دانلود و خرید کتاب او را بشناسیم؛ معرفت امام زمان (عج) (جلد ۲) ابراهیم شفیعی سروستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب او را بشناسیم؛ معرفت امام زمان (عج) (جلد ۲) اثر ابراهیم شفیعی سروستانی

کتاب او را بشناسیم؛ معرفت امام زمان (عج) (جلد ۲)

معرفی کتاب او را بشناسیم؛ معرفت امام زمان (عج) (جلد ۲)

«او را بشناسیم» دومین جلد از مجموعه کتاب‌های «فرهنگ مهدویت و انتظار» به قلم ابراهیم شفیعی سروستانی است. این مجموعه ارزشمند نخستین گام در جهت افزایش و ارتقای «دانش مهدوی» عموم علاقه‌مندان منتظر است. مجموعه‌ای که مهم‌ترین سرفصل‌های لازم برای دانستن و پیوند‌خوردن با مهدویت را درخود دارد و خواننده جوینده را از مطالعات پراکنده و متکثر بی‌نیاز می‌کند. این مجموعه را می‌توان پایه آموزش عمومی معلمان، مربیان تربیتی، دانشجویان و سایر جویندگان این دانش قرار داد. امید است که دستیار و همسفر خوبی در شناخت مهدویت و قدم نهادن در طریق انتظار باشد. «او را بشناسیم» در سه فصل به ضرورت و مفهوم معرفت امام، ویژگی‌های امامان معصوم و مبانی معرفت امام می‌پردازد.
جاهلیت مدرن در رویارویی با امام زمان (ع)
اسماعیل شفیعی سروستانی
دجال (۱۰۰ پرسش و پاسخ درباره دجال)
حیدر کامل
عالم ذرّ، میعادگاه عهد امام و عهد با امام
اسماعیل شفیعی سروستانی
منم مهدی (جلد ۱)
ابراهیم شفیعی سروستانی
پایان غیبت و سنت غیبت در میان انبیاء سلف
اسماعیل شفیعی سروستانی
جهان موعود؛ آشنایی با ویژگی‌های جهان پس از ظهور (جلد ۵)
ابراهیم شفیعی سروستانی
شش ماه پایانی
مجتبی السّاده
قوم نشان‌شده (نقش ایران و ایرانیان در واقعه شریف ظهور)
اسماعیل شفیعی سروستانی
چشم برزخی
سید علی نجفی
اینک آخرالزمان؛ آشنایی با نشانه‌های ظهور و آخرالزمان (جلد ۴)
ابراهیم شفیعی سروستانی
آل یاسین
اسماعیل شفیعی سروستانی
معرفت امام
اسماعیل شفیعی سروستانی
جلوه‌های انتظار؛ مهدویت و مناسبت‌ها (جلد ۷)
ابراهیم شفیعی سروستانی
چشم به راه! مبانی و کارکردهای انتظار (جلد ۳)
ابراهیم شفیعی سروستانی
دعوت به او؛ بایسته‌های گسترش فرهنگ مهدویت (جلد ۶)
ابراهیم شفیعی سروستانی
معرفت امام زمان (عج) و تکالیف منتظران
ابراهیم شفیعی سروستانی

نظرات کاربران

سیّد جواد
۱۴۰۲/۰۷/۱۹

کتاب ۵۱۲ از کتابخانه همگانی (بینهایت)، پیامبر اسلام در حدیثی متواتر فرمودند: هرکس بمیرد و امام زمانش را نشناسد، به مرگ جاهلیت از دنیا رفته است! این جلد در رابطه با معرفت و شناخت امام معصوم ( و امام عصر ما، حضرت

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
به ابوعبدالله (امام صادق)‌ (ع) عرض کردم: آیا رسول خدا (ص) فرمود: «کسی که بمیرد و امامش را نشناسد به مرگ جاهلی از دنیا رفته است»؟ فرمود: آری. گفتم: جاهلیت کامل یا جاهلیتی که امامش را نشناسند؟ فرمود: جاهلیت کفر و نفاق و گمراهی.
"Shfar"
به همین دلیل در زیارت جامعه کبیره می‌خوانیم: هر کس خدا را می‌خواهد، به شما آغاز می‌کند و هر کس او را به یگانگی می‌شناسد، از شما می‌پذیرد و هر کس آهنگ او دارد، به شما رو می‌کند.
azadi
در روایات فراوانی، اهل بیت عصمت و طهارت: به «باب حطّه» یا دری که ورود به آن موجب ریختن گناهان می‌شود، تشبیه شده‌اند.
azadi
به بقای او دنیا باقی است و به برکت او مردم روزی داده می‌شوند و به وجود او آسمان و زمین پابرجاست
Nahle
می‌توان گفت: امامان معصوم (ع) از پیش خود نه چیزی می‌گویند و نه کاری انجام می‌دهند، بلکه آنها هر آن چه می‌گویند و هر آن چه انجام می‌دهند، همه به امر خداست. ازاین‌رو، آنها معیار تشخیص حق و باطل و بیان کننده حلال و حرام الهی‌اند و مردم با تسلیم در برابر آن‌ها می توانند به راحتی به راهی که خشنودی خداوند در آن است، رهنمون شوند
azadi
آن حضرت در روایت دیگری خطاب به امیرمؤمنان علی (ع) می‌فرماید: ای علی! تو را دوست ندارد مگر کسی که از دامان پاکیزه‌ای به دنیا آمده و با تو کینه‌ورزی نمی‌کند، مگر کسی که از دامان ناپاکی متولد شده است و تو را به سرپرستی نمی‌گیرد مگر مؤمن و با تو دشمنی نمی‌کند مگر کافر.
Nahle
امام باقر (ع) از پیامبر اعظم (ص) نقل می‌کند که آن حضرت خطاب به امیر مؤمنان علی (ع) فرمود: من و یازده تن از فرزندانم و تو ای علی! لنگرهای زمین هستیم. خداوند به وسیله ما زمین را استوار کرده است که ساکنانش را در دل خود فرو نبرد. هنگامی که دوازده فرزندم از روی زمین بروند، زمین ساکنانش را در دل خود فرو می‌برد و به آنها مهلت داده نمی‌شود.
Nahle
سپس حسن، سپس حسین، سپس علی زاده حسین، سپس محمد زاده علی، سپس جعفر زاده محمد، سپس موسی زاده جعفر، سپس علی فرزند موسی، سپس محمد فرزند علی، سپس علی فرزند محمد، سپس حسن فرزند علی، سپس علی فرزند محمد، سپس حسن فرزند علی و سپس حجت قائم،
امیرعلی احمدزاده
امام کسی است که ریاست فراگیر در امور دینی و دنیایی را اصالتا نه به نیابت از دیگری در این دنیا به عهده دارد.
علی حقیقی
بی‌تردید مردم در زمان غیبت، از بسیاری از فواید و آثار وجودی حجت‌های الهی نظیر بیان حلال وحرام الهی، تبیین و تفسیر کتاب آسمانی، برپاداشتن حدود الهی، اجرای احکام خدا و... محروم می‌شوند، ولی این بدان معنا نیست که مردم در زمان غیبت به حال خود واگذاشته شده و در وادی نادانی و گمراهی رها شده‌اند. مطالعه تاریخ غیبت امام دوازدهم نشان می‌دهد که اجداد طاهرین آن امام سال‌ها پیش از آغاز غیبت، مردم را برای این دوران آماده کرده و با معرفی فقها به عنوان نایبان عام امامان معصوم، تکلیف آنها را در زمان غیبت روشن ساخته‌اند.
azadi

حجم

۱۶۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

حجم

۱۶۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان