دانلود و خرید کتاب بیست راه ارتباط بهتر دویل بارنت ترجمه شبنم صیرفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیست راه ارتباط بهتر اثر شبنم صیرفی

کتاب بیست راه ارتباط بهتر

نویسنده:دویل بارنت
انتشارات:قانون‌مدار
امتیاز:
۴.۱از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بیست راه ارتباط بهتر

ارتباط برقرار کردن، چه با خود و چه با دیگران، بخش بزرگی از تجربه‌ی انسان بودن است. مهارت‌های ارتباطی، همه‌ی مشکلات بین افراد را رفع نمی‌کند، اما اغلبْ آن‌ها این تکنیک‌ها را به منظور قدرشناسی و درک متقابل مفید می‌دانند. علاوه بر آن، این ابزار رابطه‌ای صمیمانه‌تر و شناختی عمیق‌تر از طرف مقابل برایشان به ارمغان می‌آورد.

«۲۰ راه ارتباط بهتر» نوشته دویل بارنت راهنمایی جمع‌وجور و کوچک شامل بیست توصیه ارتباطی اساسی و قابل اجرا برای بهبود بخشیدن به ارتباط شما با اطرافیان است.

راهکارهای ارائه‌شده در این کتاب راهکارهایی سریع و آسان برای دست‌یابی به چند مهارت ارتباطی اساسی است و با این‌که این مهارت‌ها در همه‌جا و برای همه کس کاربرد دارد، اما برای کسانی که دوستشان دارید و به آن‌ها اعتماد دارید، مؤثرتر است.

شما می‌توانید به روش خودتان راهکارهای این کتاب را اجرا کنید. هر فرد و هر رابطه، در نوع خود منحصر به فرد است، بنابراین با خیال راحت عبارات این کتاب را با بیان و درک خودتان تطبیق دهید.

آموختن تمامی این مهارت‌ها آسان است، ولی برای به یاد ماندن آن‌ها باید هر روز تمرین کنید.

نظرات کاربران

🌟
۱۳۹۹/۰۵/۱۳

من دوست داشتم ، چون خلاصه شفاف و کاربردیه . به نظرم کسایی که تو هر گونه ارتباطی هستن ، چه دوستی ، چه نامزدی ، چه متاهلی نکاتش راهنمایی میکنه درگیر چالشو ، خاله زنک تو رابطه نشین .

ترمه🍁
۱۳۹۹/۰۳/۱۴

همانطور که خود کتاب گفته این یک کتاب راهنماست 20 نکته ی به درد بخور رو مطرح کرده که نیازه شاید هر روز اونا رو مرور کنیم... نکاتش واقعا کاربردی و اساسی هستن اما برای موثر واقع شدن به اراده

- بیشتر
sheida
۱۳۹۹/۰۵/۰۵

خیلی خوب بود ولی خیلی کوتاه و مختصر!!!!!

آیدا
۱۳۹۹/۰۱/۰۳

خیلی عالی بود..از همه بهتر حجم کتاب خیلی کم بود.و کلی نکات مفید داشت

هانی
۱۴۰۲/۰۱/۱۱

خیلی خوب بود 👌🏼👌🏼 با خواندن این کتاب یاد میگیرید که چطور با یک گفت و گوی مفید با همسرتون مشکلاتتون رو رفع کنید.

fatemeh gorji
۱۳۹۹/۰۲/۰۸

خیلی خوبه کوتاه و کاربردی

Niloofar Rafiei
۱۳۹۹/۰۶/۲۹

خلاصه و مفید

samamehri
۱۳۹۹/۰۱/۱۶

کتاب درعین حال که حجمش کمه ولی نکات خوبی رو درارتباط با چگونگی رفتار درست در یک رابطه بیان میکنه ...و به نظر من واقعا ارزش خوندن رو داره

کاربر ۱۴۲۱۸۳۶
۱۳۹۹/۰۱/۱۴

به نظرم کتاب مختصر ومفیدی بود

H E D I Y E
۱۳۹۹/۰۱/۲۳

تو ۷۰ صفحه ی مطلب رو هی تکرار کرده کتاب درسته کم حجمه میتونست مفیدتر باشه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۹)
با تمرین، کارهای سخت تبدیل به عادت، و عادت‌ها تبدیل به لذت می‌شوند.
گل پسر طاقچه
اگر به مشکلات، زمانی که ایجاد شده بودند، رسیدگی می‌شد به اینجا نمی‌کشید. زمان، مشکلات حل‌نشده را تغذیه می‌کند تا بزرگ شود.
گل پسر طاقچه
کار خوبی است که سعی کنید احساسات خود را به زبان بیاورید. اگر مسئله‌ای به وجود آمده که باید درباره‌ی آن صحبت کرد، بهتر است صبر کنید تا هر دو، زمان لازم را برای نشستن و حرف زدن درباره‌ی آن داشته باشید. مطرح کردن مسائل در زمان نامناسب در واقع نق زدن است. نق نزنید! این کار فقط موجب تنش می‌شود.
گل پسر طاقچه
وقتی همسرمان ما را به چیزی متهم می‌کند، اغلب به طور غیرارادی می‌خواهیم ماجرا را توضیح دهیم. گرچه ظاهراً پاسخمان منطقی به نظر می‌آید، ولی درواقع نوعی دفاع کردن است و اغلب بی‌فایده و مخرب. وقتی همسرتان از شما در مورد خاصی گله می‌کند، همه‌ی هم و غم خود را برای او و احساساتش بگذارید. دفاع از خود را موضوع دیگری در نظر بگیرید. سؤالاتی بکنید تا متوجه شوید چه چیزی او را ناراحت کرده. در این حال، متوجه می‌شوید که مشکلْ شما نیستید، و بدون این‌که کار خود را توجیه کنید یا این‌که خود را مسئول ناراحتی همسرتان بیابید، می‌توانید با هم آن را حل کنید. حالت دفاعی به خود گرفتن، ناشی از احساس عدم امنیت است و ما را از مسئله‌ی اصلی دور می‌کند.
گل پسر طاقچه
با تمرین، کارهای سخت تبدیل به عادت، و عادت‌ها تبدیل به لذت می‌شوند.
هانی
وقتی با همسرتان موضوعی را در میان می‌گذارید از او چه توقعی دارید، آیا می‌خواهید با شما همفکری کند؟ مشکل را حل کند؟ به شما کمک کند تا مشکل را حل کنید؟ یا این‌که فقط به حرفتان گوش دهد؟ به او بگویید از او چه می‌خواهید، انتظار نداشته باشید آن را حدس بزند. کسانی هستند که بحث را برای جلب‌توجه، صمیمیت و پیدا کردن گوش شنوا شروع می‌کنند. اگر انگیزه‌ی شما همین است، راه‌های بهتری برای رسیدن به آن وجود دارد. از جر و بحث و قهر به عنوان وسیله‌ای برای ارتباط یا جلب‌توجه استفاده نکنید.
گل پسر طاقچه
اگر همسرتان می‌گوید: « بچگانه رفتار کردی. » به دقت به چیزی که می‌گوید گوش کنید، زود نتیجه‌گیری نکنید و حالت دفاعی به خود نگیرید. او نگفت که شما بچه هستید بلکه گفت بچگانه رفتار کردید. تفاوت مهمی بین این دو جمله وجود دارد.
H E D I Y E
مردم، اکثراً، چیزهایی را که دوست ندارند و یا نمی‌خواهند را با صدای بلند فریاد می‌زنند، اما قادر نیستند بگویند چه چیزهایی را دوست دارند. پیش از آن‌که با دلخوری با همسرتان رو به رو شوید و بحث وجدل کنید، واضح و روشن به او بگویید در این موقعیت دوست دارید او دقیقاً چه کار کند و از او چه انتظاری دارید.
گل پسر طاقچه
زمان، مشکلات حل‌نشده را تغذیه می‌کند تا بزرگ شود.
هانی
ارتباط برقرار کردن واضح را تمرین کنید
|قافیه باران|

حجم

۳۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۳۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان