دانلود کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن اثر ویلیام. اچ. مک‌ریون

دانلود و خرید کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن

معرفی کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن

کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن از ویلیام اچ. مک ریون در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار منتشر شد. ویلیام مک‌ریون که ژنرال بازنشسته‌ی نیروی دریایی ارتش آمریکاست با بیان برخی خاطرات خود در دوران حضور در ارتش آمریکا نکاتی را بیان می‌کند که به گفته‌ی خودش چیزهایی کوچکی هستند که می‌توانند زندگیتان را تغییر دهند. این کتاب که در دسته کتاب‌های خودیاری قرار می‌گیرد جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۷ بوده است.

نسخه صوتی این کتاب با ترجمه‌ی حسین گازر و با صدای میلاد فتوحی توسط انتشارات آوانامه منتشر و برای خرید و دانلود در طاقچه ارائه شده است.

درباره و خلاصه کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن

دریاسالار ویلیام اچ. مک‌ریون که مدت‌زمان طولانی به عنوان ژنرال نیروی دریایی در ارتش آمریکا خدمت کرده است، عقیده دارد که اگر می‌خواهید دنیا را تغییر دهید کافی است از مرتب کردن تختخوابتان شروع کنید. مک‌ریون در دوران سربازی و آموزش و همچنین خدمت در نیروی دریایی چگونگی اثرگذاری مسائل کوچک مثل مرتب کردن تختخواب در زندگی را تجربه کرده است و در کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن با بیان برخی خاطرات و تجربیاتش در ده فصل و ده توصیه کوچک به شما کمک می‌کند تا با تمرین برخی درس‌های کوچک تغییرات بزرگی در زندگیتان ایجاد کنید.

ویلیام مک‌ریون در مقدمه‌ای خلاصه‌ی زندگی‌اش و نظر خود درباره‌ی چگونگی اثرگذاری چیزهای کوچکی مانند مرتب کردن تختخواب در زندگی‌اش را توضیح می‌دهد و سپس به شرح توصیه‌های خود می‌پردازد. این ده توصیه عبارتند از: کار امروز را به فردا مگذار، تو به تنهایی از عهده‌اش بر نمی‌آیی، تنها چیزی که مهمه وسعت قلب شماست، زندگی عادلانه نیست به مسیرت ادامه بده، شکست باعث قوی‌تر شدن شما می‌شود، باید جسارت زیادی داشته باشی، در برابر زورگوها بایستید، در موقعیت درست قرار بگیرید، به دیگران امید بدهید و هرگز تسلیم نشو!

مک‌ریون برای توضیح هر توصیه یک موقعیت دشوار از میان موقعیت‌های فراوانی که در ۳۷ سال خدمت در ارتش آمریکا تجربه کرده است را شرح می‌دهد و از دل روایتی که تعریف کرده است، چگونگی اهمیت توصیه کوچکی که داشته است را شفاف می‌کند. ویلیام مک‌ریون برای اولین بار در هفدهم ماه مه سال ۲۰۱۴ در یک سخنرانی انگیزشی در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه تگزاس و با الهام گرفتن از شعار دانشگاه که «آنچه از اینجا شروع می‌شود، دنیا را تغییر می‌دهد.» است، توصیه‌های این کتاب را ارائه کرده بود. این سخنرانی در فضای مجازی بیش از ده میلیون بار بازدید داشته است و بعدتر ویلیام مک‌ریون توصیه‌های بیان‌شده در آن سخنرانی را به صورت کتابی کوتاه (کتاب حاضر) بازنویسی کرده است. نشریه‌ی وال استریت با اشاره به حضور این کتاب در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز نوشت:‌ «این کتابی است که هر رهبری در آمریکا باید آن را بخواند.»

کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن به ترجمه‌ی حسین گازر و با صدای میلاد فتوحی و به مدت دو ساعت و ۳۵ دقیقه ضبط شده است.

شنیدن و دانلود این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌دهیم؟

اگر شما از جمله افرادی هستید که به یادگیری نکات کوچک ولی اثرگذار برای ایجاد تغییرات بزرگ در زندگیتان علاقمندید و به مراقبت از خود و خودیاری کردن اهمیت می‌دهید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

چرا باید کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن با صدای میلاد فتوحی را بشنویم؟

کتاب صوتی «تختخوابت را مرتب کن» کتاب کوتاه ولی بسیار اثرگذاری است که با شنیدن آن و به کار بستن توصیه‌های ویلیام مک‌ریون می‌توانید تغییرات مثبت زیادی در زندگیتان ایجاد کنید. علاوه بر این ویلیام مک‌ریون در هر بخش از کتاب برای شفاف کردن توصیه‌های خود خاطراتی از دوران خدمت خود در ارتش آمریکا بیان کرده است که شنیدن آن‌ها بسیار ارزنده خواهد بود.

درباره ویلیام اچ مک ریون

ویلیام اچ. مک ریون، متولد ۶ نوامبر ۱۹۵۵، ژنرال بازنشسته‌ی نیروی دریایی ارتش آمریکاست که هم‌اکنون ریاست دانشگاه سیستم تگزاس را بر عهده دارد. وی در ۳۷ سال خدمت خود به ارتش آمریکا در تمام سطوح نظامی فرمانده بوده است. در آخرین ماموریت، ویلیام مک‌ریون به عنوان یک دریاسالار چهارستاره فرمانده‌ی کل نیروهای عملیات ویژه‌ی ایالات متحده بود. مک‌ریون در طی مدت‌زمان خدمت خود در نیروی دریایی ارتش آمریکا جوایز و مدال‌های فراوانی دریافت کرده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سه مدال خدمات ویژه دفاعی اشاره کرد.

در سال ۲۰۱۴ پس از ۳۷ سال خدمت در نیروی دریایی ارتش، ویلیام مک‌ریون بازنشست شد. او چند ماه بعد به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست دانشگاه سیستم تگزاس معرفی و در ۵ ژانویه ۲۰۱۵ به این سمت منصوب شد. مک‌ریون پس از بازنشست شدن از نیروی دریایی ارتش با بهره‌گیری از تجربیات کسب‌کرده در مدت خدمت در ارتش سه کتاب با نام‌های «تختخوابت را مرتب کن: چیزهای کوچکی که می‌توانند زندگی شما را تغییر دهند...و شاید دنیا را.» (در سال ۲۰۱۷)، «داستان‌های دریا: زندگی من در عملیات‌های ویژه.» (در سال ۲۰۱۹) و «راز قهرمانی: رازهایی از زندگی شرافتمندانه.» (در سال ۲۰۲۱) منتشر کرده است. دو کتاب «تختخوابت را مرتب کن» و «راز قهرمانی» در حوزه‌ی خودیاری قرار دارند و کتاب «داستان‌های دریا» در واقع شامل خاطرات و روایات عملیات‌های مهمی است که ویلیام مک‌ریون به عنوان ژنرال نیروی دریایی ارتش آمریکا در آن‌ها حضور داشته است. از جمله این این عملیات‌ها می‌توان به دستگیری صدام و یا کشتن بن‌لادن اشاره کرد.

ترجمه‌های فارسی

کتاب تختخوابت را مرتب کن برای اولین در سال ۱۳۹۶ توسط مهدی، علی و محمدهادی آقاجانی با عنوان «تختخوابت را آنکادر کن» ترجمه شده است. پس از آن مترجمین دیگری از جمله عرفان بنداد، مریم کیایی و بامداد صالحی این کتاب را به فارسی برگردانده‌اند. ولی از بین ترجمه‌های متعدد این کتاب، ترجمه‌ی حسین گازر پرفروش‌ترین ترجمه‌ی این کتاب بوده است.

کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن مناسب کدام رده‌ی سنی است؟

کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن در دسته کتاب‌های غیرداستانی خودیاری قرار می‌گیرد و سن پیشنهادی برای مطالعه‌ی آن +۱۲ سال است.

بخش‌هایی از کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن

«در برهه‌هایی از زندگی، همگی با لحظه‌ی تاریکی روبه‌رو می‌شویم. اگر این لحظه‌ی از دست دادن یکی از افرادی که عاشقش هستید نباشد، در این صورت چیز دیگری روحیه‌ی شما را خرد می‌کند و به تفکر در زندگی وا می‌دارد. در آن لحظه تاریک و سرد، به درون خود رجوع کنید و بهترین خود باشید.»

«هیچ‌یک از ما از لحظات دردناک زندگی در امان نیستیم. مثل آن قایق پارویی کوچک که اساس تمرینات دوره‌ی نیروی دریایی ما بود، لازم است که همه‌ی ما گروهی از افراد خوب و درست را برای رسیدن به مقصد زندگی در کنار خود داشته باشیم. شما به تنهایی از پسِ پارو زدن برنمی‌آیید. کسی را پیدا کنید تا زندگی خود را با آن قسمت کنید. تا جایی که امکان دارد دوست پیدا کنید و هرگز فراموش نکنید که موفقیت شما در گرو دیگران است.»

«سرهنگ دوم ارتش که مسئول ماموریت آزادسازی بود، به من اطلاع داد که باید حمله‌ی خطرناکی را در روز انجام دهند. بدتر از همه این بود که تنها راه برای انجام موفق عملیات فرود سه هلیکوپتر نیروی نجات در میان آن محوطه‌ی کوچک بود. ما در مورد گزینه‌های دیگرِ تاکتیکی صحبت کردیم ولی سرهنگ دقیقا درست می‌گفت؛ اگر شانس غافلگیر کردن دشمن را داشته باشید، بهتر است شبانه برای عملیات نجات اقدام کنید، ولی این بار اینگونه نبود و اگر نمی‌جنبیدیم گروگان‌ها جابه‌جا و یا کشته می‌شدند.

من ماموریت را تایید کردم و ظرف چند دقیقه، نیروی نجات سه هلی‌کوپتر شاهین سیاه را اعزام کرد و در مسیر محوطه‌ی گروگان‌گیری مستقر شدند.»

معرفی نویسنده
ویلیام. اچ. مک‌ریون

ویلیام اچ مک ریون بازنشسته‌ی نیروی دریایی ایالات متحده است که در ۶ نوامبر ۱۹۵۵ در پاین‌هرست در کارولینای شمالی متولد شد. پدرش یک افسر نیروی هوایی بود و خانواده‌اش در کودکی ویلیام به تگزاس نقل مکان کردند. مادر مک ریون در تگزاس به دنیا آمده بود و خود مک ریون نیز به شدت به این ایالت احساس تعلق می‌کرد.

نظرات کاربران

nosratyhassan
۱۳۹۷/۱۲/۲۳

اگر در زندگی انگیزه ای ندارید و خود را بسیار بسیار بیچاره تصور می کنید این کتاب برایتان مفید خواهد بود اگر هم هدفمند هستید باز هم این کتاب پیشنهاد خوبی خواهد بود

ارمین ارمینی
۱۳۹۸/۰۱/۳۰

چیز خاصی نبود اگر کتاب های دیگر انگیزشی خوانده باشید مطالب همان گونه بود. چیز جدیدی نداشت

Najmeh
۱۳۹۸/۰۹/۰۴

نسبت به کتاب های انگیزشی دیگه سطح پایینتری داشت ولی در مجموع خوب بود مخصوصا اینکه فقط یه مشت حرف و شعار نبود و توی زندگی خودش به کارگرفته بود ، بنظرم برای کسانی که میخوان کتاب های انگیزشی رو

- بیشتر
Kaveh Bz
۱۳۹۸/۰۱/۲۷

من میانگین هر هفته بیشتر از 1کتاب میخونم واقعا کتاب عمیقی نیست صرفا تجربه های جنگی یک ارتشی آمریکا هست

گیتی
۱۳۹۸/۱۰/۰۹

نسخه چاپیش رو خوندم.خیلی خوب بود.چقد از اراده و پشتکارشون لذت بردم.چقد از مثبت اندیشی و امیدواریشون به آینده با وجود مشکلات و درجا نزدن و تلاش دوبارشون حس خوبی بهم دست داد.

بهاره دادرس
۱۳۹۸/۰۹/۰۴

اجرای قوی و خوبی داشت به نظرم🤗🤗🤗

احمدرضا دارایی
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

این کتاب برای دوستانی ک علاقه به کتب کم حجم و انگیزشی دارند مناسبه و ارزش یک بار مطالعه رو داره.

Mehrnaz Tavakoli
۱۳۹۸/۰۵/۲۱

مطالب تکراری بودن و برای کسی که تازه میخواد کتاب انگیزشی بخونه خوبه

Mahdiye
۱۳۹۸/۰۱/۲۰

دوستش داستم مخصوصا فصل ١٠

نیلوفر
۱۳۹۹/۱۱/۲۴

کتاب خوبی بود مخصوصا پخش اخر *_* ارزش یکبار خوندن داره (یا گوش دادن) و گویندگی عالی ♡

زمان

۲ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱۴۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱۴۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۳,۰۰۰
تومان