دانلود و خرید کتاب جغرافیای گردشگری (رشته مدیریت جهانگردی) استیون ویلیامز ترجمه محمود ضیایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جغرافیای گردشگری (رشته مدیریت جهانگردی) اثر استیون ویلیامز

کتاب جغرافیای گردشگری (رشته مدیریت جهانگردی)

معرفی کتاب جغرافیای گردشگری (رشته مدیریت جهانگردی)

«جغرافیای گردشگری» نوشته استفان ویلیامز و ترجمه دکتر محمود ضیایی برای تدریس در رشتهٔ مدیریت جهانگردی تدوین شده است. جغرافیا یکی از اولین رشته‌های علمی است که با توجه به قلمرو موضوعی آن، به مطالعه نظام‌مند و علمی گردشگری و پیامدهای آن در مقیاس‌های مختلف پرداخته است. این کتاب برای دانشجویان رشته‌های مختلف مدیریت اوقات فراغت، جغرافیای گردشگری، برنامه‌ریزی گردشگری و مدیریت گردشگری با گرایش‌های مختلف در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تنظیم شده است.ساختار کتاب به‌گونه‌ای است استفاده از آن را به‌عنوان یک منبع درسی برای دانشجویان تسهیل می‌نماید. کتاب شامل هشت فصل است. فصل اول ضمن پرداختن به تعاریف و مفاهیم اصلی به تبیین رابطه جغرافیا و گردشگری می‌پردازد. فصل دوم و سوم روند تکوین و توسعه گردشگری را از ابتدا تاکنون بیان می‌کند و تغییر و تحولاتی که در مسیرها و مقاصد جهانی گردشگری در عصر حاضر صورت گرفته را توضیح می‌دهد. فصل چهارم، پنجم و هفتم به تشریح انواع اثرات اجتماعی ـ اقتصادی، فرهنگی و کالبدی و مباحث توسعه پایدار گردشگری می‌پردازد. درحالی‌که فصل ششم و هشتم به ترتیب به مباحث برنامه‌ریزی و مدیریتی گردشگری و اشکال گردشگری جایگزین اختصاص یافته است.

نظرات کاربران

نام من میناست
۱۴۰۲/۰۸/۱۵

این کتاب دانشگاهی منه چقدر توی کتابخونه ها دنبالش گشتم ک نخام بخرم🥲وقتی دیدم طاقچه گذاشتتش با این قیمت مناسب خیلی خوشحال شدم

کاربر ۳۹۶۸۲۶۶
۱۴۰۰/۱۰/۱۸

افتضاحه. فهرست نداره و نمیشه صفه ی مورد نظر رو خوند. پولم رو ریختم سطل آشقال. اگه مسئولی پیاممرو میبینه ممنون میشم پولم رو پس بدین. چون نمیشه از این کتاب استفاده کرد. دلیلشم بالا نوشتم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۷۲,۱۵۰
تومان