دانلود و خرید کتاب آداب میزبانی (۱) پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آداب میزبانی (۱)

کتاب آداب میزبانی (۱) نوشته امیلی پست است که با ترجمه مریم تقدیسی منتشر شده است. این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعه آداب دنیای جدید است که کمک می‌کند تا در زندگی اجتماعی بهترین رفتار را داشته باشید.

درباره کتاب آداب میزبانی (۱)

این کتاب داده‌هایی بسیار کاربردی و ارزشمند درباره برخورد با مهمان و میزبانی کردن در بهترین روش ارائه کرده است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا در اجتماع به‌گونه‌ای رفتار کنید که هم خودتان راضی باشید و هم دیگران از دیدن شما احساس خوشایندی داشته باشند. کتاب آداب میزبانی یک راهنمای جامع و کوتاه است.

خواندن کتاب آداب میزبانی (۱) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال رفتار پسندیده در اجتماع هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آداب میزبانی (۱)

فصل‌های فارغ‌التحصیلی یا ازدواج و هم‌چنین در تعطیلات پر است، پس قبلاً برای رزروشان اقدام کنید.

مهمانانی را دعوت کنید که برای یکدیگر جالب باشند، هرچند شاید یکدیگر را نشناسند، و هم‌چنین مهمانانی را که می‌توانید روی نکته‌سنج بودن، با ملاحظه بودن و جذاب بودنشان حساب کنید.

گاهی مناسبت مهمانی تعیین‌کنندهٔ مهمانان است. اگر مهمانی به افتخار کسی برگزار می‌شود، مثلاً تولد، سالگرد، تولد نوزاد یا ازدواج، یا فارغ‌التحصیلی، او معمولاً در تهیهٔ فهرست مهمانان به میزبان کمک می‌کند.

اگر آپارتمان کوچکی دارید و اتاق غذاخوری ندارید، آیا می‌توانید مبلمان را طوری بچینید که مهمان‌ها را در اتاق جا دهید؟ اگر دفعات اول تعداد کمتری طوری بچینید که مهمان‌ها را در اتاق جا دهید؟ اگر دفعات اول تعداد کمتری  

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

حجم

۱۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان