دانلود و خرید کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روانشناسی فروش اثر برایان تریسی

کتاب روانشناسی فروش

معرفی کتاب روانشناسی فروش

کتاب روانشناسی فروش نوشتهٔ برایان تریسی است که با ترجمهٔ مهدی قراچه‌داغی است. این کتاب در انتشارات ذهن آویز منتشر شده است. 

درباره کتاب روانشناسی فروش

هدف برایان تریسی در کتاب روانشناسی فروش این است که نقطه‌نظرها، راهکارها و شیوه‌هایی در اختیارتان قرار بدهد تا به کمک آن‌ها فروش خود را سریع‌تر و راحت‌تر از هر زمانی افزایش بدهید. آنچه در این کتاب می‌خوانید، به شما کمک می‌کند تا از خود بهره‌برداری بیشتری کنید و بیشتر از حدی که تاکنون امکان‌پذیر بودنش را تصور می‌کردید فروش کنید. در این کتاب می‌آموزید که چگونه در مدت چند ماه یا حتی چند هفته فروش خلاق داشته باشید و قدرت تلقین و اثرگذاری خود را بالا ببرید و چندبرابر گذشته فروش داشته باشید.

به‌خاطر داشته باشید هرکسی که امروزه در جمع ۱۰ درصد بالا قرار دارد روزی در جمع ۱۰ درصد پایین بوده است. همه کسانی که امروزه کارشان خوب است زمانی کارشان بد بوده است. هر کس که در جلوی صف ایستاده زمانی در انتهای صف بوده است. این کتاب به شما کمک می‌کند خودتان را تغییر دهید و پیشرفت کنید.  

خواندن کتاب روانشناسی فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزهٔ فروش در کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت تاون کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. وی نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینۀ بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است.

پدر برایان کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به‌آسانی تأمین کند. به همین خاطر، برایان و سه برادرش، با کمک نهادهای خیریه، تحصیل کردند. او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد. پس خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد.

سرانجام، برایان تریسی، در دهۀ ۲۰ زندگی‌اش، سفرهایی به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او به آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و پس از آن به آفریقا سفر کرد. او مدتی در آفریقای جنوبی ماند، کار کرد و در رشتۀ ورزشی کاراته، کمربند سیاه گرفت. این نویسنده، سفرهایش را به‌سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد. تریسی دربارۀ مهارت‌های فروش و مشاورۀ مدیریتی و توسعه نیروی انسانی اطلاعات دارد. او شرکتی بین‌المللی به نام خودش راه‌اندازی کرده و در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند.

از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دار کردن زندگی»، «ترفندهایی برای فروش بیشتر»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «مذاکره»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «هنر فروش کردن»، «موفقیت شغلی»، «نقطه تعادل خود را پیدا کنید»، «جذابیت و زبان بدن»، «طعم شیرین پیروزی» و... اشاره کرد.

ایده‌ها و راهکارهای ارائه‌شده به‌وسیلۀ برایان تریسی، از نظر علمی و عملی، در سطح جهان اثبات ‌شده است.

بخشی از کتاب روانشناسی فروش

«شما مهم هستید

فروشندگان حیاتی‌ترین اشخاص در هر فعالیت اقتصادی هستند. بدون اینکه فروشی در کار باشد، بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین شرکتها متلاشی می‌شوند. فروش در اقتصاد و بازار آزاد در حکم شمع موتور اتومبیل است. رابطه مستقیمی میان موفقیت جامعه فروش و موفقیت تمام کشور وجود دارد. هرچه سطح فروش شاداب‌تر و مرتعش‌تر باشد، صنعت به همان اندازه با موفقیت و سودمندی بیشتری روبه‌رو می‌گردد.

فروشندگان هزینه همه مدارس، بیمارستانها، موسسات خیریه خصوصی و دولتی، کتابخانه‌ها، پارکها و همه چیزهای حیاتی در جامعه را تأمین می‌کنند. فروشندگان ـ با فروشی که می‌کنند و سود و مالیاتی که در شرکتهای موفق شکل می‌گیرد ـ همه هزینه‌های دولتی، هزینه‌های رفاهی، بیمه بی‌کاری، امنیت اجتماعی و چیزهای دیگر را تأمین می‌کنند. فروشندگان برای طرز زندگی شما یک ضرورت هستند.

فروشندگان حرکت‌ساز و شکل‌دهنده‌اند

پرزیدنت کلوین کولیج زمانی گفت: «کار امریکا تجارت است.» وقتی به اغلب روزنامه‌های مهم کشور نگاه کنید، می‌بینید تقریباً هر مطلبی که می‌نویسند با فروش رابطه دارد. تمام بازارهای مالی، و از جمله قیمت اوراق بهادار، قیمت سهام و قیمت همه کالاها و نیز نرخ بهره با فروش در رابطه‌اند. شما به عنوان یک فروشنده حرفه‌ای حرکت‌ساز و شکل‌دهنده جامعه هستید. تنها سوالی که باقی ماند این است که فروش شما از چه کیفیتی برخوردار است؟

تا سالها، فروش یک فعالیت بااهمیت درجه دوم به حساب می‌آمد. خیلیها از اینکه بگویند در کار فروش هستند خجالت می‌کشیدند. تعصبی عمومی علیه فروشندگان وجود داشت.

بهترین شرکتها

اما این موقعیت به سرعت تغییر می‌کند. امروزه، بهترین شرکتها آنهایی هستند که بهترین فروشندگان را در اختیار دارند. بعد از آنها دومین بهترین شرکتها، دومین بهترین فروشندگان را در اختیار دارند. موفق‌ترین سازمانها در جهان آنهایی هستند که فروشندگانی عالی و کم‌نظیر در اختیار دارند.»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

عبدالرضا 59
۱۳۹۹/۰۵/۰۲

به نظر من عالی بود ممنون از برنامه خوبتون

Aref_f
۱۴۰۰/۰۵/۲۳

برایان تریسی اسطوره فروشه . توی این کتاب نکات عالی برای فروش رو میگه با زبان روان . بعضی از نکاتش رو خارج از حیطه فروش و در زندگی هم میشه پیاده کرد و احتمالا نتیجه گرفت👌

zeinab niazmand
۱۳۹۹/۰۶/۱۰

کاش بینهایتش کنید

philobiblic
۱۴۰۱/۰۷/۲۵

این کتاب پر از نکات ریزه که نه تنها در کار فروش بلکه در کل مسیر زندگی بدرد آدم میخوره یه جمله اش اینه «(اگر معاشران شما بوقلمونها هستند ، نمی توانید با عقابها پرواز کنید) کسانی که شما آنها را

- بیشتر
موریس
۱۳۹۹/۰۱/۲۱

در یک کلمه:محشره در دو کلمه:آموزنده است در سه کلمه:همیشه کاربرد دارد در چهار کلمه:برایان تریسی همیشه عالیه و در آخر: ((منم جمعه فهمیدم))کتاب گرون شده رفتم خریدم و الان نکته هاشو میفروشم به مشتری هام.

کاربر ۳۵۸۲۳۹۵
۱۴۰۱/۰۷/۲۴

یک کتاب کاملا زرد هیچ مطلب به درد بخوری نداشت

کاربر ۳۴۷۲۶۷۴
۱۴۰۰/۰۶/۲۵

چرا میخوام بخرم میگه از کافه بازار تهیه کنید؟من نمیخوام کافه بازار نصب کنم

میم‌ بانو
۱۴۰۲/۱۱/۰۴

اگر از امتیاز رقابتی برخوردار نیستید ، چه بهتر که رقابت نکنید

مهناز
۱۴۰۳/۰۱/۲۶

برای کسانی که در کار فروش هستند نکات ریز و بااهمیتی گفته شده ک یادگیری و بکارگیریشان فوق العاده موثره

کاربر 2603291
۱۴۰۲/۱۰/۰۳

سلام. من یک فروشنده هستم. که همیشه دنبال یک کتاب خوب بودم که راه و روش فروشندگی رو آموزش بده این کتاب واقعا فوق العاده هست تکنیک های خوبی رو آموزش میده مهمتر از همه اشتیاق شمارو برا فروش بیشتر میکنه

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸۵)
جریان یک آزمون، ۹۵ درصد کودکان کمسال در سطح نابغه ظاهر شدند، اما وقتی همینها در دوران بلوغ آزمون شدند تنها ۵ درصد در سطح عالی خلاقیت ظاهر شدند. آنها در این فاصله آموخته بودند: «خواهی نشوی رسوا، همرنگ جماعت شو.»
عبدالرضا 59
ویلیام جیمز، استاد دانشگاه هاروارد، می‌گفت: «باور، حقیقت را خلق می‌کند.»
k1toys.com
به خاطر داشته باشید هر کسی که امروزه در جمع ۱۰ درصد بالا قرار دارد روزی در جمع ۱۰ درصد پایین بوده است. همه کسانی که امروزه کارشان خوب است زمانی کارشان بد بوده است. هر کس که در جلوی صف ایستاده زمانی در انتهای صف بوده است.
رادین
هراس و تردید به خود همیشه بزرگ‌ترین دشمنان توانمندیهای بالقوه انسان بوده‌اند
مجید مبلغی
دنیس ویتلی می‌گوید: «توانمندیهای بالقوه شما به اندازه‌ای است که اگر یکصدبار متولد شوید و بمیرید، باز هم نمی‌توانید از همه آنها استفاده کنید.
موریس
وقتی در کاری مهارت داشته باشید، از انجام دادن آن کار هرگز خسته نمی‌شوید. شما تنها در انجام دادن کارهایی که احساس می‌کنید در آن به اندازه کافی خوب نیستید احساس ناراحتی می‌کنید. هر قدمی که برای بهتر شدن خود بردارید، بر اعتماد به نفس شما می‌افزاید و موفقیت شما را بیشتر می‌کند.
the Wittral
همین‌که هدفهایتان را مکتوب می‌کنید، امکان دستیابی به آن را ۱۰۰ درصد افزایش می‌دهید.
کاربر ۳۲۵۸۷۳۷
در قانون فروش گفته جالبی وجود دارد: «طرح قیمت در زمان نامناسب فروش را از بین می‌برد.» اگر بیش از اندازه سریع قیمت را بدهید، خریدار با آن مشغله ذهنی پیدا می‌کند و به جای توجه کردن به مزایا و منافع به هزینه می‌اندیشد. از این رو موضوع قیمت و هزینه را در انتهای برنامه ارائه مطرح نمایید.
Mohsen7080
جریان یک آزمون، ۹۵ درصد کودکان کمسال در سطح نابغه ظاهر شدند، اما وقتی همینها در دوران بلوغ آزمون شدند تنها ۵ درصد در سطح عالی خلاقیت ظاهر شدند. آنها در این فاصله آموخته بودند: «خواهی نشوی رسوا، همرنگ جماعت شو.»
عبدالرضا 59
نمی‌توان طبیعت را فریب داد. تنها وقتی بهای لازم را پرداختید آنچه را که می‌خواهید، به دست می‌آورید. ــ ناپلئون هیل
موریس

حجم

۱۶۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۱۶۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان