می‌دهند آنها جهان آدم‌ها را درست درک نمی‌کنند، رنگ‌ها را نمی‌شناسند، عشق را تجربه نکرده‌اند ولی احساسات انسانی را متوجه می‌شوند. رسالت آنها کمک کردن به ماست، بیدار کردن ما و گوش کشان کشاندن ماست.
hilda
این اثر در سطوح بالا وجود داشته و در وجود وی تجلی یافته است.
hilda

حجم

۱۴۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۴۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان