دانلود و خرید کتاب همیشه تندرست و شاداب باشید
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همیشه تندرست و شاداب باشید اثر هایده مطهری

کتاب همیشه تندرست و شاداب باشید

گردآورنده:هایده مطهری
انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب همیشه تندرست و شاداب باشید

میوه‌ها و سبزی‌ها گسترده‌ترین گیاهانی هستند که بخش بزرگی از نیازهای خوراکی ما را برآورده می‌سازند. ارزش خوراکی میوه‌ها و سبزی‌ها به اندازه‌ای چشمگیر است که خوردن آنها از نیازهای پایه برای همه گروه‌های سنی به شمار می‌رود. به گونه‌ای که هیچ گروه دیگر‌ی از خوراکی‌ها نمی‌تواند جایگزین میوه‌ها و سبزی‌ها در رژیم خوراکی روزانه گردد. از این رو کنار گذاری برخی از آنها با انگیزه کاهش وزن یا پیشگیری و کنترل بیماری‌ها، بدون بررسی‌های پزشک یا کارشناس رژیم درمانی می‌تواند زمینه کمبود ویتامین‌ها، مواد معدنی یا دیگر مواد با ارزشی باشد که پیامد آن ناتوانی و سخت‌تر شدن درمان یا دچار شدن به دیگر بیماری‌ها و پیری زودرس است..

«همیشه تندرست و شاداب باشید» با ترجمه مهندس هایده مطهری ،کارشناس برجسته مشاوره در صنعت مواد غذایی به راستی گنجینه‌ای از ارزش خوراکی و شیوه آماده‌سازی بیش از ۲۰۰ آمیخته آب میوه‌ها، آب سبزی‌ها و پوره‌های نیروبخش است که در سه بخش جداگانه دسته‌بندی گردیده‌اند.

در این میان برای آگاهی بیشتر، چکیده‌ای از ویژگی میوه‌ها و سبزی‌ها، گردآوری و به آغاز هر بخش و بندهای کتاب افزوده شده‌است، این کتاب راهنمایی برای شماست تا به آسانی بتوانید هر روز یک یا چند توشیدنی را برای خود، خانواده یا آشنایان آماده کنید و با نوشیدن آنها همیشه سرزنده، پرانرژی و نیرومند بمانید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۷ صفحه

حجم

۸۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۷ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان