دانلود و خرید کتاب چگونه ذهن زیبا داشته باشیم؟ ادوارد دبونو ترجمه امیر دانش‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه ذهن زیبا داشته باشیم؟ اثر ادوارد دبونو

کتاب چگونه ذهن زیبا داشته باشیم؟

معرفی کتاب چگونه ذهن زیبا داشته باشیم؟

زیبایی ذهن شما از طریق گفت و گو نمایان می‌شود. این کتاب راجع به همین موضوع صحبت می‌کند. ذهن زیبای شما باید از طریق کلام شما نشان داده شود. به همان مقدار که دیگران می‌توانند به زیبایی جسم شما نگاه کنند، می‌توانند به ذهن زیبای شما نیز گوش دهند.

اگر می‌خواهید ذهن خود را زیباتر کنید، حتما می‌توانید. داشتن هوش و استعداد ذاتی و یا دانش، اهمیت زیادی ندارد، بلکه چگونگی استفاده از ذهن حائز اهمیت است واین مطلب دقیقا موضوع بحث این کتاب است.

نظرات کاربران

🌻سپیده 🌻
۱۳۹۵/۱۱/۱۶

ذهن های بزرگ راجع به ایده ها و نظریات بحث می کنند، ذهن های متوسط درباره اتفاقات و حوادث و ذهن های کوچک راجع به مردم.

مریم
۱۴۰۲/۰۴/۰۱

کتاب خوبی هست و نحوی صحبت کردن و بیان ایده ها و روش فکر کردن و.... که بهتر بتوان نظر مخاطب را جلب کند ،به همراه مثال آورده. یک فصل کتاب هم خلاصه شش کلاه تفکر که از همین نویسنده

- بیشتر
atena
۱۴۰۰/۱۰/۱۲

موضوع کتاب جالب و متفاوت هستش ولی ترجمه واقعا خیلی بد ، من بعضی قسمت هارومتوجه نشدم و نتونستم خوندن کتاب رو ادامه بدم . اگر این کتاب رو با ترجمه دیگه ای میشناسید لطفا معرفی بفرمایید.

mhkn
۱۳۹۴/۰۶/۲۵

من فقط بخش نمونه کتاب را خواندم. در این بخش در حال بررسی تاثیر بفرما , بشین و بتمرگ در نفر مقابل است. به نظرم کتاب مناسبی است و حداقل یک بار ارزش خواندن دارد.

Mahsa Yosofi
۱۴۰۲/۰۶/۰۶

در کل کتاب خوبیه بیشتر راجب رفتار و گفتار صحبت میکنه ارزش یک بار خوندن رو داره بعضی از جاهاشو متوجه نمیشدم ترجمه خوب نبود

sara
۱۴۰۲/۱۰/۰۴

عالی👍

unbreakable
۱۳۹۶/۰۲/۱۱

عالی👍👍👍

حامد
۱۳۹۴/۰۶/۲۸

بسیار خوب

🌻سپیده 🌻
۱۳۹۵/۰۹/۱۹

نمونه اش که خیلی مفید هستش من فیلمی یا همین عنوان دیدم"ذهن زیبا" البته مضمونش چیزی دیگه بود.ولی تلاش کاراکتر اصلی برای غلبه به بیملری روحیش,قابل تحسین بود.کاش همه ی ذهن ها.توشون چیزای زیبا بودن😕 ولی... افسوس.......

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴)
خلاصه‌ی بخش چگونه مخلافت کنیم؟ فقط به خاطر اینکه مخالف باشید، مخالفت نکنید. فقط برای نشان دادن زرنگی خود و یا بالا بردن خود در جمع، مخالفت نکنید. همیشه مودبانه و به آرامی مخالفت خود را اعلام کنید نه اینکه خشمگین و پرخاشگر باشید.
seyed
بنابراین در مخالفت کردن، احتمالا باید یکی از چندین اصطلاح پائین را بکار ببرید: - این [کار، حرف] واقعا اشتباه است. - این موضوع امکان دارد ولی حتمی نیست. - این فقط یکی از نظریه‌های ممکن است. - این برداشت با تجربه‌ی شما مناسب بوده است. - این شایسته ارزش شما بوده است. - این مطلب برای شما مناسب است نه برای من. - این نظریه بر اساس احساسات و تعصبات شکل گرفته است. - این مسئله بر اساس ادراک انتخاب کننده‌ی شماست. - نتیجه گیری به این صورت درست نیست. - این نظریه امکان پذیر است ولی نه در زمان حال، بلکه در آینده.
seyed
اگر از زیبایی طبیعی جسمانی برخوردارید، ضایع کردن آن با داشتن ذهنی کسل کننده، واقعا تاسف بار است.
Ali
زیبائی چیزی است که توسط دیگران قابل تحسین باشد.
Ali
چکیده کردن، مختصر و مفید کردن، تکرار کردن و اخذ اطلاعات از مطالب، برای گوینده‌ای که می‌خواهد بداند پیامش دریافت شده، بسیار مهم است.
beni.survive
چیزی بدتر از شنونده‌ای نیست که نمی‌خواهد به حرف دیگران گوش کند و فقط منتظر لحظه‌ای است که خودش بتواند صحبت کند. این بی‌صبری معمولاً خیلی نمایان است و حتی اهانت به گوینده حساب می‌شود.
beni.survive
به عنوان مثال: پرسیدن این سئوال «تاریخ آمارهای اعلام شده چیست؟» خیلی موثرتر از پرسیدن این سئوال است «آیا این آمارها جدید هستند؟»
beni.survive
وقتی فردی کاری را که شما دوست ندارید و یا کاری را که با آن موافق نیستید انجام می‌دهد، به راحتی می‌توانید او را احمق، نادان و یا بد خواه خطاب کنید. ولی شاید آن فرد مطابق با (حباب منطق) خود، بطور منطقی برخورد کرده باشد. این حباب از ادراک، ارزش‌ها، احتیاجات و تجربه‌های آن شخص سرچشمه می‌گیرد. چنانچه، نظری به درون حباب بیندازید و ببینید که آن شخص از (کجا می‌آید)، معمولا به وضعیت منطقی آن شخص پی خواهید برد.
هدی✌
از کشف کردن نقاط مشترک لذت ببرید، حتی اگر با کل موضوع مخالف هستید. با تغییردادن ادراک و مشاهدات خود برای اینکه به مسائل بطور متفاوتی بنگرید، گام مهمی در دستیابی به توافقات برداشته‌اید.
kafeil
یک بحث، بیشتر باید یک تلاش واقعی و حقیقی برای جست و جوی موضوع باشد، تا این که نبردی بین نفس‌های متفاوت.
هدی✌

حجم

۱۵۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱۵۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۱,۵۰۰
تومان