دانلود و خرید کتاب امام خویش را بشناس: جایگاه امام در نظام آفرینش عباس رحیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امام خویش را بشناس: جایگاه امام در نظام آفرینش اثر عباس رحیمی

کتاب امام خویش را بشناس: جایگاه امام در نظام آفرینش

نویسنده:عباس رحیمی
انتشارات:نشر جمال
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب امام خویش را بشناس: جایگاه امام در نظام آفرینش

از آن‏جا که مسئله رهبری از مهم‏ترین مسائل جهان اسلام و ضامن بقای اسلام و هم عِدل قرآن کریم است و جوانان عزیز ما در کشاکشِ فضای پر تلاطم و امواج شکننده فتنه‏‌های امروز، به محور و پناهگاه مطمئن نیاز دارند، ضرورت ایجاب می‌‏کرد جایگاه امام و رهبر در نظام هستی و در اعتقادات اسلامی به اختصار برای آنان توضیح داده شود. کتاب حاضر می‌‏تواند گامی کوتاه در این راستا بردارد؛ از این رو مطالعه آن را به عموم مردم، به ‏ویژه جوانانِ حق‏‌جو توصیه می‏‌کنم.

نظرات کاربران

Shiva Soleimani
۱۳۹۹/۱۱/۱۷

درباره جایگاه، وظایف ، توصیف و اثبات ویژگی های امامان صحبت شده بود به طور کلی در کتاب با ذکر احادیث ،روایات و آیات قرآن. خیلی این کتابو دوست داشتم و بنظرم روان و ساده نوشته شده بود متن جذاب

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
ام‌سلمه از پيامبر صلی‌الله‌عليه‌و‌آله نقل کرد که حضرت فرمودند: هرکس خدا را ملاقات کند در حالی که ولايت علی بن ابی‌طالب عليه‌السلام را قبول ندارد، مانند کسی است که بت‌پرست از دنيا رفته است.
f_altaha
عمار می‌گويد: رسول اکرم صلی‌الله‌عليه‌و‌آله به من فرمودند: «ای عمار! اگر ديدی علی يک سو می‌رود و تمام مردم به سوی ديگر، خلق را رها کن و فقط به دنبال علی عليه‌السلام حرکت کن.»
f_altaha
ابن عباس می‌گويد: به پيامبر صلی‌الله‌عليه‌و‌آله عرض کردم: آيا بهشت جواز می‌خواهد؟ حضرت فرمودند: آری. گفتم: چه چيزی می‌خواهد؟ فرمودند: محبت علی بن ابی‌طالب عليه‌السلام
f_altaha

حجم

۱۲۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱۲۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان