دانلود و خرید کتاب حکمت روزانه‌ی موفقیت وین دایر ترجمه امید هدایت‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حکمت روزانه‌ی موفقیت اثر وین دایر

کتاب حکمت روزانه‌ی موفقیت

نویسنده:وین دایر
انتشارات:پندار تابان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب حکمت روزانه‌ی موفقیت

«حکمت روزانه‌ی موفقیت» اثری درباره رمز و رازهای موفقیت از وین دایر است. در این کتاب نکات ریز و پندهایی را خواهیدخواند که برای رسیدن به کامیابی و موفقیت شمار را یاری می‌کنند: «تعقیب موفقیت مانند فشردن مشتی پر از آب است. هر چقدر بیشتر فشار دهید، مقدار کمتری از آب در دستتان باقی خواهد ماند. وقتی بیش از حد برای رسیدن به موفقیت تلاش کنید، زندگی‌تان ماهیت تعقیب به خود می‌گیرد و شما قربانی زیاده‌خواهی می‌شوید.» «برای یافتن معنای عمیق‌تری از زندگی، نمی‌توان آن را در باورها و اعتقاداتی که از طرف دیگران به شما تحمیل شده است، پیدا کرد. برای این کار باید به درون خود فرو بروید.» «زندگی هیچ‌گاه خسته‌کننده و یک‌نواخت نیست، اما بعضی از انسان‌ها خودشان خستگی را انتخاب می‌کنند. خستگی و ملامت، تنها یک انتخاب است.»
معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

تا آینده‌ای روشن
وین دایر
اسرار کنترل ذهن؛ پیام به ناخودآگاه ایجاد باورهای مثبت در ضمیر ناخودآگاه
سودابه سیف‌هاشمی
آفرینش سلامتی (به خود عشق بورزید و سلامت باقی بمانید)
لوئیز ال. هی
متعادل بودن
وین دایر
انرژی مثبت: ۹ رهنمود برای تبدیل خستگی، تنش و ترس به نشاط، سرزندگی، قدرت و عشق
جودیت اورلف
چگونه زندگی را آسان کنیم؟
ریچارد کارلسون
چهار توافق
دوم میگوئل رئینز
افکار همه‌چیز است
باب پراکتور
کتاب اسرار؛ رازگشای ابعاد زندگی شما
دیباک چوپرا
افکار قلبی (گنجینه‌ای از خرد درونی که شما را در مسیر رشد و تحول یاری می‌دهد)
لوئیز ال. هی
تک نسخه کامیابی
اندرو متیوس
گنج‌های درون
‌‫جان. اف.‬ دمارتینی
شما می‌توانید معجزه زندگی خود باشید
ناپلئون هیل
معجزات قرن حاضر
لوئیز ال. هی
بهترین سال زندگی شما؛ ببیند برنامه‌ریزی کنید زندگی کنید (دبی فورد ۲)
دبی فورد
ماندن در مسیر
وین دایر
جاده موفقیت
ناپلئون هیل
دو کلمه‌ای که امروز زندگی‌تان را تغییر می‌دهند
جوئل اوستین
جادوی باور
کلود ام بریستول

نظرات کاربران

ایمان
۱۳۹۸/۰۲/۱۳

واقعا کتاب های وین دایر عالیه دید انسان به زندگی زیبا تر میشه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸۷)
هیچ‌کس نمی‌تواند شما را ناراحت کند، هیچ‌کس نمی‌تواند شما را نگران کند، هیچ‌کس نمی‌تواند به احساسات شما لطمه بزند، در حقیقت تا خود شخص اجازه ندهد، هیچ‌کس نمی‌تواند باعث و بانی ایجاد احساسی خاص در درون او شود.
احسان رضاپور
هرچه بیشتر شخصیتِ کمال‌یافته و ایده‌آل خود را در ذهن تجسم کنید و طوری رفتار کنید که گویی بین شما و اهدافتان فاصله‌ای وجود ندارد، آن‌گاه در فعال کردن توانایی‌ها و استعدادهای بالقوه‌ی خود در جهت تحقق بخشیدن به خواسته‌هایتان، موفق‌تر خواهید بود.
Mohamad Naseri
مطمئن باش که خوشبختی و آسایش خاطر جزو حقوق اولیه‌ی تو هستند. چرا که خداوند تو را آفریده و به عنوان بنده‌ی او، مستحق داشتن زندگی‌ای سرشار از لذت، عشق و خوشی هستی. شخصی که در مقابل آینه به تو نگاه می‌کند، همان کسی است که باید هر روز به او جواب پس بدهی. نمی‌توان خود را بر اساس توقع و انتظار دیگران شکل داد و زندگی را بر پایه‌ی قوانین وضعی آنها پیش برد. چرا که این روش مانع از رسیدن به موفقیت و کامیابی در زندگی می‌شود. آیا تا به حال متوجه این موضوع شده‌ای که جر و بحث کردن با کسی که روی نظرش پافشاری نمی‌کند، چقدر مشکل است؟
احمد زرگانی
هر وقت اطمینان حاصل کردی که انجام هر کاری برایت ممکن است و غیرممکن وجود ندارد، آن وقت به هر خواسته و آرزویی دست خواهی یافت. به خاطر آنچه که هستی و آنچه که در اختیار داری شکرگزار باش. این اولین قدم برای دور کردن احساس ناشکری از ذهن است. شکست تنها یک عقیده و قضاوت است که ریشه در ترس دارد و می‌توان آن را با علاقه به خود، علاقه به شغل خود، اطرافیان و علاقه به جهانی که در آن زندگی می‌کنیم، از بین برد. برای رسیدن به هدف، قدم بزرگ‌تری بردار و تلاش بیشتری کن تا هم منافع خودت را به دست آوری و هم امکان نفع رساندن به دیگران را پیدا کنی.
احمد زرگانی
تعقیب موفقیت مانند فشردن مشتی پر از آب است. هر چقدر بیشتر فشار دهید، مقدار کمتری از آب در دستتان باقی خواهد ماند. وقتی بیش از حد برای رسیدن به موفقیت تلاش کنید، زندگی‌تان ماهیت تعقیب به خود می‌گیرد و شما قربانی زیاده‌خواهی می‌شوید. اگر از عوض کردن شغل خود به هر علتی ممانعت می‌کنید (در صورتی که به آن علاقه ندارید)، تنها راه‌حل منطقی این است که به‌صورت روزانه، دوست داشتن آن را تمرین کنید. هیچ‌گاه فراموش نکن که به دنبال علاقه رفتن، پایه و اساس دستیابی به موفقیت در زندگی است. از همه‌ی رویدادها و وقایع زندگی لذت ببر، اما هیچ‌وقت خوشحالی یا موفقیت خود را وابسته به شخصی خاص، مکانی خاص یا شیئی خاص نکن.
احمد زرگانی
اجازه ندهید به دست آوردن تأیید و توجه دیگران، شما را از بین ببرد. نسبت به دستاوردهایتان فروتن و قدردان باشید و فراموش نکنید که نیرویی غیر از نفس و اراده‌ی شما، زندگی‌تان را اداره می‌کند. با فاصله گرفتن از تجمعات و متعلقات این دنیا، به خود اجازه می‌دهید تا به‌صورت هدف‌مندانه حرکت کنید. چیزهای ناراحت‌کننده و آزاردهنده تنها خاصیتشان این است که باعث ضعیف شدن شما می‌شوند. وقتی اجازه می‌دهید موضوعی ناراحتتان کند، همان انرژی‌ای در اطرافتان به وجود می‌آید که آن موضوع آزاردهنده از خودش بروز می‌دهد. پس با تسلط بر نفس، سعی کنید همیشه در حالت آرامش باشید.
احمد زرگانی
مطمئن باش که خوشبختی و آسایش خاطر جزو حقوق اولیه‌ی تو هستند. چرا که خداوند تو را آفریده و به عنوان بنده‌ی او، مستحق داشتن زندگی‌ای سرشار از لذت، عشق و خوشی هستی.
Mohamad Naseri
از همه‌ی رویدادها و وقایع زندگی لذت ببر، اما هیچ‌وقت خوشحالی یا موفقیت خود را وابسته به شخصی خاص، مکانی خاص یا شیئی خاص نکن.
Mozhgan
اعتماد به نفس از واقعیت وجود خود شخص ریشه می‌گیرد، نه از اکتسابات و تأیید اطرافیان.
m.n
میدان دادن به فکری که عدم توانایی و درماندگی شما را گوشزد می‌کند، مانند این است که خودتان داوطلبانه بخواهید احساس ناتوانی و غم و اندوه را در درونتان زیاد کنید. اگر در رویارویی با مشکلات، قبول کنید که به بن بست رسیده‌اید، در مقابل عوامل بیرونی هم گره و پیچیدگی آن مشکل را بیشتر می‌کنند. الکل به همراه دیگر مواد روان‌گردان، سطح انرژی جسم را پائین می‌آورند و آن را ضعیف می‌کنند. با کناره‌گیری از این مواد، می‌توانید به آن درجه‌ای از موفقیت که همیشه آرزویش را داشته‌اید، دست یابید.
احمد زرگانی

حجم

۲۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۲۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۳۳,۵۰۰
تومان