دانلود و خرید کتاب دانستن و به‌کاربردن؛ چگونه دانسته‌هایتان را عملی کنید کنت بلانچارد ترجمه فریبا سبز چمنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دانستن و به‌کاربردن؛ چگونه دانسته‌هایتان را عملی کنید اثر کنت بلانچارد

کتاب دانستن و به‌کاربردن؛ چگونه دانسته‌هایتان را عملی کنید

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دانستن و به‌کاربردن؛ چگونه دانسته‌هایتان را عملی کنید

کنت بلانچارد در کتاب «دانستن و به‌کاربردن» در سه درس به شما می‌آموزد که چگونه دانسته‌هایتان را در هر زمینه‌ای عملی کنید تا به کمال کامیابی برسید.

نظرات کاربران

سهيل قهرمانی
۱۳۹۹/۰۹/۰۲

باورم نمیشه چه فضای گیرایی داشت کتاب کتاب در قالب تعریف فرایندی که برای خود نویسنده رخ داده تا بفهمه چطور شکاف بین دانستن و عمل رو پوشش بده توضیح میده. همچین آموزه ها واقعا کاربردی هست

Iman Akbari
۱۳۹۹/۱۱/۲۹

واقعا شگفت انگیزه، برای اکثرمون این اتفاق افتاده که هر چی خوندیم و دوره و کلاس رفتیم از یادمون رفته. بعد خوندن این کتاب مطمئن شدم کلی از اون کلاسا و دوره هارو اصلا نباید شرکت میکردم. در هر نقطه

- بیشتر
akram
۱۴۰۰/۰۴/۰۵

ترجمه واقعا غیر کارشناسی و بسیار پر غلط لطفا قبل از قرار دادن کتاب در معرض فروش از کیفیت ترجمه بررسی دقیق تری بفرمایید

کاربر ۸۸۰۸۵۵
۱۳۹۹/۱۲/۰۲

پیشنهاد میکنم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۹)
«خواندن کتاب‌های زیاد و شرکت در سمینارهای متعدد هیچ اشکالی ندارد. این‌ها ابزار اساسی یادگیری هستند و ما به آن‌ها نیاز داریم. مشکل، زمانی ایجاد می‌شود که ما بدون ایجاد هیچ وقفه‌ای برای یکپارچه کردن و انسجام و به کارگیری دانسته‌های جدیدمان، خودمان را تمام‌وقت در معرض آن اطلاعات جدید قرار می‌دهیم.
seyed
ساختمان مغزی با مقدار کمی از مطالب که بر اثر تکرار دوره‌ای به‌طورکامل بر آن تسلط یافته باشند، بیشتر تحت تأثیر قرار می‌گیرد تا با خواندن بیست کتاب که فقط یک بار خوانده شود.
seyed
اگر نتوانی آنچه را که می‌دانی به کار ببندی دیگر فایده‌ی دانسته‌هایت چیست؟»
نادر
ما باید تصمیم بگیریم که چه مطلبی را لازم است یاد بگیریم تا به این ترتیب به ما در عملکرد بهترمان کمک شود و بتوانیم با انرژی به آن عمل کنیم.»
seyed
«ذهن بشر – هر کسی، اعم از تو و من- در روند دائمی انجام یک یا دو کار است: یا در حال یادگیری مطلبی جدید است و یا در حال فراموش کردن است. اگر از مطلبی غفلت کنیم، خیلی زود آن را فراموش می‌کنیم. وقتی با تکرار دوره‌ای بر مطلبی تمرکز کنیم، آن را به خاطر می‌آوریم.»
seyed
یادگیری، سفری است از «دانستن» به «عمل کردن»
Iman Akbari
«بله، کلید کار، تکرار دوره‌ای است، و: مردم باید کمتر، بیشتر یاد بگیرند نه بیشتر، کمتر یاد بگیرند.
seyed
ماهی‌ها در بدنشان دستگاه دیده‌بانی دارند که به آن‌ها کمک می‌کند فقط آن‌قدر که نیاز دارند آب دریافت کنند و نه بیشتر. این کاری است که ما انسان‌ها نیز می‌توانیم انجام دهیم؛ وقتی با اطلاعات زیادی که امروزه در دسترس است مواجه‌شدیم، به این شکل با آن‌ها برخورد کنیم
Hossein Soufi
می‌گویند که ساختمان مغزی با مقدار کمی از مطالب که بر اثر تکرار دوره‌ای به‌طورکامل بر آن تسلط یافته باشند، بیشتر تحت تأثیر قرار می‌گیرد تا با خواندن بیست کتاب که فقط یک بار خوانده شود. عادت شرکت در سمینار فقط برای یک بار یا خواندن کتاب فقط برای یک بار، درحالی‌که خودتان را در معرض اطلاعات جدید قرار می‌دهید، فقط عادت فراموش کردن را در شما ایجاد می‌کند. با این کار خودمان را طوری آموزش می‌دهیم که بدانیم و عمل نکنیم. این درست بر عکس آن چیزی است که باید انجام دهیم.»
بهاره مظاهری
تکرار دوره‌ای شیوه‌ی یادگیری‌ای است که شما در آن مطلبی را فقط در یک جلسه یاد نمی‌گیرید. اطلاعات به طور متناوب در طی زمان در اختیارتان قرار می‌گیرند تا به این ترتیب در ذهنتان بنشینند.»
seyed

حجم

۶۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

حجم

۶۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان